lenka.s
21. jún 2016
136 

Nákup z pohodlia domova

    Dostala som príležitosť vyskúšať si službu Tesco potraviny domov. I keď som už v minulosti službu využila, dlhšiu dobu som po tomto riešení nesiahla a tak mi padlo vhod, objednať si potraviny domov opäť.  Bola som zvedavá, či sa udiali zmeny, či je niečo nové a či sa teda k objednávaniu Tesco potraviny domov po tomto teste vrátim.

    V úvode by som chcela ozrejmiť, že dôvodom, prečo som na čas objednávky potravín z Tesca vylúčila, bol fakt, že i keď naša súčasná adresa je aktuálna už presne 2 roky,  nebola v ponuke možnosť zadať si našu adresu, tak sme si zadávali adresu našich susedov s poznámkou k nákupu o skutočnom čísle domu. 

    Aj preto hneď na začiatok pre mňa bolo sklamaním, že som našu adresu stále v ponuke nenašla a objednali sme preto znova k susedom 🙂

Nehľadiac na tento fakt, môj celkový dojem je stále dobrý. Nevýhodou je, že služba Tesco potraviny domov  u nás konkurenciu nemá, preto je ťažko čosi porovnať, avšak z hľadiska času v porovnaní so začiatkami, sa služba, i kedˇnepatrne, zlepšuje. 

Aby som bola konkrétna, dovolila som hodnotiť po častiach:

    Prvou časťou je práca so stránkou. Oceňujem, že práca je rýchla plynulá a logická. Počnúč registráciou, vyhľadávaním konkrétnych produktov,  nákupu cez sekcie, stránka neseká, nevykazuje chyby. Páči sa mi zobrazovanie nákupného košíka na boku a možnosť rýchlej kontroly aj opravy. Nákup cez sekcie je prehľadný a nechýba mu logika. Pozitívne vnímam sekciu akcie, nemusím pracne sedieť s letákom v ruke a hľadať, čo sa oplatí.

    Druhou časťou je samotná objednávka. Tu možno menšia kritika, pri poslednom kliku nie je celkom zrejmé, že toto už je finále a pôsobí to mätúco, preto odporúčam nákup si skontrolovať hneď na začiatku, aj keď zmeny je možné pohodlne a veľmi rýchlo vykonať vždy do 23 hodiny daného dňa. Nákup sa ukladá, takže aj v prípade výpadku internetu alebo náhleho prerušenia nákupu, udaje nezmiznú - pre matky s deťmi, ktoré si klikajú pomedzi bežné denné činnosti a nahadzujú si nákup priebežne, je to výhoda.  Ponuka produktov je dostatočne široká, mám dojem, že v niektorých sekciách si online možem vybrať lepšie ako na predajni. Trošku menšou nevýhodou je, že rezervovať si čas dovozu možno len na 2 hodiny, lebo nie vždy si potreby domácnosti vieme tak rýchlo zosumarizovať. Možno by pomohlo, keby sa dalo čas rezervácie predĺžiť vrámci jedného prihlásenia, keď už viem, že nestihnem nákup, ale o svoju rezerváciu dovozu prísť nechcem. Fajn je aj možnosť platby online, pri dovoze už potom nie je nutné sa zdržovať platením, i keď je aj možnosť platby kartou pri dovoze. Čo mi chýba, je možnosť použiť Tesco clubcard poukážky.

    A teraz k dovozu. Nákup som si objednala s dovozom ráno medzi 7-9 hod. Ponuka termínov mi vyhovovovala a vyberala som podľa toho, že som chcela čerstvé raňajky pre deti🙂 Kuriér u nás zazvonil o 8,28 , deti už boli nedočkavé. S úsmevom, v maximálnej pohodičke, nákup mi vyložil pekne až do kuchyne, nechal ma skontrolovať čerstvosť potravín a celistvosť obsahu. Z minulosti som bola poučená a kontrolujem jogurty, či nie sú na hrane spotreby, nemajú prasknuté obaly a tiež či máme želanú príchuť, tentoraz som však bola spokojná. Nákup bol rozdelený do tašiek “tematicky” Mäso, zelenina, chladené a mliečne, pečivo. Nechýbala žiadna z objednaných položiek, jedna položka bola nahradená adekvátnou náhradou, ktorá mi vyhovovala. Nákup sme teda neodmietli a prijali sme ho tak, ako nám ho kuriér doviezol. Mäso a pultové výrobky čerstvé, aj zelenina a ovocie. Pečivo voňavé, tiež čerstvé. Jogurty s dobou spotreby o týždeň, smotana rovnako. 

    Poslednou častou je celkový dojem. S nákupom prostredníctvom služby Tesco potraviny domov som spokojná, sama by som lepšie v predajni nenakúpila, naviac som ušetrila čas (ktorý som využila na upečenie bublaniny 🙂 ) a pár zbytočností, ktoré, poznáme to všetky mamky, padnú občas do nákupného vozíka, keď nakupujeme s deťmi. 

Zhrnutula by som to takto:

pozitíva:

  • nákup z pohodlia domova
  • ked niečo zabudnem, nemusím sa vrátiť do obchodu, na pár klikov, opravím nákup
  • viac bodov za nákup na clubcard
  • vždy čerstvé potraviny
  • ušetrený čas a stres 

negatíva:

  • slabá dostupnosť vrámci SR
  • krátka doba rezervácie času dovozu
  • ak nemajú, čo potrebujem, náhrada nemusí vyhovovať mojim potrebám
  • chýba možnosť uplatniť Tesco poukážky

 Nákup potravín online vnímam dobre. Nakupujem len to, čo potrebujem, často si online môžem objednať aj veci, ktoré som na predajni nenašla (v mojom prípade konkrétne moja obľúbená múka na kysnuté cesto) , deti mi môžu skákať po hlave a nemusím to “lepiť” sladkosťami a inými sľubmi ani utekať z nákupu domov skôr, než si na nás posvieti miestna sbs-ka 🙂 Až na malé chybičky, ako slabá dostupnosť vrámi SR, absencia čísla nášho domu a občasné nedokonalosti (iná príchuť jogurtu atd …) je Tesco potraviny domov jednoznačne krokom vpred. V dnešnej uponáhľanej dobe je veľkou pomocou najmä pre rodinky s deťmi, možnosť nakúpiť z pohodlia domova bez nákupného stresu a mať doma čerstvé potraviny v každom počasí, v každnom dni v týždni a každej nálade. Preto službu Tesco potraviny domov  určite znova využijem a odporúčam. 

V závere by som chcela poďakovať modrému koníku za túto možnosť zúčastniť sa testovania, vypadnúť tak myšlienkami na chvíľu od bežných materských povonností  a zároveň prispieť svojou troškou na dobro veci 🙂

#test_tescopotravinydomov

uplne suhlasim, ak chcem niekomu urobiť radosť 🙂 zaplatim kartou a pošlem mamine kvety a bombonieru vrámci Tesco domov z "BA do KE " lepšie si to zhrnúť ani nemohla 🙂

22. jún 2016

Začni písať komentár...

Odošli