icon

Odporúčania na účinný Bromelain

21. feb 2025

Ahojte, prosím ktorý bromelain máte ešte odskúšaný, a bol úspešný? MedPharma je beznádejne vypredaný, poprípade nemáte prosím niekto na predaj? 🙏

cubos
21. feb 2025

Ja som užívala GymBeam bromelain 🙂

autor
21. feb 2025

@cubos https://gymbeam.sk/bromelain-gymbeam.html tento? Lebo akurát ho študujem 😀

cubos
21. feb 2025

Hej, presne ten 😁

autor
21. feb 2025

Tak objednám 😀 A brali ste 2 či 3 tabletky ?

cubos
21. feb 2025

Brala som 2 do vkladu a po vklade jednu a ananas som jedla na kilá 😁

autor
21. feb 2025

😀 objednané, ďakujem! 🙏❤

cubos
21. feb 2025

Držím palce nech sa Vam to podarí 🥰

autor
21. feb 2025

@cubos ďakujem veľmi pekne ❤️❤️

paty82
25. feb 2025

@cubos ahoj...môžem sa opýtať aj deň vkladu si užila 2 tabletky? A koľko dní pred vkladom si začala s užívaním? Ďakujem za odpoveď.

cubos
25. feb 2025

@paty82 ahoj, 5 dní pred vkladom a 3 dni po vklade som brala dve tabl. denne 😊
Resp. Po vklade už jednu

kiwi3
25. feb 2025

ja som prave citala studie, ze to nema ziaden preukazatelny vplyv, tiez som nad tym rozmyslala.

paty82
25. feb 2025

@cubos takže keď mám ja vklad v pondelok môžem začať zajtra t.j. od stredy do nedeľe je 5 dní, v pondelok v deň vkladu vynechám a od utorka zasa 5 dní???

paty82
25. feb 2025

@kiwi3 sú to vitamíny, ublížiť nemôžu a za vyskúšanie nedám nič. Veľa žien, ktoré to užívali, alebo pili ananásové džúsy a jedli ananás majú pozitívne testy 😊

kiwi3
25. feb 2025

@paty82 len tie by mali pravdepodobne aj bez toho. vela zien ma negativne aj ananasom a bromelainom.

autor
25. feb 2025