@apolka77 joj, určite sa to oplatí! ono je to vlastne 30% zľava, len teda ju môžeš uplatniť až pri ďalšom nákupe. Ja vždy využívam zľavu na detský tovar, keď robím mesačne veľký nákup, a spravidla mám pri ďalšom nákupe aspoň 10eurovú zľavu. Čo je naozaj paráda...
@nesvadbovo no už to budem sledovať síce decká mám už veľké ale tak rada tam nakupujem aj potraviny ako orieškove masla, cestoviny a vždy padne min.50eurbaj keď tam idem iba pre 3veci...
toto pozname asi vsetky, ja idem kupit jednu vec a odchadzam.. ani nejdem hovorit 🙈😄
@dollyzv tak to sa Ti zadarilo riadne 😄 ja som mala vela vyrobkov dmbio, na ktore boli 25nasobne body, tak zas to nebolo uplne nafigu ani tak. Ale teda 30tky na vsetko su parada, dost mozno spravim este jednu objednavku cistiacich prostriedkov, tabliet do umyvacky a podobne, to sa nepokazi a zas kedy sa toto bude opakovat, vsak ano 😉
@nesvadbovo ja som objednávala plienky ,mlieko pre drobca 😂 preto tak veľa 😊😊😊 každy mesiac nazbieram minimálne 40€ čo použijem na ďalší mesiac ☺️
@nesvadbovo no..niečo sa asi dodrbkalo,objednávku mám už doma a body nikde 🤷 na stránke píšu že sa pripočítajú v deň kedy je objednávka odoslaná a mne ich vôbec nepripocitalo 😱😱
@dollyzv a ked si zadavala objednavku, zadala si cislo svojej zakaznickej karty a bola si prihlasena vo svojom konte? Ja som si body skontrolovala este pred potvrdenim objednavky a aj do mailu mi prisla informacia, kolko bodov som ziskala. A teda ich uz mam realne pripocitane vo svojom konte (v stredu mi zasielka prisla). Ak doslo k technickej chybe, tak potom bud riesit telefonicky na 0800 111 881 alebo prostrednictom mailu onlineshop@mojadm.sk. Iste najdete vysvetlenie a vyriesite vec k spokojnosti...
@dollyzv tak ked je vo fakture pocet bodov uvedeny, iste to doriesite, to sa nemoze stat, ze by Ti ich nepripocitali. Este jedna vec mi napadla, kde si pozeras bodovy stav, cez prehliadac alebo v appke? Ja to riesim cez appku, tak ci tam nahodou nie je rychlejsie aktualizovany stav bodov (viem, ze cez prehliadac mi to obcas naskocilo neskor...). Tak mozno este to skusit a ked nie, tak sa iste obrat na zakaznicku podporu...
@nesvadbovo appku mám :/ písala som im,som zvedavá čo odpisu..už som veľa krát objednávala a toto sa mi ešte nestalo :// keby som aj náhodou nejakým spôsobom(2x som kontrolovala) zadala zle číslo karty,že moje pripísali niekomu inému,myslíš že je ešte šanca sa k nim dostať? :( Predsa len to je 50€
@dollyzv prepac, na toto neviem zodpovedne odpovedat, to je naozaj otazka na zakaznicku linku. Ale verim, ze to doriesite, ved vsetko sa da dohladat v objednavkach. Urcite daj vediet, ako si dopadla 🙏
@nesvadbovo no uvidíme kedy nabehnú 🤷😂



Ja som akurát dnes spravila. Inak nezvyknem cez eshop DM nakupovať,,už mi toľko bodov voľakedy prepadlo čo som zistila až dnes 😀...asi sa to oplatí sledovat