icon
avatar
budaiko
11. dec 2013

Problémy v bazári - druhá strana nekomunikuje

Po mojich takmer dvojmesačných skúsenostiach pri riešení problémov v bazári som sa rozhodol podeliť sa s vami o moje skúsenosti. Niekedy je to omnoho ťažšie ako sa na prvý pohľad zdá. Každá zo strán má svoj pohľad na jadro sporu a veľmi často môžete byť za toho zlého. Preto som sa rozhodol opísať v niekoľkých príspevkoch najčastejšie vznikajúce problémy v bazári a ako sa snažím docieliť spravodlivé riešenie. 

Problémy s nekomunikovaním sa líšia od prípadu k prípadu. Chcem dať do pozornosti, že naším cieľom nie je hneď niekoho potrestať či sa vyhrážať. Zablokovať bazár, zablokovať užívateľa a podobné návrhy s akými sa stretávam odporujú nášmu a aj tvojmu cieľu. 

A našim spoločným cieľom je vyriešiť problém! Existujú mnohé prípady, kde rodinné problémy či zlý zdravotný stav môžu spôsobiť odmlčanie sa na Koníku. A to v najmenej vhodnej chvíli, keďže máte napr. nedoriešený spor v bazári. 

Preto pre poškodenú stranu potom nelogicky vyčkávame. Niekoľko dní, možno až týždňov. Zablokované obchodovanie v bazári používame až ako poslednú možnosť. 

Vyskytujú sa aj otázky, prečo neblokujeme priamo užívateľov. 

Z jednoduchého dôvodu - ako som už spomínal, naším cieľom je problém vyriešiť a zablokovanie užívateľa znemožní vyriešiť problém v budúcnosti, ak užívateľ bude opäť aktívny. A ak už nikdy nebude aktívny, ťažko ho zablokovaním nejako potrestáme. 

Vyskytujú sa tiež otázky či takéto správanie schvaľujeme.

Nie, neschvaľujeme. Ak nastane problém, každá zodpovedná osoba by mala dať aspoň vedieť, že bude istý čas neaktívna a ospravedlniť sa. Ale my nie sme morálny sudcovia, ani nič také. Situácie aj ľudia sú rôzny. A každého správanie vypovedá len o ňom samom. 

--

Týmto článkom nenarážam na žiadny konkrétny prípad. Každý prípad je riešený individuálne. Len som vám chcel ukázať, ako vidím problémy v bazári ja a rád privítam aj váš názor na jednotlivé problémy. 

#bazar

Začni písať komentár...

sticker
Odošli