Dieťa si vyberie ľubovoľnú kartičku, ktorá ho momentálne zaujme, ... oboznámi sa s obrázkom na kartičke. Z druhej strany kartičky dieťaťu prečítame prvú časť vety (príbehu). Úlohou dieťaťa je doplniť a rozvíjať spoločne s rodičom pokračovanie navodeného príbehu.
Napr.: Šla jahoda pre vodu, lebo si chcela uvariť čaj.
Rodič pokračuje: Čaj si chcela uvariť preto, aby bola zdravá.
Atď....
Vymyslený príbeh si môžeme potom spolu s dieťaťom nakresliť na výkres, alebo si ho pantomimicky zahrať.
Daná úloha podporuje :
▪️predstavivosť a tvorivé myslenie
▪️sluchové vnímanie
▪️pozornosť
▪️rozvoj a tempo reči
▪️schopnosť tvoriť slová v správnych tvaroch
▪️schopnosť tvoriť vety
S úctou
Mária (autorka projektu abeceda TROCHA INAK)
Začni písať komentár...