icon

Dnes z rana som mala super zažitok.....volala som na poštu tu v BB, chcela som iba info od pracovníčky pošty (s hodou okolnosti to bola ta pri ktorej som tu zasielku podavala) prečo zásielka ktorá bola odoslana ako dopor.list 1.tr prisla zakaznikovi až o 2dni, keď na poste mi neustale ponukaju službu 1.tr s tym ze zásielka tam bude na druhý deň.... Pracovníčka pošty mi povedla že mám prísť a spísat reklamaciu (na ktorú budem cakat 30dni), no ja som jej zopakovala že chce iba vediet prečo ta zasielka nebola doručená ako slubuju, povedala mi ze ona nevie a ze nema cas, ked som chcela veducu posty tak aj ta mi odkazala ze nech pridem spisat reklamaciu a ze nema cas.
Ked som je povedala ze ako zamestnanec by mi mala vediet podat informacie tak mi zlozila telefon.....
Co je vela to je vela uz mi dosla trpezlivost s "ochotou" na poste v BB...... zavolala som na Úsek generálneho riaditeľa - sťažnosti a podala na pracovničku sťažnost za spravanie a že mala tu drzosť zložiť telefon.

Smutne na tom je ze platíme nehorazne postovne a este sa nedockame ani ochoty, vysvetlenia ....ja viem ze maju toho aj oni dost, robia za nizke platy no este stale plati "môj zákazník môj pán" a tymto sa riadim aj ja, kde by som bola bez zakazníkov, nikde ...

"Je tu len jeden šéf: Zákazník. A ten môže vyhodiť kohokoľvek vo firme od šéfa až po jeho podriadených jednoducho tým, že svoje peniaze minie inde.(Sam Walton)"