Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri
foxylady13
28. mar 2017
467 

Ako sa prinútiť cvičiť? Týchto 10 rád vám odporúčam

Čaute, čaute, zlatíčka moje 🙂

Aj vám sa niekedy tak stráááášne nechce? Cvičiť, alebo sa čo i len postaviť z gauča? Asi to všetky veľmi dobre poznáme, ale ja vám teraz prezradím 10 jednoduchých spôsobov, ako sa na to cvičenie namotivovať a pustiť sa do toho 🙂

1. Ten úúúžasnýýý pocit po tréningu.

2. Čas počas cvičenia patrí len a len vám.

3. Ak máte zlý pocit z toho, že ste si nezacvičili, ak máte pocit, že ste vynechali niečo dôležité, tak všetky tieto myšlienky obráťte vo svoj prospech a chápte ich ako motiváciu konať.

4. Odmeny vždy potešia, tak si ich doprajte pri každom dosiahnutí svojho fitness cieľa. Nemusí to byť nič veľké ani drahé, pokojne si kúpte nejakú knižku alebo oblečko do fitka.

5. Fyzický výkon vám pomôže vybiť stres z vášho tela, takže pôsobí ako úľava od stresu a pomôže vypustiť von všetko napätie, napríklad z dlhého dňa v práci alebo z ešte dlhšieho dňa s deťmi :D

6. A teraz si predstavte ten pocit, že si budete môcť opäť obliecť svoje obľúbené nohavice či šaty 🙂 Chce to len trochu odhodlania a sebazaprenia a pôjde to.

7. Máte čas na premýšľanie a aspoň počas tréningu sa môžete trošku stratiť vo svojich myšlienkach a premýšľať.

8. So správnym sparing partnerom nie je cvičenie len väčšia zábava, ale môže vás tiež dobre namotivovať a získate aj väčší pocit zodpovednosti. Nebudete ho predsa odmietať, keď sa spolieha na to, že idete spolu cvičiť.

9. Najmite si osobného trénera 🙂 Je to skvelé riešenie, aj keď len kvôli motivácii a pocitu zodpovednosti z toho, že nemôžete zrušiť tréning.

10. Založte si denník o cvičení, ktorý vám pripomenie, čím všetkým ste si už prešli, kde ste teraz a aký cieľ chcete dosiahnuť.

#ketodiet #motivacia_inspiracia