icon
avatar
wudz
Správa bola zmenená    11. jún 2018    

Skôr ako hodíte kameňom, čítajte. Môže sa to stať aj tebe. Aj mne. Môžme len dúfať a modliť sa, že sa to nikdy nestane.
Pri tomto článku ma niekoľkokrát naplo a niekoľkokrát som sa rozplakala. A to nie som žiadna cintľavka. Ale som mama milujúca svoje deti. A som zábudlivá. A mám auto a v ňom tri autosedačky.
https://dennikn.sk/196511/moze-niekto-zabudnut-...

avatar

prepac, ale toto sa nemoze stat normalnemu cloveku, mozes zabudnut v aute telefon, kluce ci penazenku ale nie preboha dieta...!

Odpovedz
11. jún 2018
avatar
wudz
autor

@kofolka242 zjavne si clanok necitala😯

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

No dnes ho ta v Trstenej nezabudla ale nechala ho tam vedome.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

u toho otca v Nitre by som to aj pochopila,ze dieta zabudol..lebo s nim nefungoval pravidelne..ale tato matka?ako jej nemoze chybat male dieta tolke hodiny? :-O

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

Ja som čítala spovede pár ľudí, čo to zažili ...spoveď matky, ktorá po 8 hodinách v práci sadla do auta a pozrela do spätného zrkadla :( ... vyjadrenie psychológa bolo, že tzv.rutinna pamat(idem každé ráno do prace ) jednoducho je na prvom mieste ako pamäť neviem ako nazvať, momentálna, že rok chodím ráno rovno do prace a zrazu partner je chorý a dieťa mám odviezť do skolky ja.
Ozaj najhoršie čo moze byt 😥

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

zena z dnes to dieta nezabudla . ked pracujeme s informaciami co sa zverejnili - matka sla na vysetrenie , kde sa caka hodiny !!! ako tu zeny pisali a ju tam nechala ..podla odhadu az 4 hodiny , ale presne sa zisti podla kamier . okna boli zavrete !! a niekde za garazami .. ten chudak spred dvoch rokov dieta zabudol lebo ho nenosil casto .. tato z dnes to pohnojila vedome .. a ano ludia sudia lebo toto je normalna hlupost ..

Odpovedz
11. jún 2018
avatar
wudz
autor

@11bodka11 ja viem. Ale ak to bola milujuca matka, svedomie ju bude tyrat cely zivot. Ak nebola a svoje dieta zabila z pohodlnosti, ja verim v Boha a v posledny sud.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@wudz ano napisala som komentar skor ako som precitala clanok, ale prepac, stale si tvrdim, ze zabudnut dieta v aute sa neda, preboha, clovek sa 2x vrati pozriet ci zamkol, skontroluje kabelku, popripade ak je odstavene auto a dieta autosedacka tak ta sedacka pipa. prepac, ako sa da zabudnut ze v tom aute je dalsi clovek? ze isiel s tebou ze si ho vzala? ake problemy dokazu zatienit to ze si neuvedomis ze mas niekoho na zodpovednost? bud je to clovek co ma psychicke problemy a v tom pripade by mozno nemal soferovat a mozno ani strazit dieta alebo je to jednoducho bezcitne hovado...clovek co necha dieta v aute vedome to nema v hlave v poriadku.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

naco to sem davate? zasa len rozprudit debatu?

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

K tomu len toľko... aj ja som len človek.
Ale NIKDY, NIKDY, NIKDY sa toto mne nemôže stať. NIKDY !!!
Nikdy nepochopím, ako rodič dokáže nechať, zabudnúť dieťa v aute. Tiež som zaneprázdnená, tiež mi každú chvíľu zvoní mobil ... ale moje deti vždy boli a vždy budú u mňa na prvom mieste. Neexistuje nič a nikto, čo
by zatienilo moju myseľ tak, že zabudnem na svoje dieťa. A áno, odsudzujem takých rodičov, ktorí to urobia. Áno, je to ich vina ! Toto sa nedá nijako vysvetliť, ospravedlniť. U mňa určite NIE !

Odpovedz
11. jún 2018
avatar
wudz
autor

@victtoria1 keby sa dalo, vypnem komentovanie. Ale neda sa. Neobhajujem tu matku. Zabila svoje dieta. Len zdielam clanok, ktory vo mne vyvolal silne emocie, lebo svedci o ľuďoch, ktori zabili svoje deti.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@wudz ak toto bola milujúca matka ... nebola by tak malé dieťa nechala v aute. Pri myšlienke, že si len dobehnem na malý nákup a dieťa nechám v aute, lebo práve spí ... zbláznila by som sa. Veď keď sa zobudí a nikto pri ňom nie je, asi bude v šoku, bude plakať atď.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

Ale ona ho nezabudla, vedome ho tam nechala a to je prvotriedna demencia toto

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

nikdy nehovor nikdy

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@wudz
@kofolka242 úplne súhlasím, do botky.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@jarhal čo sa konkrétne tohto týka, áno, hovorím NIKDY.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

Nebudem obhajovať týchto rodičov, pre mňa je to nepochopiteľné a neodpustiteľné, ale pokiaľ nie som oboznámená s celou situáciou ( a nehnevajte sa na mňa, ale z médií sa fakt nedozvieme nijakú pravdu nikdy celú), nedovolím si kričať, kto je aký. Čím viac sa bijem do pŕs, že ja "nikdy!", tým skôr sa ma osud pokúsi presvedčiť o opaku. Nikto nechce byť súdený, ale každý súdi, lebo sa domnieva, že má patent na rozum.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@wudz zbytočne to riešiš.. Moralistky sa vždy ozvu.. A súdiť na základe prvých dohadov z médií, to je také slovenské.. Nemyslím si, že ju tam nechala naschvál, ved ktoré malé dieťa by vydržalo v kľude v aute samé sedieť viac ako 5 minút? Ci na jar, v lete alebo v zime..
Ja síce tiež tvrdím, že by sa mi to nikdy nemohlo stať, ale v živote sa stávajú hrozne veci, kedy človek jednoducho ma hlavu úplne inde.. Už len samotná situácia je jej trestom do konca života..

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

Niesom ešte matka,ale je nepochopiteľné nechať dieťa vedome!!! v aute a odist preč.Zasluzila by si to čo to malé dieťa.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@thoughtfulweirdo ale prosim ta, narabame s faktami a faktom je ze nechala dieta v aute, 11 juna ked je ovnku okolo 30 stupnov vyse 4 hodin....tu nemusis byt oboznamena s nicim inym

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

Neexistuje nič, žiadny dôvod, žiadny článok, žiadny človek, ktorý by vo mne vzbudil súcit s tou osobou. Ako som uz písala dnes, toto urobí len matka ,ktora je buď mentálne postihnuta, alebo bola nafetovana, alebo chcela vedome zabiť svoje dieťa.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@erikovamamka nikdy nehovor nikdy. Toho času, keď sa to stalo tomu ocinovi z Nitry, tu prebiehali tiež vášnivé debaty, pamätám si, akoby to bolo prednedávnom. Bolo tu množstvo článkov, vedeckých a psychologických výskumov na túto tému a väčšina odborníkov sa zhodla, že áno, môže sa to stať aj tomu najmilujucejsiemu a najpddanejsiemu rodičovi na svete. A teda aj mne, aj tebe... Hoci teraz by sme obe tvrdili opak.
No táto krava ho tam nechala vedome, naschval a to je niečo, za čo by mala zhnit v base a následne v pekle. Aj keď nikdy neprajem nikomu nič zlé, lebo sa mi to môže stonásobne vrátiť, v tomto prípade dúfam, že bude trpieť minimálne tak, ako jej dievčatko.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@thoughtfulweirdo čo myslíš, v čom média tentokrát klamú alebo zavádzajú ?

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@janka_alusicova moralistky? nechala naschval? tak zabudla, aj kedneviem ako sa da zabudnut dieta v aute a co si o 20 min nespomenula ze tam to dieta ma? hlava uplne inde? hlavu mas uplne inde a napriklad si umyjes vlasy sprchovacim gelom ako ja vcera a nie ze zabudnes dieta v aute, to nie ze je hlava uplne inde to je hlava je*nuta...

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

Dieťa nie je vec ktorá sa zabudne / nechá v aute!

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@kofolka242 Ale musíš. Čo tak situácia: Žena mala dvoch synov a čakala tretie. Tesne pred pôrodom muž zobral synov na výlet, aby si oddýchla. Začala rodiť, šla do pôrodnice. Po pôrode jej oznámili, že muž mal autonehodu, všetci traja zomreli. Keď sa po dlhej dobe dostala aj s dieťatkom domov, brala síce lieky, navštevovala terapie, ale aj tak sa raz zrútila, nepočula plač dieťaťa a to sa udusilo, lebo sa prevrátilo na bruško a nemohlo dýchať. Príbeh je o niečom trochu inom, ale pointa zostava. Keby ti povedali o tom, ako matka nereagovala na plač bábätká, ukameňovala by si ju. Ale keby poznáš celý príbeh, súdila by si rovnako?

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@erikovamamka nemyslím zavádzajú alebo klamú. Ale jednoducho nevedia celú pravdu, takže ju nemôžu posunúť ďalej.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@blondiee83 v niečom s tebou súhlasím. Mám dvoch synov, starší má 21, mladší 6. Takže som si už niečím prešla 😉
Nie som dokonalá, ale dieťa je to, na koho myslím. Proste mne sa nedá, aby som svoje dieťa, kúsok mňa, niekde zabudla. To sa proste nejde.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@thoughtfulweirdo ano sudila by som

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@kofolka242 ženu, ktorá prišla o muža a dvoch synov? Dokážeš si vôbec predstaviť jej bolesť?

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@thoughtfulweirdo dokazem, prisla som o blizkych ludi a zazila velmi zle veci, ver mi, dokazem. na druhej strane ma male dieta, psychicke problemy po celej situacii, kde je rodina, kamarati, minimalne opatrovatelka? nie kvoli mne, mne by bolo jedno co je so mnou ale presne pre to ze mam male dieta a mala som dalsie 2 deti (na mieste tej zeny) by som situaciu riesila tak aby bolo o dieta postarane...ja respektujjem tvoj nazor na situaciu a udalosti ale nedokazem sa s nim stotoznit

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@janka_alusicova citala som vyjadrenie policie SR na fb . ona ho tam nechala vedome .. tak isto na kameru prehovoril riaditel nemocnice kde sa to stalo . povedal ze prisla na vysetrenie na 9 tu a dieta doniesla o jednej .. a ja sudim lebo som bola tehotna a prva mala 2r a ano nemala som ju kde dat a chodila so mnou .. aj na poradne .. kocky vsade sa dlho caka . to mame nechavat deti v aute ?

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@kofolka242 Nikdy si nepodcenila svoj zdravotný stav? Pri psychických chorobách je to velakrat ťažko odhadnúť, jeden deň sa cítiš celkom fajn a na druhý máš relaps. Ale toto nie je o mojom názore na situáciu, ja sa tej ženy v nijakom prípade nezastávam. Ale pokiaľ neviem, čo tomu predchádzalo, netrúfam si na unáhlené závery. Ak ju tam aj nechala schválne, neverím, že to myslela zle. Možno je len jednoduchšieho zmýšľania a myslela si, že v tieni sa to auto neprehreje- to ju samozrejme neospravedlňuje, ale zároveň to z nej nerobí diabla, čo vedome umučí svoje dieťa.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@erikovamamka presne moje slová

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@kofolka242 áno moralistky, lebo ľahké je súdiť, keď vieme polopravdu z médií.. Ja si ju nechcem zastávať, v konečnom dôsledku je úplne jedno, prečo sa to stalo, je to tragédia, ktorá sa bohužiaľ nedá zmeniť, ale vedz, že takým, ktoré odsudia, že im by sa to nikdy nestalo, tak také pochybia skôr, lebo sú tak presvedčené ze ich sa to netýka, že sa ich to raz bude týkať.. Nesudme, poučme sa, na sudenie sú tu iní, vystudovani..

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@thoughtfulweirdo ak by sa tej matke bolo niečo stalo, že musela byť tak dlho na vyšetrení, alebo v čakárni, alebo neviem kde, mohla predsa niekoho poprosiť, dať niekomu kľúče od auta.
Ja ju vlastne nesúdim, len to nedokážem spracovať, prijať a už vôbec nie pochopiť.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@janka_alusicova a ako vies ze ja nie som vystudovana? ak narazas na pravnicke vzdelanie...

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@kofolka242 akoze tato prisla o muza a dvoch synov ?

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@bonnie1 nie, to bol iny pribeh

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@erikovamamka ja sa jej nezastávam, takisto mi to hlava neberie. Len sa mi priečia aj niektoré vyjadrenia k situácii.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@janka_alusicova ak by som teraz mohla kričať, aby ste ma všetky počuli, tak by som kričala. NIE, mne sa to nemôže stať. Mám svoje priority, mám mozog, ktorý používam a nejako, keďže poznám svoje deti, myslím dopredu.
Odpovedz mi, prosím, stalo sa ti, že si niekedy zabudla na svoje dieťa ?

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@kofolka242 myslis tu michalovcanku co jej zhoreli v aute pri snine ?

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@bonnie1 s vyjadreniami na fb na mňa ani nechoď, prosím ťa.. Tým by som sa moc neohanala..to ze niekto napíše na fb článok..tie články píšu študenti.. Aj ja som také kedysi písala.. Co sa tam napíše, tomu ľudia uveria..

@kofolka242 nebudem ďalej s tebou debatovať o tom, vidím, že si ideš svoje.. Ak si sudca, nech sa páči, môžeš vyniesť rozsudok na súde 👍

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

Nechamem čo sa tu vlastne rozoberá DETI SA V AUTE NENECHÁVAJÚ A NEMAJÚ ZABÚDAT !!a v klude sa tu môže popisat možne aj nemožne je to jednoducho NEOSPRAVEDLNITELNÉ a presne ako piše erikovamamka tak ani mne by sa to nemohlo stat lebo rozum treba mat v prvom rade na mieste a hlavne na deťoch.Na nejdem ani smeti len vysipat ked mi mala spi a nie ju nechavat v zavretom aute.Ani nechcem vediem ako to malinké dievčatko muselo plakat a kričat ....achhhhh božeee😢😭😢

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@erikovamamka nie, nestalo, mam 2 a pol ročného a tiež to nepochopím, ale je veľa vecí, ktoré nepochopíme a ťažko súdiť na základe médií, ktoré nás kŕmia bludmi a odpadom.. Ak tam dieťa úmyselne nechala, čomu neverím, aj keď sa to zatiaľ píše, tak s nou na sibenicu, ale ak zabudla, čo je síce pre mňa tiež nepochopiteľné, no súdiť si ju nedovolím, nevieme, čo sa mohlo stať.. Možno jej nenarodené dieťa malo mať nejakú genetickú poruchu a išla pre výsledky, možno pochovala včera muža, možno...možno mala hlavu inde. Stáva sa to aj tým najlepším.. Tak ako vodič z povolania ktorý jazdí denno denne 30 rokov a zrazu spraví chybu, lebo ma hlavu inde a zomru nevinný ľudia v inom aute..

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@janka_alusicova je to oficialna stranka , neviem kto ju pise, ale su tam oficialne vyjadrenia .. je rozdiel co pises a s akymi pramenmi narabas .. v podstate aj riaditel nemocnice si vymyslal . v podstate sa to ani nestalo .. apropo toho chlapika spred dvoch ci troch rokoch media ustvali aj s manzelkou . pri tejto je akosi ticho . ja mam pochopenie pre nestatne nahody , ale toto vyzera na to , ze zlyhala matka . proste zlyhala .

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@erikovamamka ja ti davam za pravdu . tento pripad je tak fatalny a ked si clovek predstavi ako to dieta trpelo ..

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@bonnie1 budem sa opakovať, aj ja som písala clanky na oficiálnej stránke, ktoré sa potom publikovali aj na fb.. Dohadovať sa nebudem o tom, ani ako to bolo, ani nič.. Zlyhala, to máš pravdu.. Ci vedome, ci nevedome.. My ostatne sa poučme..

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

normálny človek dieťa v aute nenechá,veď auto je na benzín,plyn,naftu,sú to horľavé látky,človek nikdy nevie čo sa môže stať a také malé dieťa sa aj musí báť

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@janka_alusicova nuz ked si pisala pre oficialnu stranku policie SR a vies , ze si pracovala s pofidernymi zdrojmi ok . zmenila si mi pohlad na vec

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

Bohužiaľ.. z vlastnej skusenosti a udalostí , co sa stali v našej rodine viem povedať, že každému!! sa môže stať, že sa zachova uplne nepochopiteľne a iracionalne, doplatia na to deti s fatalnymi následkami.. Prosim nebite sa do pŕs, že mne sa to nikdy nemôže stať, nerobte to, nesudte.. Pomodlime sa radšej za Sabinku, nech odpočíva v pokoji a pomodlime sa aj za jej rodinu, ANO aj za jej matku..

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

Ten článok je úplne o ničom, samé keci a snaha ospravedlniť neospravedlniteľné. V dnešnej dobe ľudia len hľadajú výhovorky miesto toho aby si priznali chybu, vždy je na vine niečo/niekto iný. Miesto toho, aby boli prítomný v momente, sú myšlienkami úplne mimo, žiaľ doplatia na to vždy ti nevinní. Ľudia sa spoliehaju na technológie úplne vo všetkom, miesto toho, aby sa rodičia správali zodpovedne a prevzali zodpovednosť za svoje deti už sa rozmýšľa nad tým, ako vylepšiť auta tak, aby nám signalizovali, že vzadu niekto sedí, očividne ľudia nie sú v dnešnej dobe schopní ani časovo nenáročnej kontroly, zamykam auto, skontrolujem jeho vnútrajšok.
Nie, toto sa nemôže stať hocikomu, väčšina rodičov si deti stráži ako oko hlave a je si vedomých, že ich niekde vezie a ma svoje deti natoľko radi, žeby ich samé nenechali v aute ani 1 min.

A čo sa týka matky, ktorá tam úmyselne nechala sedieť dieťa, ide jednoznačne o zabitie, to sa nedá ospravedlniť ničím, pretože v aute sa malé deti nenechávajú samé ani na 5 min a v tomto teple by som tam nenechala čakať nikoho, ani dospelého. Musela byt pekne vymletá, keď ju ani nenapadlo, že dieťa sa tam za pár minút bude variť za živa a keby aj bolo chladno, predstava, že niekto nechá hodiny samé dieťa v aute je na odobratie sociálkou.

Takéto správanie je odsúdenia hodné a je mi úplne jedno, koľko článkov na obhajobu a ospravedlnenie takéhoto činu sa napíše, mna nepresvedčia.

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

Mne je to strasne luto 😢 nevim k tomu ani slovo povedat.... 😢😢 nepochopitelne.... Clovek tomu ani nechce verit 😢

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

Baby ja ani tak neriešim v hlave ako ju mohla nechať v aute .. áno jasné je to hrozné a neviem si to ani len predstaviť že by som svoje dieťa takto nechála samé ... Ale skôr ma mrazí že čo ta malinká musela prežívať 😢 akú smrť 😢 strašne niečo ..😖 ach zle mi je z toho ..

Odpovedz
11. jún 2018
avatar

@bonnie1 no daj odkaz oficiálnej stránky SR, na to sa rada pozriem 😉

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@erikovamamka každý má mozog, aj ja mám mozog a svoje deti milujem nadovšetko, umrela by som pre ne v momente.
Ale aj ten mozog môže zlyhať, ani nebudete vediet ako. Lebo nie je dokonalý. Však ním ani neviete pochopiť to, že áno, môže sa to stať, nezávisle od toho, či to chcete alebo nechcete.
@claudikabibi

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@kofolka242 Nemôžeš porovnávať stratu blízkeho človeka so stratou dieťaťa. Teraz to neber v zlom, ale nemáš deti, preto si to nevieš predstaviť. Čo to je za bezhraničnu lásku. Nikoho na svete človek nemiluje viac ako svoje dieťa, preto je jeho strata niečo, čo človek znáša oveľa horšie ako stratu súrodenca alebo rodiča.

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@blondiee83 tak ja viem že sú určite veci v ktorych si môžem byt na milion percent istá nakolko sa poznám a som zodpovedná tou jednou vecov je že dieta by som v aute NIKDY nenechala .Ved ako by sa aj dalo pane bože to neznamená že mi dieta spi alebo je po tichu tak na neho jednoducho zabudnem alebo si ho nedaj bože nevšimnem ALE PROSIM VAS čo to je maly pes ktory je zalezeny pod sedadlom že som ho prehliadla alebo nevidela?!Toto je už čo za hlúpost .Ja nikomu jeho názor alebo pohlad na danú vec neberiem ale to že sa tu pomali začina vštepovat do hlavy tomu druhému to že aj ty aj tebe a čo ak tebe by sa to stalo tak opakujem ešte raz MNE SA TO URČITE NIKDY STAŤ NEMÔŽE!!!!!

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

Je pravda co sa pise v novinach aj riaditel nemocnice vie o com hovoril lebo je zaroven primar na gynekologii,a tie vysetrenia su na dlho sama som tam chodila aj parkovala na tom mieste ale zabudnut dieta sa neda,a nech maju sestricky akykolvek den keby si tam tu malu doviedla zo sebou a pustila jej rozpravku tak ju nevyhodia,ona ju tam odsudila hned rano ako ju tam nechala

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@bonnie1 len taky dotaz:
1. Podľa PRVOTNÝCH informácií.. - Tie sa môžu zmeniť podľa vypočutí matky ci ďalších svedkov
2. Matka nechala.. - nikde nie je napísané ci vedome alebo nevedome, za to, že nepoužili výraz zabudla, pretože možno ešte nevedia, či nechala úmyselne alebo zabudla, keďže toto sú prvotné informacia

A teraz ta poprosím to vyhlásenie polície SR, kde napísali, že matka vedome nechala dieťa v aute..
Netvrdim, že ju tam nenechala vedome, ale ešte sa to poriadne nevie, všetko sú to prvotné info, tak načo to súdiť a rozoberať..

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@janka_alusicova nie som vysetrovatel,ale... riaditeľ nemocnice hovoril ze bola objednana ku nim na kontrolu na 9h teraz je otazka: to ju zobrsli az pred 13h ? lebo nikto mi nepovie ze u dr bola 4h,alebo kde bola dovtedy? podla mna to bolo umysrlne a zato si zaslúži basu doživotné

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@blondiee83 veru, mozog dokonalý nie je, ale ten môj, čo sa týka nechania, alebo zabudnutia dieťaťa v aute, dokonalý je.
Ak nedôverujete sebe, viete prečo.
V tomto si ja dôverujem.
Ako som písala vyššie, som mamou 2 detí. Starší má už 21, mladší 6.
Takže som si už niečím preskákala 😉
A preto ešte raz zopakujem, nikdy som ani 21 ročného, kým bol ešte dieťa, nikdy nikde nezabudla a nenechala samého a ani druhého syna.
Ja rešpektujem, že každý sme iný a každý má iný názor.

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@erikovamamka Skus normálne debatovat a neprekrucaj moje slova. Neviem, načo to máš za potreby. Chces robiť zo seba hrdinku? Kľudne... Len aby sa ti to raz nevrátilo ako bumerang 😉

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

pri vsetkej ucte ...uz by stacilo bit sa do prs...a nechat tu matku na pokoji ..malej uz nepomozeme...a niktora by nechcela byt na jje mieste ..je to najhorsia mora a kriz do konca zivota ...nechajte ju uz vsetky 🙏pisete v emociach ...ale vy po par dnoch uz zabudnete a ona ? neverim ze to urobila umyselne aj ked vsetko je mozne...potrestana je uz aj tak dost...tak sa upriamte na nieco ine napr na seba a dnsny den lebo vy mate to statsie nebyt na jje mieste ...a budte vdacne ano vdacne osudu ze sa vas to netyka a hlavne nehovorte nikdy sa mi to nestane ...

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@79viktoria79 všetko toto sú len dohady.. Matka sa ešte nevyjadrila.. A to, že bola objednaná na 9hod neznamená, že tam o takom čase bola.. Dnes existuje aj to, že prídete na hodinu, na ktorú ste objednaná, vytlačite si poradový listok, na ktorom mate približný čas, kedy sa dostanete na radu.. A dokonca niektorí Dr majú na dverách napísané, že čas objednania je orientačný a je to čas príchodu do čakárne a nie do ambulancie lekára..
Tak si vytvárajte všetky tie vaše teórie, ale všetky o tom vieme veľké prd.

Odpovedz
12. jún 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@bonnie1 presne si to vystihla - naznačujú, že ho tam nechala vedome.. Ale nevieme, či je táto info správna.. Ja matku neľutujem, ale keďže sú zatiaľ skoro všetky info len domnienky a jediný fakt, ktorý vieme, že sa stal je ten, ze dieťa zomrelo v aute, nemáme právo zatiaľ súdiť.. Ako fakt si myslíš, že by matka úmyselne nechala dieťa v aute čakať 4 hodiny, aj keby neboli žiadne tepla?
A každá matka si zodpovedá za svoje činy, aj tá, čo sa jej chlapec v aute utopil, aj tá, čo nechala dieťa pri bazéne a išla dovnútra, každá zlyhala, pochybila, spravila najväčšiu chybu v živote a zaplatila za ňu životom vlastného dieťaťa.. A nechať dieťa pri bazéne a ísť do domu je náhoda? Neísť s dieťaťom k lekárovi, keď ma vysoké horúčky je náhoda? Aspoň majme rovnaký meter na všetkých a presnme si hovoriť, mne sa to nemôže stať.. Aj tá, čo nešla k lekárovi môže za smrť svojho dieťaťa.. A tiež si teraz môžeme vytvárať teóriu, že tvoja kamarátka bola krkavcia matka, že nezobrali dieťa k lekárovi.. Co robila? Bola u kadernícky, na nechtoch alebo prečo bola lenivá zabehnúť k pediatrovi? Alebo mu aspoň zavolať a opísať mu jej stav?
Ja som s ročným synom išla na pohotovosť a dlho som váhala, ci vôbec ísť, zvláštne pokasliaval celu noc.. Primár mi povedal, že keby som prišla o par hodín neskôr, tak by mohol už byť mŕtvy..

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@bonnie1 a tiež mám syna dva a pol ročného a tiež som tehu a mam pred pôrodom.. Takže viem, ako to funguje.. A preto si nemyslím, že ho tam nechala úmyselne.. Aj keď ju neospravedlňuje ani to, ak ho tam zabudla.. Ale takéto teórie co tu všetky vymyslate sú fakt choré..

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@blondiee83 v žiadnom prípade hrdinku zo seba nerobím, nepotrebujem to.
Prečo máš pocit, že niečo prekrúcam ?
Každý si žije svoj život, ako vie. Ja tiež.
Na záver: NIE, MNE SA NEMÔŽE STAŤ, ŽE SVOJE DIEŤA NECHÁM SAMÉ ! Mne sa nemôže stať, že svoje dieťa niekde ZABUDNEM.
VŠETKÝM Vám prajem krásny deň, venujme sa svojím deťom. Sú náš život ❤️

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@janka_alusicova porovnavat matku ktora necha styri hodiny dieta v rozpalenom aute a matku kt den zraza beznu horucku nurofenom , kt zabera je chore . a mysliet si ze bola u kadernicky je primitivne bola pri nej co tato tu pri decku nebola ked sa jej uvarilo . a kamosku uz do huby neber . pouzila som pripad a ty si ho zneuzila .

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@bonnie1 nemám hubu, láskavo sa správajú slušne.. Už je to deň? Pred chvíľkou to bola dvojhodinova horúčka..
Vieš, ja len toľko k tomu, že kamarátku obhajujes a poznáš len jej verziu a cudziu ženu odsudzujes a poznáš len dohady novinárov, ktorý vlastne v konečnom dôsledku sa k veci tiež ešte poriadne nevyjadrili.
Majme rovnaký meter 😉

Odpovedz
12. jún 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@erikovamamka nemám ten pocit. Narážala som na tu tvoju poznámku o tom, že si nedôverujem, a viem prečo. Toto je tvoj blud a láskavo si ho nechaj pre niekoho iného.

Odpovedz
12. jún 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

Prešla ma chuť vyjadrovať sa, ale komentáre si trošku čítam. Teda ženy, musím povedať, veľmi veľa z vás chyba schopnosť čítať s porozumením napísaný text. A súhlasím s názorom, že už by asi bolo lepšie nechať to tak.

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@bonnie1 ja som ľudská špina? Ty to v hlavičke nemáš v poriadku.. Tlieskam ti 👏👏👏
Nie, ja dieťa nikdy nikde nenechávam samé, ani s cudzími ľuďmi ani so sestrickou v ordinácii, lebo aj ona je pre mňa cudzia 😉 ja neobhajujem jej čin, ale vy niektoré vymyslate teórie, ktoré nie sú pravdivé alebo zatiaľ nie sú ani zďaleka potvrdene..
A ja nemám decko, ale dieťa 😉
A ty prosím ťa ber svoje decko k lekárovi, keď už si tak vrúcne zastavas kamošku, ktora tuto možnosť nevyužila 😉😉😉✌️

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@bonnie ale ale. Toto si trochu prehnala. Nazvať niekoho ľudskou spinou len preto, že má opačný názor ako ty, je už riadne dosť cez hranicu. Treba sa krotiť a ak sa nevieš, nevstupuj radšej do debaty. Toto je veľmi citlivá téma a ozaj by bolo fajn, keby si každá z nás klepla po prstoch skôr ako napíše niečo takto ohavné....

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@blondiee83 ja si nemyslim ze hej . pozri obhajuje matku co si uvarila dieta ale na druhej strane ona berie dieta so sebou aj na gynekologicke vysetrenie . a pozri na posledny prispevok nad tebou . bavime sa o smrti malych deti a ona da zmurkajucich smiloch .. a ta poznamka o mojej kamoske . fakt som to prehnala ? nieeeeeee

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@bonnie1 nájdi mi, kde som napísala, že bravam svoje dieťa gynekologicke.. Fakt, toto by ma zaujímalo..citanie s porozumením ti nič nehovorí.. A takto ako si pri mne domyslas si domyslas aj pri spomínaných tragediach

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@bonnie1 a tie smajliky sú pre teba, lebo sa nevieš chovať

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@bonnie1 Už mi to nedá. Čítam si všetky komentáre a naozaj nikto tú matku neobhajuje. Len niektorí sa snažia dívať aj farebne, nie len čiernobielo.

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@janka_alusicova ta posledna veta v tvojom prispevku nad blondie s kopec smilikmi a prstami vitastva pre moju kamosku ma utvrdilo v nazore , ktory som vyslovila . a ja uz nemam co ti napisat .. pre mna nema zmysel ti venovat dalsie pismenka .. ale ty zjavne nemas dost a ked ti niekto napise ze stacilo , ty sa potrebujes zjavne ukojit . sorry ale fakt koncim . a ked mi chces estenieco pekne napisat radsej pohladkaj svoje dieta , to by malo mat pre teba vacsi zmysel ako vypisovat bludy osobe kt o tonestoji , peace

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@bonnie1 tak za prvé, to neboli smajliky pre tvoju kamošku, ale pre teba a tiež to neboli prsty víťazstva, ale peace akože mier 😉
Za druhé, ty si mňa označila ako prvá a začala si túto debatu so mnou, ja som ta o ňu neprosila
Za tretie, čo mám ja robiť, ci hladkať ci písať je moja vec, nevieš o mne nič, ale rada ta do toho uvediem, aby si si zase nedomyslala, že sa nevenujem dieťaťu a som na MK - ležím v nemocnici
Za štvrté, napísala si o mne, že beriem dieťa ku gynekologicke, čo si si vymyslela, lebo to tak ani nie, ani som to nenapísala, ale ty si precitaj, ako si vyššie uviedla, že si brava la svoje druhé dieťa do poradne, lebo si ju nemala kde nechať..
Ty ani nevieš poriadne co píšeš.. A keď skončil tuto nezmyselnu debatu, neboj, skončíme ju tu aj my..

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@janka_alusicova necitam co pises ale zjavne ma budes aj dalej oznacovat ..

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@bonnie1 ty čítaš aj co nie je napísané 😂 a ved si písala, že už mi nebudeš písať, že nemá zmysel venovať mi ďalšie písmenká a predsa len 😊 nemáš pevnú vôľu

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@janka_alusicova uz z toho robis kovbojku .. na smrti dietata . smutne

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

este by ma zaujimalo,kto mate 2,5r deti,kedy a kolko vam spia?podla mna take 2,5r dieta chodi spat na obed a ked spi 2h aj to je moc,toto dieta keby aj zaspi po ceste,neexistuje aby splao 4hodiny bez prestavky,jedine zeby jej nieco dala na spanie...

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@blondiee83 nejdem sa tu s nikým hádať. Nemám to v povahe.
Mám svoj názor na danú vec, rovnako, ako aj ty.
Vieš čo ?! V živote mi nikto nepovedal, že hovorím bludy ...😏

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@erikovamamka najrozumnejšie bude ak sa tu už nebude človek vyjadrovat k danej veci

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@claudikabibi asi tak,tomu malému anjelikovi už nepomôžeme a my to nezmeníme

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

@dajana555 bohužial nie😢

Odpovedz
12. jún 2018
avatar

ja skor nechapem, preco to dieta nechala same, to je jedno kde, ja chodim autom do skolky po starsieho a mladsieho som mala na rukach sebou vzdy ci mal mesiac, rok, ci bola zima, leto, a slo o 5min. ja sa bojim, ze by mi ho niekto ukradol, alebo sa stalo aj ze niekto nabura do zaparkovaneho auta..k doktorom chodim s dvomi detmi do ambulancie a je mi jedno ci im to vadi. mne to pride smutne a strasne. to dieta bolo same, priputane, dusilo sa, .. a mama nikde

Odpovedz
13. jún 2018