fotene v noci, ale je to krasna tyrkysova hviezdicka
kika7786
autor@monkabubko ano mama ju z cz ta len som ti zabudla povedat ked sme volali :-/
5. mar 2015
@kika7786 ju! super!
5. mar 2015
Ja by som brala tu sovickovuuu...
6. nov 2016
@monkabubko ano mama ju z cz ta len som ti zabudla povedat ked sme volali :-/
@kika7786 ju! super!
Ja by som brala tu sovickovuuu...
už došla tá z bubulákova? aj moja?