Viem ako to myslis , ale veta : Dokonca aj všetci tí ignoranti, ktorí sa hrajú na bossov, manažérov, motivátorov a veľké zvieratá … tiež nie sú všetci takí , tiež sú to len ľudia , ktorí sa vedia aj ktorí sa nevedia správať . Úplne takí istí ako predavačky .
U nás v Lidl v pohode vyhodia zákazníka , keď hulaka na pokladničku , už som to viac krát zažila . Ale predavačku , ktorá mi hádže s nákupom , nasrata , ako keby tam bola za trest , to je aj škoda slov . Tiež im vždy niečo poviem , lebo ja si neplatím za jablka ,ktoré mi ona celé pri blokovaní oplieska , alebo mi pichá prstom do rožkov pri počítaní …Kazds minca ma dve strany .
Viem ako to myslis , ale veta : Dokonca aj všetci tí ignoranti, ktorí sa hrajú na bossov, manažérov, motivátorov a veľké zvieratá … tiež nie sú všetci takí , tiež sú to len ľudia , ktorí sa vedia aj ktorí sa nevedia správať . Úplne takí istí ako predavačky .
U nás v Lidl v pohode vyhodia zákazníka , keď hulaka na pokladničku , už som to viac krát zažila . Ale predavačku , ktorá mi hádže s nákupom , nasrata , ako keby tam bola za trest , to je aj škoda slov . Tiež im vždy niečo poviem , lebo ja si neplatím za jablka ,ktoré mi ona celé pri blokovaní oplieska , alebo mi pichá prstom do rožkov pri počítaní …Kazds minca ma dve strany .
@lenka.25 preto chodím so scanerom cez samoobslužné pokladne a kde ich nemajú nenakupujem 😉
Ale toto sa dnes týka každého povolania. V každom povolaní je dobrý, aj zlý. A v každom povolaní sa nájde zákazník, klient, pacient, rodič, ktorý si myslí, že si môže dovoliť všetko. Dnes všeobecne strácame úctu k človeku a myslíme si, že môžeme všetko, lebo "TY" mi slúžiš....
@lucka_ke , ten scaner mi ani nespomínaj . Potom ma zastaví SBS a prehľadáva mi košík ako najväčšej zlodejke 🫣 . Ja zas najradšej chodim do samoobslužných .
@lenka.25 nemám takú skúsenosť, viackrát nám kontrolovali košík len predavačky a bez problémov vždy, mne sa strašne páči, že nemusím tovar vyberať na pás a nemusím ho znova scanovať, už pri nákupe si to dávam podľa druhov do tašiek - mliečne do chladiacej tašky, zeleninu do veľkej nákupnej, pečivo do ďalšej, potom pri pokladni rýchlo zaplatím bez vyberania čohokoľvek a odchádzam s utriedenými vecami, neznášala som, keď mi to kedysi dávno pri pokladni všetko prehádzali a rýchlo rýchlo to bolo treba napchať do tašiek, teraz no stress a viem presne koľko budem platiť pri pokladni
@lenka.25 nemám takú skúsenosť, viackrát nám kontrolovali košík len predavačky a bez problémov vždy, mne sa strašne páči, že nemusím tovar vyberať na pás a nemusím ho znova scanovať, už pri nákupe si to dávam podľa druhov do tašiek - mliečne do chladiacej tašky, zeleninu do veľkej nákupnej, pečivo do ďalšej, potom pri pokladni rýchlo zaplatím bez vyberania čohokoľvek a odchádzam s utriedenými vecami, neznášala som, keď mi to kedysi dávno pri pokladni všetko prehádzali a rýchlo rýchlo to bolo treba napchať do tašiek, teraz no stress a viem presne koľko budem platiť pri pokladni
@lucka_ke tak to si ta šťastnejšia . Mne už dva krát . Raz mi vyhadzal celé tašky a kontroloval položku po položke podľa bloku . A raz len náhodne pozrel par položiek či sú nablokovane . U nás v Kauflande to robia bezne .
@lenka.25 väčšinou chodíme do Tesca, ale ani v Kauflande nikdy problém nebol a prečo SBSkár? mne vždy ak zapípala pokladňa prišli predavačky a urobili kontrolu
@lucka_ke to netuším , ani som to nezistovala . Už scaner nepoužívam , nemám na to nervy . Ale keď to v Kaufe vidím , keď kontrolujú niekoho iného , vždy to kontroluje SBS
"Môže kričať, nadávať, obťažovať, urážať a nemusí mať v sebe štipku zdvorilosti. " - nie, nemôže a asertívny vedúci to ani zákazníkom nedovolí a zastane sa svojich zamestnancov
@lucka_ke horsie, ze takych je ako safranu. Drviva vacsina veducich stiahne chvost medzi nohy, svojho podriadeneho vobec nepodrzi, ba naopak, zakaznikovi sa podlizuje, fuka mu praskovy cukor do zadku, a zamestnanca este verejne zhodi a ponizi. V este horsom pripade mu nepravom siahne aj plat.
@lucka_ke horsie, ze takych je ako safranu. Drviva vacsina veducich stiahne chvost medzi nohy, svojho podriadeneho vobec nepodrzi, ba naopak, zakaznikovi sa podlizuje, fuka mu praskovy cukor do zadku, a zamestnanca este verejne zhodi a ponizi. V este horsom pripade mu nepravom siahne aj plat.
@elanor tak to je veľmi smutné, úloha vedúceho je aj toto - vedieť viesť team a zastať sa svojich zamestnancov, samozrejme slušne a asertívne
Nepáči sa mi, ako sa predavačky tvária že zákazníci su arogantní a ony chudiatka..
Poslednú dobu stretávam samé oduté, lenivé predavačky....nerobme z nich martyrky
.."nebudem si blokovať,nie som zamestnanec...a keď si nablokujem,chcem zľavu...."nebudem robiť prácu za nich" keď ma nenablokuju nechám plný košík pri pokladní" 👏👏👏👏"bravoooo" takým zákazníkom ... nonstop osočuju personál, ktorý nemôže za to, že na zmene sú štyria ľudia, ktorí sa proste nenaklonujú... chcú mať otvorené 4 pokladne, chcú mať napečené pečivo, chcú reklamovať, chcú mať vyložený tovar...treba sa stažovať hore...nie si frustrácie vybíjať na personále, ktorý nevie kde mu hlava stojí... keď čítam komentáre na FB v určitom reťazci sa mi nožík vo vačku otvára 😆😆 akože ľudia sa fakt hrozne chovajú k predavačkam...drzo,arogantne a agresívne.. nájdu sa aj slniečka medzí nimi... čoby nie...ale tých agresorov jak keby zhadzovali nad obchodom😆

"Môže kričať, nadávať, obťažovať, urážať a nemusí mať v sebe štipku zdvorilosti. " - nie, nemôže a asertívny vedúci to ani zákazníkom nedovolí a zastane sa svojich zamestnancov