Nič ma tak príšerne nedokáže vytočiť, ako rady na pošte. Pät priehradok, otvorené sú len dve a pri každej stojí 10 ľudí.... Ale to ma iba utvrdzuje v tom, že kde nie je konkurencia, tam nie je ani motivácia.

    áno - aj u nás je to tak :(

    Odpovedz
    24. aug 2015

    skôr by som povedala, že nie sú ohodnotení... pracovala som na pošte, viem, že sa šetrí na nesprávnych miestach. Priala by som každému zažiť jeden deň za okienkom 🙂

    Odpovedz
    24. aug 2015

    Ved ja viem, že ženy pri okienku za to nemôžu. Ryba prdsa vždy smrdí od hlavy. Stačilo by posilniť smenu... Keď už pošta mala peniaze na rekonštrukciu a zväčšenie kapacity, prečo tie nové prázdne priehradky neobsadí? A k ohodnoteniu: aj predavačky sú zle ohodnotené, aj učitelia, aj čašníci, aj kuchári... ale prečo si to majú odnášať vždy zákazníci?

    Odpovedz
    24. aug 2015

    podľa mňa by to kľudne mohli riešiť aj zamestaním nejakých mamičiek na RD na 4-hod úväzok počas špičky... ja som to minule povedala vedúcej našej pošty, tak prevracala očami, že vraj nie

    Odpovedz
    24. aug 2015

    @zuzkanik to je otázka na kompetentných...chyba je v ľuďoch, každý sa sťažuje, ale len spôsobom, že o tom hovorí. Sme naučení nepísať sťažnosti tam, kam patria.

    Odpovedz
    24. aug 2015

    @savory nuž, ono by sa to v skutočnosti nedalo... máš neskutočnú hmotnú zodpovednosť, preberajú sa pokladne, každý musí urobiť detailnú uzávierku, naučiť sa všetko okolo listov, balíkov, poukážok, Poštovej banky, Sipa, poštovej karty, Western Union... je toho fakt veľmi veľa nspr. v Poštovej banke dávaš len info o produktoch tej banky. Na pošte musíš ovládať komplet všetko o banke a všetko ostatné, čo k pošte prislúcha. Čo myslíš, koľko dostane pracovníčka banky a koľko pracovníčka pošty?

    Odpovedz
    24. aug 2015

    ja som myslela zamestnať nejakú silu , ktorá to študovala

    Odpovedz
    24. aug 2015

    @10zabka človek by aj napísal sťažnosť kompetentným, ale povedzme si na rovinu. Kto by si to v konečnom dôsledku odniesol? Tu zase platí systém padajúceho hovna. Tí zhora by teda najprv poriadne zdžubali vedúcu konkrétnej pošty a tá by si zlosť vyliala na ženách pri priehradke. A to ja nechcem. Už mám jednu skúsenosť, že som chcela pomôcť človeku, upozornila som úrady na neprávosť a nakoniec som mu viac uškodila ako pomohla. ☹

    Odpovedz
    24. aug 2015

    @savory existuje len SOU spojov a stredná škola. A tam sa to neučí 🙂, všetko sa naučíš až v praxi, dokonca neexistujú ani konkrétne pracovné postupy, program sa často mení... ja som žasla, keď som nastúpila, že čo všetko práca za okienkom obnáša. Z tej druhej strany to vyzeralo úplne inak 😉

    Odpovedz
    24. aug 2015

    @zuzkanik jj, to máš pravdu, presne tento systém tam platí 🙂... nemyslela som konkrétne sťažovať sa na pošte, ale priamo na riaditeľstvo pôšt... pretože to nie je problém jedného mesta alebo dediny. A najlepšie by bolo, keby to navrhli sami pracovníci pôšt. V BB bola aj manifestácia, bolo však veľmi málo ľudí. Vieš prečo? Báli sa... o to, že budú prepustení. Na Slovensku bohužiaľ sú nenapadnuteľní tí, ktorí všetko spôsobili... majú podporu vlády a naše problémy ich nezaujímajú ani v najmenšom.

    Odpovedz
    24. aug 2015

    @10zabka a čo také rekvalifikačné kurzy ? ja verím, že je to zložité, ale koľké práce sú zložité a dá sa ...proste zhrnuté : kto chce, hľadá spôsoby, kto nechce , hľadá dôvody (nehovorím o Tebe, patrí to na riaditeľstvo pôšt)

    Odpovedz
    24. aug 2015

    @savory rekvalifikačné kurzy na zaučenie sa práce za poštovou priehradkou neexistujú 🙂

    Odpovedz
    24. aug 2015

    @10zabka ale mohli by... aj to je podnet na riaditeľstvo pôšt. Asi im tam predsa len napíšem pekný list. 🙂

    Odpovedz
    24. aug 2015

    tento posledný koment ma potešil najviac 🙂

    Odpovedz
    24. aug 2015
    Odpovedz
    24. aug 2015