icon
1 / 1
avatar

Ziadne..co ludia chceli to maju..asi tak by som to smerovala..zial..ani Matel a ani Krajci nemaju tu moc jednobunkovcov ovplyvnit,aby dodrziavali nariadenia..na svk zije vela jednoduchych ludi a takym opatrenia nic nehovoria..Aj ked je pravda,ze uz lezie tato vlada na nervy..ale ja neverim, ze nech by tam bol hocikto ini,boli by sme na tom lepsie..staci sa len obhliadnut roky za seba a uvidime rozkradnute zdravotnictvo,ktore je stale v bode mrazu..tak co by sme cakali vobec 🤷‍♀️

Odpovedz
17. feb 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

Myslím, že prezidentka to dobre povedala. Jrčite kontrolovať ľudí, podľa mňa nie tých na hraniciach, veď všetky štáty sa boja našich. Tých čo majú sedieť doma. Ľudia sú nezodpovední. A prispelo k tomu asi aj to testovanie. Veď som negatívny, v pohode prídem na oslavu... ľudia sú sami za seba nezodpovední ale ukazujú na iných. A potom by som riešila tie dáta čo nevedia nijak raz spracovať. Aby sa vedeli prijímať opatrenia na základe niečoho. Toto je také, že zavrieme všetkých. Dovidenia. Ale bolo by fajn vedieť či je bezpečné jazdiť mhd, ako to je u doktorov napr, koľko ľudí sa nakazí v práci, koľko v kostole či v dovadle alebo na terase reštaurácie... len oni miesto toho aby boli krok v predu, sú tak dva-tri pozadu a opakujú to isté dookola aj keď to zjavne nemá želaný efekt...

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@alexaalex presne a ešte mi napadá v tejto súvislosti hádky medzi sebou, nahrávajú Pellemu zas na predčasné voľby a zas pojdu peniaze do kytek (na MDŽ)...

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@alexaalex ja len toľko k tomu, že mnohí jednoduchí ľudia majú viac rozumu ako vzdelaní. Moja babka, 80-ročná ženička sedí doma, ani k susedke na pokec nejde. Svokor, 74-ročný inžinier donedávna ani rúško nenosil 🤷. Áno, môžeme si za to sami a zaslúžili by sme si ešte horšie 🤦🙈😔.

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

Ludia si nedaju povedat, ja v obchode co raz za tyzdn vychadzam a jedno koza beha po obchode a este so znanomou sa vybaju a krici na pol predajnu, ze ide z pcr testu a caka na sms ci je pozit ci negat tak si skrati chvilu nakupovanim 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

mne sa dvíha tlak keď vidím v správach v TV reportáž ako si neviem kde robia ľad na korčuľovanie, lebo krásne mrzne. Inde ako už si užívajú deti prázdniny na svahu... alebo na sídlisku medzi panelákmi sánkovačka, gulovacka v plnom prúde... a pritom by malo sedieť doma pri matke, ktorá je práve s tým dieťaťom na platenej OCR.
Východisko nám zostáva už ozaj len to očkovanie a pripadne naozaj kontrolovaný lockdown... A este pozvať nejakého zástupcu krízového štábu aby si založil nick na MK. By videl ako sa odrbava a možno by aj nejaké rozumy dostal ✌️

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

Ja bývam sama s deťmi, do školy nechodia, ja iba do práce, nevyhnutný nákup v malých potravinách. S nikým sa nestretávame, prechádzka v prírode, vsetko je zatvorené ,nechapem kde sa ti ľudia denne nakazia

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@ja_lucik preco by som mala sediet doma, ked mozem ist bezpecne von? Tie deti vzduch potrebuju.

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@sante81 napr na rodinných oslavách, tak 30 ľudí pozvať je fajn. Potom idem na návštevu len k mame, svokrovcom a deti sa chodia hrať ku 3 susedom, potom sa pol sídliska korčuľuje na 10m2, ideme sa sánkovať a pokecáme s ďašími 2-3ma čo stretneme. A čo tam po rúškach vonku. Do obchodu po jeden rožok každý deň... samozrejme v práci rúško pod nosom lebo to nebudem dýchať celý deň...

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@ofzuza ja som narážala na hromadné sánkovačky, gulovacky a korčuľovanie, kde sú deti z rôznych rodín. Bezpečne ísť von je iná vec.

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

Ti dvaja na obrazku su v tom chudaci nevinne.Za vsetko mozeme len my ludia a luzri vedci..

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

Niektorí si, žiaľ, myslia, že Covid-19 je problémom len Slovenska, no stačí zájsť do okolitých krajín a nebodaj do vyspelejšieho Nemecka, kde majú tvrdý lockdown predĺžený o ďalší mesiac a kde by som vzhľadom k nemecky nastaveným podmienkam v súčasnosti žiť ozaj nechcela. Stačí sledovať relevantné zahraničné správy a nie len cas.sk, pretože slovenskí novinári (na pár svetlých výnimiek) svoju prácu robiť nevedia.
V každom prípade, obrázok je vtipný. 😀 No za jeho vytvorenie nemôže Matovič, Krajči, hlavný hygienik a ani nik ďalší, kto sa snaží nezamoriť slovenské zdravotníctvo, aby upadlo do totálneho kolapsu, keďže za posledných 20 rokov bolo rozkradnuté snáď na niekoľko generácií vopred.

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@alexaalex ten jednobunkovec na obrázku sa nevyškieral nãhodou na svadobnej hostine bez rúška,keď už boli svadby zakázané?.

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

Ľudia sa správajú rovnako, alebo podobne ako u nás tak aj v iných krajinách. Inde ešte viac nezodpovedne ako u nás a predsa sme najhorší na svete v počte úmrtí.

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@simca444 Ty si ma predbehla. 😅

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@miskakyska v tom čase boli povolené... to bolo také medziobdobie tuším. Poznám ľudí čo sa tiež brali vtedy. Aj keď popravde, mohol si to odpustiť veru.

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@ja_lucik pokial si dodrzia odstupy...

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@simca444 to zas nie 😂 oni toho majú tiež dosť na hlave. Ale aj tak si myslím, že keby sa ľudia inak správali, tak sme mohli všetci voľnejšie dýchať. Ale zas, chápem aj, že sa to ťažko dodržiava keď má v parlamente stále niekto výnimku a chodí hore dole a pod.

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@miskakyska vidis?Boli povolene.😂Aj vstup pozitivnych poslancov na hlasovanie bolo povolene,aj navstevy Kollarovych flojt v nemocnici boli povolene,aj protipravne vynimky boli povolene.😂

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@stentelse to bola ironia.😇

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

@renatik91 ake opatrenia maju v nemecku?

Odpovedz
17. feb 2021
avatar

psycho je...ze otca 100 km nemozem ist pozriet...ale letiet do Dubaja alebo Zanzibaru ano...A zas je to nastavenim ludi - mentalitou. Akoby ludia stale potrebovali vodcu a niekoho, kto im bude hovorit co maju a nemaju...no sucasne sa ohanaju svojou slobodou a ludskymi pravami. Jednoducho....my nevieme co ke sloboda...ale taka skutocna. Lebo z nej prameni aj os.postoj, zodpovednost voci sebe-inym. Co by bolo, keby neboli prikazy-alelen odporucania? Bezna chripka za xx rokov...moj nadriadený v robote vzdy kaslal, kychal...netajil sa-ze mu nie je ok...chodildo prace, nakazili sme sa. On mohol byt v tom case na home off. - my nie. Cize priepast v plate, ktor sa uka ovala aj v dalsom kvartali pri dovol.priemere. S cobidom obdobne...vedel, ze doma maju choreho cloveka a ze sa necíti ok...napriektomu prisiel a na druhy den test pozitiv. Presla som si tym teda i ja...a opat...niekto plateny home off.100%; ja som odmietla robit z domu s bolestami...tak dosledky... Nemam rada, ked tu vladavykrikuje o zodpovednosti. Uraza ma toamyslim vsetkych, co to dodrziavaju. Ak chcu nieco..musia prikladom. A za dalsie...lopatisticky povedat - co ano, ci nie. Funguje to zial len tak....aj ja musim ludi menovite ukolovat v praci, lebo vseobecna uloha nikoho nezasiahne. Zial.

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

Jedna vec je mať veci povolené a druhá používať svoj rozum. Ja aj keby mám.povolene nejdem na takú akciu.moze tam byť akýkoľvek politik.to už je na vlastnom.uvazeni.a keď že sa ľudia radi vyhovaraju na politikov len im to vyhovovalo.

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@simca444 ja viem 😁

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@jajka78 myslis to,jak pozitivni poslanci isli medzi ludi hlasovat a vedeli,ze MUSIA zostat v karantene,pretoze je velka pravdepodobnost,ze nakazia zdravych ludi?A ludia,ktorych nahnali na povinne testovanie a odmietli ist,tak museli zostat v karantene zavreti aj ked boli zdravi?Aj ked to celoplosne testovanie 5 korunovymi testami nemalo zmysel?Alebo myslis poslanca Holleho,co chodi kazdy vikend do uk a po navrate ziadny test,ziadna karantena nehrozi?Atd,atd???Ci myslis to,ako ludia dodrziavali zakazy navstev v nemocniciach a mali tam pribuznych aj v tazkych stavoch,dokonca aj umierajucich nie na koronu?A nejaky politik si tam navlacil 300 flojt a este isiel buzerovat sestricky?Ci ako si robila Caputovej dcera sukromnu zurku?Mame tu vobec nejake opatrenia,ktore by naozaj zamedzili sireniu nakazy,ktore by boli odkonzultovane aj s odbornikmi,ci stale plnime len niekoho vybuchy v hlave ako napr.povinne testy pri ceste do prace,samotny vstup do prace so 7 dni starym testom??To kde v zahranici este toto existuje?Napriklad?A ludia to plnia,pretoze musia,aj ked je to blbost na entu,inak by zial prisli o pracu.Atd....

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@renatik91 no my bývame v Nemecku a žiaľ musím povedať presný opak.

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

Ja píšem o tom že mne nejde žiadny politik príkladom.ze keď on si chodí kade tade aj ja budem.pretoze väčšina sa riadi podľa.politikov.ked môže on môžem aj ja. Nariadenia by sa mali rešpektovať a popritom používať vlastný rozum.
Napíšem o testovaní kvôli práci.to uz je bohužiaľ iná vec a ťažko sa jej vyhnúť keď potrebujeme do práce.
@simca444

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@miskakyska pokial viem,svadby zakazane neboli..len jeho alebo ich chyba,ze tam behali bez rusok..co mohol cakat ze sa toho hned niekto chyti

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@jajka78 no vies,aj politici su ludia,takze coronu roznasaju aj oni.
A nie,nieje to o tom,ze politik kasle na opatrenia,budem aj ja.V tejto spolocnosti je to skor o chaotickych opatreniach,ktore si niekto stale cuca z prsta a potom sa cuduje,ze nezaberaju.Ludia su z tych opatreni uz unaveni,lebo vacsina ich dodrziava,avsak ak chceme,aby opatrenia aj zaberali,museli by byt konzultovane s odbornikmi a nie ze si vycucam nejaku statistiku z brucha a carovnou palickou ukazem,ze tento tyzden sme vylosovali okresy,ktore budu cierne a su to bum tieto.Uz su aj odbornici znepokojeni,pozerala si tlacovku prezidentky s odbornikmi?Co tam odbornici hovorili?🤔

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@jajka78 tak ja osobne sa neriadim ziadnym politikom, mam svoj rozum,aby som vedela uvazit co je vhodne a co nie...to si naozaj niekto aj berie politikov za priklad? 😳

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@simca444 ale ludia ktorych nahnali na testovanie,nerozhodovali o dolezitych veciach ,ktore riadia stat ..Tu porovnavame hrusky s jabklami..a ja nechapem,ako si stale niekto naivne mysli,ze sa mozeme s politikmi porovnavat ..Politici vzdy mali,maju aj mat budu vyssie pravomoci ako bezni obcania a je ich povinnostou niektore veci prehodnotit,pokial sa jedna o nudzovy stav napriklad..Vies si predstavit,ze by vtedy to predlzenie stavu neschvalili? Uz teraz by polovica lekarov a sestier na slovensku bolo vo vypovednej lehote dobrovolne,či na dovolenkach a nemali by sme 100 mrtvych denne ale 500..asi tak @jajka78

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@alexaalex No tak to si na sakramentskom omyle. Práveže politici by mali byť vzorom a mali by ako prví dodržiavať zákony a nariadenia. Čo sú oni nadľudia, že môžu porušovať zákony a ešte ich niekto aj ospravedlňuje. No a k tým úmrtiam. Teraz máme najviac úmrtí na svete, to je známka riadenia pandémie na Slovensku. Niekde určite robíme chybu.

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@alexaalex takze politici nemusia dodrziavat to,co si sami ustanovia a ludia musia?A preco by to tak malo byt?Ci na nich zakon neplati?Oni su co?Ale bez ohladu na to,ci dodrziavaju,alebo nie,nerobia opatrenia,ktore by viedli k zlepseniu situacie,praveze naopak.A teraz dal Matovic ruky od vsetkeho prec a ze stazujte sa u odbornikov?A preco?Vsak on spolu s amatermi vo vlade vydaval taketo opatrenia a bludarov,luzrov odbornikov nepocuval.Este ked mu verejne chceli radit a odporucali mu,ze jeho testovanie akurat tak situaciu zhorsi,tak ich zhodil a urobil si po svojom..A mame tu vysledky.👎Sam Krajci priznal na tlacovke,ze urobili chybu,ked nepocuvli odbornikov a nedali tvrdsi lockdown.Robia jednu chybu za druhou a doplacaju na to ludia svojimi zivotmi.

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@mery09 ano ja suhlasim,nech idu prikladom..ja som narazala na veci ktore su nevyhnutne pre riadenie krajiny..ako napriklad predlzenie nudzoveho stavu..Nemyslim tym matelovu svadbu alebo vicepremierove navstevy v Londyne..Takze treba to rozlisovat ..A co sa tyka umrti..ja sa vobec nedivim ze sme tam kde sme..pretoze lockdawn tu mal byt uz pred sviatkami..mal tu byt davno..ale problem je v tom ze ludia by boli schopni aj zapalit parlament,keby zakazali cestovanie pocas sviatkov..Takze v tom je problem..a je to tak na kazde sviatky ,ze sa ludia buria a stavaju proti lockdawnom,ktore su hlavnym liekom k uspechu..To je vlastne ta mentalita ludu..@simca444 nebudem sa opakovat..Ja mam v okoli kopec ludi ktori na vsetko kaslu ,stretavaju sa medzi sebou aj rodiny..potom placu na FB ze su nakazeni a v nemocniciach..Ja som 100% presvedcena,ze za tuto sutuaciu mozu hlavne ludia a nie politici..aj ked s nimi vo vela veciach nesuhlasim..Ale nehnevaj sa na mna..keby som mala uvazovat ako ty..tak kvoli tomu ze matovic behal bez ruska na nejakej svadbe,tak ja si nedam rusko alebo kaslem na opatrenia ved si nakazim babku a nech aj umre..dolezite je ze matovic nedodrziava pravidla tak
ani ja nebudem 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️..Myslim ze kazdy ma svoju hlavu na to aby rozmyslal a uzna co je spravne a co nie..

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@simca444 spomenula som ta v komente pre mery..

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@alexaalex nudzovy stav sa da vyclenit aj na napr.len zdravotnictvo..A bol tu aj v lete minuleho roku,ked sme tu nemali nikoho nakazeneho a povolili sa vsetky opatrenia,otvorili sa hranice,atd..Takze nebol opodstatneny urcite..Ludia su uz z toho unaveni.Ak si si vsimla,na zaciatku sa darilo koronu zvladat,pristupovalo sa k opatreniam zodpovedne a aj ludia boli doslovne disciplinovani.Avsak v lete sa od vsetkeho upustilo,nepocuvala vlada odbornikov,ze pride druha vlna a treba sa na nu pripravit,cely cas sa to nabalovalo,v septembri uz prichadzali prve naznaky,ze nieco sa zacina diat,tak Krajci nas chlacholil,ze stihame trasovat,co bola samozrejme blbost a potom sa to uz nabalovalo ako snehova gula.A tie celoplosne testovania tomu tiez nepomahaju.Ludia maju zavrete prevadzky,mnoho zostalo uplne bez prijmu,alebo casti prijmu,vlada namiesto pomoci po sebe steka a obvinuje sa navzajom,ludi obvinuju,ale stale este nedospeli do stadia,ze by si sadli s odbornikmi tak,ako prezidentka a zacali opatrenia vazne riesit a konzultovat a nasledne riesit..Skor naopak.Odbornici nieco povedia a hned je to premierom zhodene pod stol.👎

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@alexaalex Pozri sa. Je blbosť tvrdiť, že príčinou stavu krajiny v boji s koronou sú ľudia a Sulík, ako je presvedčený náš vodca. Áno u nás sa raz protestovalo pred prezidentským palácom, ale pozri sa do okolitých krajín. Veď už len v Poľsku vyšla do ulíc polovica národa na protest proti zákazu interupcií a teraz už všetko otvárajú aj lyžiarske strediská, v Rakúsku sa k protestujúcim pridala aj polícia, v Česku si ľudia robia čo chcú, vo Švajčiarsku organizujú referendum, či sa má predĺžiť núdzový stav, protesty sú všade na svete a vo veľkom. No a skutočnosť je taká aká je, že najhoršie zo všetkých krajín na svete v boji s pandémiou je práve Slovensko. Treba sa na situáciu pozerať objektívne.

Odpovedz
18. feb 2021
avatar

@alexaalex niekde som pisala,ze ludia nedodrziavaju opatrenia,lebo si povedia,ze ked politici nemusia,ani ja nemusim?V prispevku vyssie som ti popisala,ze niekto chce silou mocou svoju neschopnost zakryt ukazanim prstom raz na Sulika,potom na ludi,ale v skutocnosti on sam so svojou vladou tuto situaciu nezvladli.Ved citaj vyssie,opisala som ti,ze ludia boli na zaciatku naozaj v opatreniach disciplinovani,pretoze videli aj vysledky.A potom prislo leto,atd,atd..Precitaj si vyssie,nechce sa mi to znova pisat..Ale jadro je niekde inde.Je lahke hodit vinu na ineho,ale najprv sa treba pozriet na seba,ze kde sa to zacalo a preco sme sem vobec dosli..

Odpovedz
18. feb 2021