Dobry den/ahojte… prosim vas, riesim s Apple podporou obnovu uctu. Mam telefon stary takmer 9 rokov. Teraz som si kupila novy a chcela som prehodit vsetko zo stareho do noveho. No a tu je problem, kedze som zabudla ID do svojho uctu tak to riesim prave cez tu podporu. Chcem sa opytat ci ste to niekto uz takto robili. Ja som z toho uplne blba. Prvykrat som to robila pred takmer 2 tyzdnami stym ze mi prisiel mail, ze v konkretny den aj hodinu mi bud zavolaju aleno poslu sms ohladom obnovenia mojho uctu. Tak ja v robote cakam ako vol a nic. Na druhy den volam na podporu ze preco mi teda neprisla ziadna sms ani nevolali, ze ja som sa nemala drzat toho mailu a mala som ( neviem co ) tak zuriva som im povedala svoje. No a opat sme urobili obnovu. Teraz mam v utorok rano novy datum a ja neviem co robit. Budem v praci a na telefone nejak moc byt nemozem. Ale kedze telefonatu ani spravy sa nedockan tak neviem co dalej v presne vymedzeny den a cas robit.. mate stym niekto skusenost ? Novy tekefon uz azda mesiac kupeny a stale nie a nie ho spojazdnit. Dakujem za kazdu radu