icon
1 / 1
avatar

treba zajst na pobocku

Odpovedz
30. dec 2024
avatar
chichua
autor

@niekto2hy áno,snažím sa od 1.razu presvedčiť manžela ,aby išiel do T-Com. Je to ťažké 🫣. Snáď zajtra...

Odpovedz
30. dec 2024
avatar

@chichua Tak chod snim,niekam do obchodov... daj mu satku na oci,ze mu chces nieco ukazat a zaved ho do predajne..😎

Odpovedz
30. dec 2024
avatar

Ved cez appku voyo to zrusis okamzite

Odpovedz
30. dec 2024
avatar

@namina veď píše, že to cez appku zakaždým zrušia.

Odpovedz
30. dec 2024
avatar

Podobný problém som riešila aj ja. 4 mesiace som to riešila s telekomom. Nešla som ich presvedčiť že my si to neaktivujeme sami a ani to nepozeráme. Po 2 reklamáciách a niekoľkých návštevách pobočky a telefónoch na infolinku my úplne zrušili prístup. Ale bol to boj

Odpovedz
30. dec 2024
avatar
chichua
autor

@namina nezrušilo sa nám to nikdy automaticky.vzdy sa žiadosť spracovala niekoľko dní..ale to je jedno..aj tak sa to každý mesiac obnoví ak keď to zrušíme

Odpovedz
30. dec 2024
avatar
chichua
autor

@alyses1 a peniaze vám za tie mesiace vrátili?ja mám normálne podozrenie,že nám to niekto zakaždým aktivuje.napr.ten čo nám vybavoval Magio tv/net.

Odpovedz
30. dec 2024
avatar

@chichua toto vybavis aj cez ich infolinku, nemusite tam chodit. Ja som tak rusila plateny archiv, telefonicky som to reklamovala a vratili mi peniaze.

Odpovedz
30. dec 2024
avatar

@chichua našťastie vždy vrátili. Raz som sa tam aj pohádala s tou pani na infolinke.

Odpovedz
30. dec 2024