Nič ma tak príšerne nedokáže vytočiť, ako rady na pošte. Pät priehradok, otvorené sú len dve a pri každej stojí 10 ľudí.... Ale to ma iba utvrdzuje v tom, že kde nie je konkurencia, tam nie je ani motivácia.
Ved ja viem, že ženy pri okienku za to nemôžu. Ryba prdsa vždy smrdí od hlavy. Stačilo by posilniť smenu... Keď už pošta mala peniaze na rekonštrukciu a zväčšenie kapacity, prečo tie nové prázdne priehradky neobsadí? A k ohodnoteniu: aj predavačky sú zle ohodnotené, aj učitelia, aj čašníci, aj kuchári... ale prečo si to majú odnášať vždy zákazníci?
@savory nuž, ono by sa to v skutočnosti nedalo... máš neskutočnú hmotnú zodpovednosť, preberajú sa pokladne, každý musí urobiť detailnú uzávierku, naučiť sa všetko okolo listov, balíkov, poukážok, Poštovej banky, Sipa, poštovej karty, Western Union... je toho fakt veľmi veľa nspr. v Poštovej banke dávaš len info o produktoch tej banky. Na pošte musíš ovládať komplet všetko o banke a všetko ostatné, čo k pošte prislúcha. Čo myslíš, koľko dostane pracovníčka banky a koľko pracovníčka pošty?
@10zabka človek by aj napísal sťažnosť kompetentným, ale povedzme si na rovinu. Kto by si to v konečnom dôsledku odniesol? Tu zase platí systém padajúceho hovna. Tí zhora by teda najprv poriadne zdžubali vedúcu konkrétnej pošty a tá by si zlosť vyliala na ženách pri priehradke. A to ja nechcem. Už mám jednu skúsenosť, že som chcela pomôcť človeku, upozornila som úrady na neprávosť a nakoniec som mu viac uškodila ako pomohla.
@zuzkanik jj, to máš pravdu, presne tento systém tam platí ... nemyslela som konkrétne sťažovať sa na pošte, ale priamo na riaditeľstvo pôšt... pretože to nie je problém jedného mesta alebo dediny. A najlepšie by bolo, keby to navrhli sami pracovníci pôšt. V BB bola aj manifestácia, bolo však veľmi málo ľudí. Vieš prečo? Báli sa... o to, že budú prepustení. Na Slovensku bohužiaľ sú nenapadnuteľní tí, ktorí všetko spôsobili... majú podporu vlády a naše problémy ich nezaujímajú ani v najmenšom.
áno - aj u nás je to tak :(