jajabazarik
31. mar 2016
6 

Topánky a čižmičky

Vítame vás u mňa v bazáriku a teším sa na vás 🙂 Ponúkame kvalitné vecičky pre detičky, mamičky, (ne)mamičky, verím, že budete spokojní, vážim si každý váš mail, rada poradím a pomôžem pri výbere.

Milí kupujúci, poprosím vás kontaktovať nás cez Modrého Koníka, na uvedenú mailovú adresu sa dostávame len z času na čas, na všetky vaše správy reagujeme hneď cez MK, je to pre nás prehľadnejšie a môže sa stať, že sa na váš e-mail nezareaguje včas, tešíme sa na vás, J + S 🙂

Všetky vzťahy medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ktoré nie sú upravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Ak je Kupujúci spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, teda ak sa jedná o Kupujúceho, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, riadia sa vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
Práva Kupujúceho vo vzťahu k Predávajúcemu vyplývajúce zo zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov zostávajú týmito VOP nedotknuté.

Kontrola tovaru pri preberaní
2.1 Kupujúci je povinný prevzatý tovar ihneď skontrolovať. Dodatočné reklamácie týkajúce sa množstva a druhu tovaru nebudú predávajúcim akceptované.

2.2 Ďalej je kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený nie je poškodený. Ak sa poškodenie zistí, je potrebné spísať tzv. „škodový zápis“ s kuriérskou službou a následne kontaktovať predávajúceho. V prípade nespísania škodového zápisu má predávajúci právo neuznať reklamáciu na poškodený tovar.

2.3 Peniaze za tovar vám budú vrátené poštovou poukážkou alebo prevodom na váš účet a to najneskôr do 10 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru. Tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu.

Ponúkaný tovar je na objednávku od externých dodávateľov (EU, USA)
Tovar skladom je vždy označený v nadpise “SKLADOM” a niektoré kusy sú ponúkané za zvýhodnenú cenu (ak by ste mali záujem o inú veľkosť – farbu) cena je iná – riadna predajná
OBJEDNÁVAM – tento tovar, neobjednávam na firmu, len sprostredkujem nákup.
Objednávam priebežne – cca každý druhý deň, ale všetko záleží podľa počtu objednávok – následne je dodacia doba 7-14 pracovných dní (podľa dodávateľa – pri každej objednávke dám vedieť).
Dodanie tovaru neovplyvním, tak prosím o trpezlivosť, keď tovar pár dní mešká, rovnako sa môže stať, že objednaný tovar v 5% nepríde komplet dodaný, aj keď je v skladových zásobách.

Začni písať komentár...

Odošli