icon
1 / 1
avatar

To je zlý vtip? 🤔

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Možno by nebolo odveci napísať aj zvyšok... väčšina používateliek MK nemá google vo svojej výbave.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

😳 Fakt?

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

On je chorý 😝 Glöckii 🙈

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@janai1

Možno by nebolo odveci napísať aj zvyšok... väčšina používateliek MK nemá google vo svojej výbave.

@janai1 mne napr nestojí za to si ho vygoogliť. Proste tu na niečo narazím a si to prečítam lebo čítam zaradom príspevky a idem ďalej 🙈 ale je pravda, že keby tu bolo ešte niečo ďalšie o ňom, tak to už dočítam

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

KrásTny 😀😀

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

ale kde je ten krasny muz? ja tam vidim 2 zeny a nieco.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Ukážkový prípad pre psychiatra

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Mal by sa vrátiť do lampy 😅

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Presne tak, chorý človek, nevie, nedokáže inak zaujať, len zohavením sa. Toto veru zdravý muž nie je a to neotvorím ani google, pretože nemusím, pretože vidím.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@stentelse

@janai1 mne napr nestojí za to si ho vygoogliť. Proste tu na niečo narazím a si to prečítam lebo čítam zaradom príspevky a idem ďalej 🙈 ale je pravda, že keby tu bolo ešte niečo ďalšie o ňom, tak to už dočítam

@stentelse vidíš a keby autorka nevytrhavala veci z kontextu, nebol by tu ani jeden z týchto komentárov

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Harald Glööckler, nie ze sa cely znetvoril ale je aj neskutocne arogantny clovek 🙈

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@janai1

@stentelse vidíš a keby autorka nevytrhavala veci z kontextu, nebol by tu ani jeden z týchto komentárov

@janai1 a aky je teda ten cely kontext? Lebo ja som si ho dala do googla, ale nic moc viac som sa teda nedozvedela.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

a tie pysky ma svoje? ci prirode niekto pomohol.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

Pomoc 😀

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Nemecko. Taká zaslúbena krajina. To bola, volakedy

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@janai1

Možno by nebolo odveci napísať aj zvyšok... väčšina používateliek MK nemá google vo svojej výbave.

@janai1 presne tak. A množstvo užívateľov tu spustí hejt a posmešky. Ak by poznali pozadie u uvažovali v širších súvislostiach, možno by prišli na to, prečo... Prečo je, aký je, aké hrôzy prežil, ako ho to poznačilo. Ak tento návrhár má prejav aký má, niekde to má svoje korene, je to skôr na súcit. Bohužiaľ, niet v spoločnosti na to mentálnej kapacity, tak to aj všade vyzerá 🙄
Autorka príspevku, duchovná vedma, ktorá hlása lásku, toleranciu, nebo, anjelov, krásu života a nekonečnú spásu zas a opäť ukázala svoju pravú tvár. Pritom ani o tom možno nevie.
PS: Mne sa tiež nemusí páčiť jeho vzhľad, ale ako to ovplyvňuje môj život, a ohrozuje ma? Nie, pozriem sa a idem ďalej. A ak by aj mal patriť na psychiatriu, čo po všetkých traumách by som sa ani nečudovala, určite nebudem rozdávať prisprosté virtuálne úškrny a posmešky, súdy 🤷‍♀️

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@tatkak
Odpoveď bola zmazaná

@tatkak fakt? Ty nebudeš asi veľmi milá a šťastná vo svojom živote. Harald trpí silnou fibromyalgiou (bolesť samovrahov) okrem iného....

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Mojim komentom nechcem pohorsit nikoho... Ale ani moj manzel nemal stastne detstvo a to jeho otec ani nebol alkoholik, dusevne tyranie atd ale nevyzera tak ako ten pan.nemozme vsetko zhadzovat na to co vsetko sme predtym prezivali.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Och bože, veď ten môže strašiť akurát deti.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@jamimo

@janai1 presne tak. A množstvo užívateľov tu spustí hejt a posmešky. Ak by poznali pozadie u uvažovali v širších súvislostiach, možno by prišli na to, prečo... Prečo je, aký je, aké hrôzy prežil, ako ho to poznačilo. Ak tento návrhár má prejav aký má, niekde to má svoje korene, je to skôr na súcit. Bohužiaľ, niet v spoločnosti na to mentálnej kapacity, tak to aj všade vyzerá 🙄
Autorka príspevku, duchovná vedma, ktorá hlása lásku, toleranciu, nebo, anjelov, krásu života a nekonečnú spásu zas a opäť ukázala svoju pravú tvár. Pritom ani o tom možno nevie.
PS: Mne sa tiež nemusí páčiť jeho vzhľad, ale ako to ovplyvňuje môj život, a ohrozuje ma? Nie, pozriem sa a idem ďalej. A ak by aj mal patriť na psychiatriu, čo po všetkých traumách by som sa ani nečudovala, určite nebudem rozdávať prisprosté virtuálne úškrny a posmešky, súdy 🤷‍♀️

@jamimo vies co, mne to pride ako umyselna provokacia.
v style, aha ako na tom liberalnom zapade vyzera "najkrajsi" muz.
ak ma ten muz nejaku historiu traumy, ci postihnutia, ci je "inaksi"- tak treba uvies veci na pravu mieru, a dat jeho vyzor do kontextu.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@jamimo

@tatkak fakt? Ty nebudeš asi veľmi milá a šťastná vo svojom živote. Harald trpí silnou fibromyalgiou (bolesť samovrahov) okrem iného....

@jamimo Mnoho ludi si zazije rovnake, aj horsie, ale nechodia po svete jak vysinuti idioti.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@jamimo

@janai1 presne tak. A množstvo užívateľov tu spustí hejt a posmešky. Ak by poznali pozadie u uvažovali v širších súvislostiach, možno by prišli na to, prečo... Prečo je, aký je, aké hrôzy prežil, ako ho to poznačilo. Ak tento návrhár má prejav aký má, niekde to má svoje korene, je to skôr na súcit. Bohužiaľ, niet v spoločnosti na to mentálnej kapacity, tak to aj všade vyzerá 🙄
Autorka príspevku, duchovná vedma, ktorá hlása lásku, toleranciu, nebo, anjelov, krásu života a nekonečnú spásu zas a opäť ukázala svoju pravú tvár. Pritom ani o tom možno nevie.
PS: Mne sa tiež nemusí páčiť jeho vzhľad, ale ako to ovplyvňuje môj život, a ohrozuje ma? Nie, pozriem sa a idem ďalej. A ak by aj mal patriť na psychiatriu, čo po všetkých traumách by som sa ani nečudovala, určite nebudem rozdávať prisprosté virtuálne úškrny a posmešky, súdy 🤷‍♀️

@jamimo ... Traumy má dnes skoro každý. O tom, potom. Nie, naše životy to nejak nezmení. Problém je ten, že týmto posúvame u malých detí hranicu toho, čo je ešte mužské a ženské.
Ruku na srdce. Keby za tebou prišiel tvoj syn a povedal, že chce takto vyzerať, lebo aj on chce byť pekný muž. Bola by si nadšená?
Alebo keby tvoja dcéra doniesla takéhoto frajera? Bola by si nadšená?

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Osobne neviem preco by som si mala o nom niečo študovať ,to ked stretnem niekoho podobného na ulici mám ísť za nim a vypytovat sa ?ci aj 5ročnému dieťaťu budes vsetko toto vysvetľovať ked sa ta opýta preco ten ujo takto vyzera?ci mu povieš,ze to je normálne? velmi sa myslíš keď si myslíš,ze to nijako nikoho neovplyvňuje a osobné sa desim toho ked EU schváli novu legislatívu,ktorú planuje zakotviť,ze aj deti si budu moct menit pohlavie IBA TAK na zaklade pocitu ,vsak preto lebo je to normálne?

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

To ze niekto zazil v detstve nejake traumy, mu nedava pravo sa spravat ako cocot k ludom

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@jamimo

@janai1 presne tak. A množstvo užívateľov tu spustí hejt a posmešky. Ak by poznali pozadie u uvažovali v širších súvislostiach, možno by prišli na to, prečo... Prečo je, aký je, aké hrôzy prežil, ako ho to poznačilo. Ak tento návrhár má prejav aký má, niekde to má svoje korene, je to skôr na súcit. Bohužiaľ, niet v spoločnosti na to mentálnej kapacity, tak to aj všade vyzerá 🙄
Autorka príspevku, duchovná vedma, ktorá hlása lásku, toleranciu, nebo, anjelov, krásu života a nekonečnú spásu zas a opäť ukázala svoju pravú tvár. Pritom ani o tom možno nevie.
PS: Mne sa tiež nemusí páčiť jeho vzhľad, ale ako to ovplyvňuje môj život, a ohrozuje ma? Nie, pozriem sa a idem ďalej. A ak by aj mal patriť na psychiatriu, čo po všetkých traumách by som sa ani nečudovala, určite nebudem rozdávať prisprosté virtuálne úškrny a posmešky, súdy 🤷‍♀️

@jamimo akoze tak keď ma psychické problémy a traumu,tak nech ide k doktorovi.Ci tým,že sa zhovadi sa cíti lepšie a všetky psychické problémy a traumy zmizli?

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Možno má kopec obdivovateľov, teda aj z toho žije. Vymykať sa z normálu, byť iný. dúfam, že pre väčšinu smiešny, psychicky chorý a nie normálny. Taká tá trauma z detstva nie je žiadnym ospravedlnením takto sa prezentovať na verejnosti. Proste je to choroba, nerozumiem tej obhajobe tu.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Zase nevie, čo zo sebou... Chorí ľudia.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@jamimo

@janai1 presne tak. A množstvo užívateľov tu spustí hejt a posmešky. Ak by poznali pozadie u uvažovali v širších súvislostiach, možno by prišli na to, prečo... Prečo je, aký je, aké hrôzy prežil, ako ho to poznačilo. Ak tento návrhár má prejav aký má, niekde to má svoje korene, je to skôr na súcit. Bohužiaľ, niet v spoločnosti na to mentálnej kapacity, tak to aj všade vyzerá 🙄
Autorka príspevku, duchovná vedma, ktorá hlása lásku, toleranciu, nebo, anjelov, krásu života a nekonečnú spásu zas a opäť ukázala svoju pravú tvár. Pritom ani o tom možno nevie.
PS: Mne sa tiež nemusí páčiť jeho vzhľad, ale ako to ovplyvňuje môj život, a ohrozuje ma? Nie, pozriem sa a idem ďalej. A ak by aj mal patriť na psychiatriu, čo po všetkých traumách by som sa ani nečudovala, určite nebudem rozdávať prisprosté virtuálne úškrny a posmešky, súdy 🤷‍♀️

@jamimo Ked ma uz mas za tu vedmu tak dufam ze si s rodinou nachystana na 30.10. o 11.44hod...

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@janai1

@stentelse vidíš a keby autorka nevytrhavala veci z kontextu, nebol by tu ani jeden z týchto komentárov

@janai1 Ha som zdielala iba to co tam bolo.To ze ho kopa ludi posiela na psychiatriu to som uz nezdielala

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@majkamajusqa

To ze niekto zazil v detstve nejake traumy, mu nedava pravo sa spravat ako cocot k ludom

@majkamajusqa Presne.Poznam vela ludi co boli zneuzivany sused je preoperovany z chlapa a aka supa z neho je ako baba ale nechvali sa tym Ale ked som s tymto cloviecikom pozerala videa porozumenie veru u vacsiny nenasiel

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@tatkak
Odpoveď bola zmazaná

@tatkak takéto niečo vysloviť alebo napísať...trošku porozmýšľaj najprv, tiež je to človek, nepoznám ho a tiež sa mi nepáči jeho prejav, ale tvoja reakcia je cez čiaru

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@negymama

@jamimo vies co, mne to pride ako umyselna provokacia.
v style, aha ako na tom liberalnom zapade vyzera "najkrajsi" muz.
ak ma ten muz nejaku historiu traumy, ci postihnutia, ci je "inaksi"- tak treba uvies veci na pravu mieru, a dat jeho vyzor do kontextu.

@negymama Ako tvrdi
Začal experimentovat s plastickými operacemi, botoxem a liftingy. Jeho cílem bylo dosáhnout vzhledu porcelánové panenky, což se mu podle jeho slov podařilo. Tvar rtů, nosu a lícních kostí změnil k nepoznání. Sám otevřeně říká, že krásný se nenarodil, ale „vytvořil se“.

Drastická proměna tváře
Z muže s přirozeným, poměrně nenápadným vzhledem a krátkým sestřihem se stal extravagantní tvůrce, jehož tvář je výsledkem mnoha zákroků. Už v 90. letech začal měnit svůj styl oblékání na barevné obleky a výrazné doplňky, ale v posledních letech se proměna ještě zrychlila.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@negymama

@jamimo vies co, mne to pride ako umyselna provokacia.
v style, aha ako na tom liberalnom zapade vyzera "najkrajsi" muz.
ak ma ten muz nejaku historiu traumy, ci postihnutia, ci je "inaksi"- tak treba uvies veci na pravu mieru, a dat jeho vyzor do kontextu.

@negymama jasné, že je to od autorky primitívna provokácia. Už si asi pohladkala ego a má pokoj v duši 😉

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Chapem Ta ze mas zlost Sice Ta nepoznam ani netuzim nedavala som to ako provokaciu a je mi srdecne jedno co si o mne myslis.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@beata_k

@jamimo Mnoho ludi si zazije rovnake, aj horsie, ale nechodia po svete jak vysinuti idioti.

@beata_k ak si poznala súvislosti psycho-emocionálno-sexuálneho vývinu, nenapísala by si (ako aj mnohé iné) reakciu ako si napísala. Znalý pozorovateľ, vie, že ak osoba seba sexualizuje, alebo má poruchu vlastného vnímania, poškodzovania... vždy je niečo za tým. Viď napr. Anna Nicole Smith, Britney Spears, Marylin Monroe, Lolo Ferrari... a mnoho mnoho iných. To, že ty tomu nerozumieš, alebo bagatelizuješ, neznamená, že sa to nedeje a to neexistuje.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@doriiis

@jamimo ... Traumy má dnes skoro každý. O tom, potom. Nie, naše životy to nejak nezmení. Problém je ten, že týmto posúvame u malých detí hranicu toho, čo je ešte mužské a ženské.
Ruku na srdce. Keby za tebou prišiel tvoj syn a povedal, že chce takto vyzerať, lebo aj on chce byť pekný muž. Bola by si nadšená?
Alebo keby tvoja dcéra doniesla takéhoto frajera? Bola by si nadšená?

@doriiis pozri, ja som toho názoru, že každý normálny rodič kt. sa venuje deťom a komunikuje s nimi aj ohľadom sexuality, intimity, vývoja, to vie vysvetliť, netreba sa toho báť. Tie decká to chápu, absolútne nemajú s tým problém. Áno poznám také. Jednoducho im stačí povedať : Vieš Peťo, na svete sú aj ľudia, kt. sa narodili tak a tak, majú takú, alebo onakú sexuálnu orientáciu, alebo preferenciu. Vysvetlím okolnosti, podporím prevenciu sexuálneho zdravia. Nemám problém uviesť príklady a súvislosti k takémuto prejavu. Neboj, tie decká tomu rozumejú lepšie ako pohoršená spoločnosť. Časy, kedy deti nosil bocian, žena bola samodruhá z ducha svätého a z onanie odpadávali ruky a bola sľúbená cesta do pekla sa dávno skončili. Mne ťahá na 50, LGBTI komunitu poznám od mladosti, nemala som ani 18, nijak ma to "nepostihlo" do budúcich vzťahov a nezmenilo moju hetero orientáciu. A to ma "vychoval" časopis Bravo a jeho dvojstránka o intímnostiach. Lebo u nás doma bola aj hygienická vložka tabu 🫣
Okrem iného, nerozumiem tak všeobecne nočnej more z LGBTI komunity, poznám mnoho fajn ľudí, dokonca aj gaya kt. má cez 80 rokov a kapacita vo svojom odbore. Nie, nikdy mi nikto nepodsúval ich orientáciu, alebo sex. praktiky. Či to si akože niekto myslí, že chlapec zbadá podobné foto a zajtra navštívi gay klub? 🤔
PS: Ak by moje potencionálne dieťa bolo gay, čo by som akože mala robiť? Upáliť ho na hranici? Tak to ani náhodou. Hana Gregorová má 73 rokov a svojho syna miluje nadovšetko. Kde je problém?

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@jamimo

@tatkak fakt? Ty nebudeš asi veľmi milá a šťastná vo svojom živote. Harald trpí silnou fibromyalgiou (bolesť samovrahov) okrem iného....

@jamimo ahaaa, takze to ho ospravedlnuje, lebo je jediny clovek s tragickym a nestastnym osudom... tak sa zacneme vsetci takto prezentovat. Fakt chora doba,ze toto sa poklada za normalne

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@pokojvdusi9

@majkamajusqa Presne.Poznam vela ludi co boli zneuzivany sused je preoperovany z chlapa a aka supa z neho je ako baba ale nechvali sa tym Ale ked som s tymto cloviecikom pozerala videa porozumenie veru u vacsiny nenasiel

@pokojvdusi9 aj ja vzdy hovorim ze nech kazdy vyzera ako chce, aj jeho vyzor mi je suma fuk ale jeho spravanie voci ludom je priam nechutne

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@tatkak

@jamimo ahaaa, takze to ho ospravedlnuje, lebo je jediny clovek s tragickym a nestastnym osudom... tak sa zacneme vsetci takto prezentovat. Fakt chora doba,ze toto sa poklada za normalne

@tatkak no jeho nema co trauma "ospravedlnovat", ospravedlnuju sa len zle ciny. a v principe tym nikomu neublizuje. tak preco by sa mal ospravedlnovat hocicim.

ak nezavisle od vyzoru kona ci konal nejake ciny, co ublizuju inym, ci su tresne - tak potom sa mozeme bavit o polahcujucich okolnostiach nejakej traumy. ci inych okolnosti, tak ako sa to robi pri trestnych ci amoralnych cinoch, ci pachatel vyzera ako brad pitt, ci ako zmalovana figurina.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@tatkak

@jamimo ahaaa, takze to ho ospravedlnuje, lebo je jediny clovek s tragickym a nestastnym osudom... tak sa zacneme vsetci takto prezentovat. Fakt chora doba,ze toto sa poklada za normalne

@tatkak urcite pamatas na ten hrozny pripad vrazdy na skole, co mladik zabil ucitelku aj spoluziacku. A vyzeral ako dokonaly chlapcek, blond vlasy , modrooky - ako z reklamy na katolicky seminar. urcite i spravne orientovany, vsak mal zaujem prave o to dievca, co napadol.
takze??? niekto vyzera ako uchyl , a je okrem nevabneho vyzoru vcelku neskodny a niekto tip top vyzor podla sablony spolocnosti a pacha trestne ciny desiveho charakteru.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@majkamajusqa

@pokojvdusi9 aj ja vzdy hovorim ze nech kazdy vyzera ako chce, aj jeho vyzor mi je suma fuk ale jeho spravanie voci ludom je priam nechutne

@majkamajusqa presne to hovorim, najprv sudme spravanie, vyzor nie je taky podstatny.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@tatkak

@jamimo ahaaa, takze to ho ospravedlnuje, lebo je jediny clovek s tragickym a nestastnym osudom... tak sa zacneme vsetci takto prezentovat. Fakt chora doba,ze toto sa poklada za normalne

@tatkak nikto tu nikoho neospravedlňuje. Diskusia vznikla na základe neznámeho popudu autorky, kedy mala potrebu provokačne kopnúť si do niekoho výzoru a šíriť po sieti. Nevadí, už má v pokoj v duši a v inej diskusii bude hlásať nekonečnú lásku, toleranciu, pochopenie a čistotu duše, modlitby vďaky, slobody a odpustenia😉( iba konštatujem) Ak si si nevšimla, diskutujem slušne a snažím sa o popis a vysvetlenie jeho (ne) pochopiteľného zjavu. Nuž, ale ťažko, keď väčšina obyvateľstva má problém čítať s porozumením, problém zamyslieť sa v širších súvislostiach a kedy aj slipy a spermie v minulej vianočnej reklame sú najväčší problém krajiny 🤷‍♀️ A na rozdiel od teba neposielam osobu z foto.na utratenie z tohto sveta. Prečo, začo? Ak sa ti dá, zamysli sa. Možno sa ti bude ľahšie žiť.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@negymama

@tatkak urcite pamatas na ten hrozny pripad vrazdy na skole, co mladik zabil ucitelku aj spoluziacku. A vyzeral ako dokonaly chlapcek, blond vlasy , modrooky - ako z reklamy na katolicky seminar. urcite i spravne orientovany, vsak mal zaujem prave o to dievca, co napadol.
takze??? niekto vyzera ako uchyl , a je okrem nevabneho vyzoru vcelku neskodny a niekto tip top vyzor podla sablony spolocnosti a pacha trestne ciny desiveho charakteru.

@negymama dobre píšeš. Takých príkladov by sa našlo tisíce, v každej skupine obyvateľstva.
Nikto tu neobhajuje násilné trestné činy, sexuálne trestné činy, zneužívanie. Samozrejme, ak s niečím nesúhlasím, dá sa to vysvetliť aj slušne. Nie hneď hejt a útok, nenávisť... Tomu by mal rozumieť každý priemerne inteligentný človek. Bohužiaľ 🤷‍♀️

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@jamimo

@negymama dobre píšeš. Takých príkladov by sa našlo tisíce, v každej skupine obyvateľstva.
Nikto tu neobhajuje násilné trestné činy, sexuálne trestné činy, zneužívanie. Samozrejme, ak s niečím nesúhlasím, dá sa to vysvetliť aj slušne. Nie hneď hejt a útok, nenávisť... Tomu by mal rozumieť každý priemerne inteligentný človek. Bohužiaľ 🤷‍♀️

@jamimo z toho, ze niekto obhajuje trestne ciny, nikoho neobvinujem.
spomenula som to preto, ze nieto v suvislosti s vyzorom cloveka na obrazku, hovoril ze ho "neospravedlnuju" jeho traumy.
chcela som len napisat, ze vyzor nie je potrebne opravedlnovat.
lebo to nie je ziaden cin , co niekomu ublizuje, ako niekto vyzera, aj ked sa nam trebars nepaci.
slovo "ospravedlnit" treba pouzit az vtedy ked niekoho zle ciny chceme poukazat na polahcujuce okolnosti. to je vsetko. vypichla som len nelogickost pouzittia vyrazu ospravedlnit.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

Je jedno aký je taký je,ale takto teda najkrajší chlap nevyzerá!

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@nika_17

Je jedno aký je taký je,ale takto teda najkrajší chlap nevyzerá!

@nika_17 to urcite. hotova blbost, preferencie zien su niekde uplne inde.
to ze si niekto vymodeluje tvar do nejakej geometrickej sumernosti, ho nespravi krajsim.
je prirodzene mat aj drobne disproporcie tvare.

Odpovedz
22. okt 2025
avatar
@negymama

@jamimo z toho, ze niekto obhajuje trestne ciny, nikoho neobvinujem.
spomenula som to preto, ze nieto v suvislosti s vyzorom cloveka na obrazku, hovoril ze ho "neospravedlnuju" jeho traumy.
chcela som len napisat, ze vyzor nie je potrebne opravedlnovat.
lebo to nie je ziaden cin , co niekomu ublizuje, ako niekto vyzera, aj ked sa nam trebars nepaci.
slovo "ospravedlnit" treba pouzit az vtedy ked niekoho zle ciny chceme poukazat na polahcujuce okolnosti. to je vsetko. vypichla som len nelogickost pouzittia vyrazu ospravedlnit.

@negymama ale ja s tebou súhlasím a rozumiem tvojim vyjadreniam. V príspevku reagujem na komunikáciu s taktak a na nechápajúce a nenávistné ženy,

Odpovedz
22. okt 2025
avatar

ľuďom chýba empatia. Ok, toto nie je asi idol žien, ale je to umelec, a tí bývajú viac-menej extroverní, expresívni, provokujúci. Tak ich treba nechať žiť ich iný život v a nie sa tu pohoršovať nad niekoho výzorom a pomaly grcať z toho.
A v ďalšom príspevku sa bude autorka rozplývať nad psíčkami, citujem: Bude stáť po tvojom boku, či si bohatý alebo chudobný, zdravý alebo chorý. Nebude sa smiať tvojim slzám ani súdiť tvoje chyby. Koniec citátu.
Že by sme si ľudia niečo od tých psíčkov a mačičiek odpozorovali? Naučili sa nesúdiť a nesmiať sa vzhľadu a nepohoršovať sa? Aspoň to, ak by bolo možné.

Odpovedz
23. okt 2025
avatar
@0silvia0

ľuďom chýba empatia. Ok, toto nie je asi idol žien, ale je to umelec, a tí bývajú viac-menej extroverní, expresívni, provokujúci. Tak ich treba nechať žiť ich iný život v a nie sa tu pohoršovať nad niekoho výzorom a pomaly grcať z toho.
A v ďalšom príspevku sa bude autorka rozplývať nad psíčkami, citujem: Bude stáť po tvojom boku, či si bohatý alebo chudobný, zdravý alebo chorý. Nebude sa smiať tvojim slzám ani súdiť tvoje chyby. Koniec citátu.
Že by sme si ľudia niečo od tých psíčkov a mačičiek odpozorovali? Naučili sa nesúdiť a nesmiať sa vzhľadu a nepohoršovať sa? Aspoň to, ak by bolo možné.

@0silvia0 takze tu mame malu ukazku tohto pana ako sa sprava na verejnosti voci inym osobam https://www.youtube.com/shorts/Qk0FRWDTQ28 ja sa len pytam ci je toto v poriadku???
Pozriet si to treba DO KONCA !! je to len kratucke video

Odpovedz
23. okt 2025
avatar
@ewana73

@0silvia0 takze tu mame malu ukazku tohto pana ako sa sprava na verejnosti voci inym osobam https://www.youtube.com/shorts/Qk0FRWDTQ28 ja sa len pytam ci je toto v poriadku???
Pozriet si to treba DO KONCA !! je to len kratucke video

@ewana73 ale tu sa neriešilo jeho správanie, tu sa odzačiatku rieši jeho vzhľad!!!

No a správanie na verejnosti? Jaj, tu by toho bolo kritizovať kto sa ako správa na verejnosti. Tu by tých adeptov teda bolo, desiatky, stovky, stačí sa pozrieť aj na našich politikov. Tento tu tresol do stola a kričí na vystresovanú dievčinku, snáď ho nabudúce nazavolajú. Alebo aj zavolajú, všimni si, že takýchto televízie najviac potrebujú, kvôli sledovanosti.
Druhá vec je sa prvoplánovo vysmievať z niekoho vzhľadu, aj keď si ten vhľad spôsobil sám a nie je sám, koľko takýchto ľudí chodí po svete, pomyslím si svoje, netreba ich takto verejne pranierovať a zosmiešňovať, na čo?

Odpovedz
23. okt 2025
avatar
@ewana73

@0silvia0 takze tu mame malu ukazku tohto pana ako sa sprava na verejnosti voci inym osobam https://www.youtube.com/shorts/Qk0FRWDTQ28 ja sa len pytam ci je toto v poriadku???
Pozriet si to treba DO KONCA !! je to len kratucke video

@ewana73 inak povedané: nevhodné správanie na verejnosti môžu mať len štandardne vyzerajúci ľudia bez úprav?

Odpovedz
23. okt 2025
avatar

ano ibaze nemozes porovnavat beznych ludi a jeho pretoze on sa verejne prezentuje a nejde iba o tuto jedinu situaciu , je to proste neskutocne arogantny chlap. a je zaujimave, ze poucujes ludi co si maju o tomto chlapovi mysliet ako by ti, ktori sa nad tym pohorsuju sa nemali nad nim pohorsovat a vzapäti ale hovoris, ze jeho treba nechat zit si zivot aky chce.. takze podla tvojho dvojakeho metra ja nemam pravo sa nad nim pohorsovat lebo tebe sa to nepaci ,ze mam na neho iny nazor

Odpovedz
23. okt 2025
avatar
@0silvia0

@ewana73 inak povedané: nevhodné správanie na verejnosti môžu mať len štandardne vyzerajúci ľudia bez úprav?

@0silvia0 nevhodne spravanie ma kade kto , tento sa ale verejne prezentuje nieco podobne ako influenceri a potom to takto v spolocnosti aj vyzera, ak sa toto povazuje za novy normal tak sa nedivim ,ze je to tak .

Odpovedz
23. okt 2025
avatar

@ewana73 ale veď jeho správanie je jeho vizitka. Aj jeho vzhľad je jeho vizitka. Je aký je
a takýchto ľudí je kopa, aj influencerov, aj umelcov, on sa kvôli nejakým pohoršeným tetám na koníku meniť nebude. Stačí takýchto ľudí nesledovať a nedávať im patričnú pozornosť. Ale ak sa vám chce pohoršovať, tak sa pohoršujte, ak vám to v niečom pomôže. Len aj to pohoršenie by malo mať nejaké medze, ak už to pohoršenie musí odprezentovať verejne. Ale niektoré reakcie o utratení a podobne presahujú medze, to sa už ani čítať nedá.

Odpovedz
23. okt 2025
avatar
@0silvia0

@ewana73 ale veď jeho správanie je jeho vizitka. Aj jeho vzhľad je jeho vizitka. Je aký je
a takýchto ľudí je kopa, aj influencerov, aj umelcov, on sa kvôli nejakým pohoršeným tetám na koníku meniť nebude. Stačí takýchto ľudí nesledovať a nedávať im patričnú pozornosť. Ale ak sa vám chce pohoršovať, tak sa pohoršujte, ak vám to v niečom pomôže. Len aj to pohoršenie by malo mať nejaké medze, ak už to pohoršenie musí odprezentovať verejne. Ale niektoré reakcie o utratení a podobne presahujú medze, to sa už ani čítať nedá.

@0silvia0 ano niektore reakcie mozno su nevhodne ale tak isto je teraz napr. aj tvoja reakcia nevhodna , ked tych co maju jednoducho len iny pohlad na vec nazyvas "nejakymi tetami z konika", ktorym ma ich "pohorsovanie" v niecom pomoct ..

Odpovedz
23. okt 2025
avatar
@ewana73

@0silvia0 ano niektore reakcie mozno su nevhodne ale tak isto je teraz napr. aj tvoja reakcia nevhodna , ked tych co maju jednoducho len iny pohlad na vec nazyvas "nejakymi tetami z konika", ktorym ma ich "pohorsovanie" v niecom pomoct ..

@ewana73 dakujem za diskusiu, dalej nemam potrebu to rozvijat, v tomto momente mam potrebu tento slovny ping pong ukoncit.

Odpovedz
23. okt 2025
avatar
@0silvia0

@ewana73 dakujem za diskusiu, dalej nemam potrebu to rozvijat, v tomto momente mam potrebu tento slovny ping pong ukoncit.

@0silvia0 nemas za co.

Odpovedz
23. okt 2025
avatar
@ewana73

@0silvia0 nemas za co.

A za víťaza slovného ping-pongu vyhlasujem Teba
@ewana73 , pretože píšeš -
Jasne, stručne, výstižne, bez splietania v písaných riadkoch kto aký je a prečo, keďže ma na danú vec iný pohľad, iný názor. A taktiež píšeš bez zbytočného poúčania, ako by sa mali ľudia správať a akí sú, keď napíšu niečo, čo nesedí iným.

Odpovedz
23. okt 2025