nový internet banking VUB. Dnes som sa opäť trochu nasr.... na nový int banking. Je úplne neprehľadný. A tak som si povedala, že im opäť napíšem. viem, že to nič nevyrieši, ale aspoň nech vedia, že táto inovácia je veľmi neprehľadná, veľa funkcii treba haľadať. Napísala som im toto: Vážený tím,
obraciam sa na Vás kvôli závažným nedostatkom nového internet bankingu. Nové rozhranie je mimoriadne neprehľadné – množstvo funkcií je nelogicky umiestnených, orientácia je komplikovaná a bežné úkony, ktoré boli predtým otázkou pár sekúnd, sa teraz hľadajú zbytočne dlho. Používanie systému pôsobí chaoticky a skôr pripomína krok späť než vpred.
Rovnako problematické je aj overovanie výlučne cez SMS kód na jedno telefónne číslo. Internet banking využíva viac osôb a tento spôsob je v praxi neudržateľný. Neustále telefonovanie kvôli kódom je neefektívne, zdržuje a reálne znemožňuje plynulú prácu.
Chápem, že zmeny majú zvýšiť bezpečnosť, ale aktuálne nastavenie pôsobí neprakticky a výrazne zhoršuje používateľskú skúsenosť. Očakávali by sme profesionálnejšie, používateľsky prístupnejšie riešenie a možnosť voľby iného spôsobu autentifikácie.
Prosím o informáciu, či plánujete tieto vážne nedostatky odstrániť a v akom termíne.
Nevie, či to pomôže, ale ak by im písalo dosť ľudí, možno by sa aj niečo zmenilo.