Používame cookies. Viac informácií tu. OK

5 dní mi meškajá menzes po užití escapelle

mnatt
31. jan 2019

Ahoj, už 5 dni mi mešká menzes po tom ako som užila Escapelle. S priateľom mne mali sex 7.1.2019 a na druhý deň som užila ESCAPELLE. Po užití som nemala žiadne vedľajšie účinky iba špinenie, o 6 dni na to som dostala krvácanie ale iba slabé a trvalo 3 dni. Po dalších 14 dňoch som dostala to isté.... teraz je 31.1 a mešká mi menzes 5 dni normálny cyklus mám 28 dní. Od 7.1 som si urobila 12 testov a boli negatívne, tak je tu otázka či som tehotná alebo je to len rozhádzaný cyklus po tabletke. Ďakujem za odpovede.

dajda459
31. jan 2019

Za mňa určite rozhádzany cyklus :/

monane
31. jan 2019

no máš to rozhádzané to sa dalo celkom čakať

sims4
31. jan 2019

To bude ešte hodnú chvíľu trvať kým sa ti to dá do poriadku

lubbi1
1. feb 2019

tak bude to asi este chvilu trvat kym sa to da do poriadku, to su hormony

panipanka
1. feb 2019

bolo to hrozne vela hormonov pre telo, moze byt, ze mozno ani nedostanes, ze az vlastne na ten dalsi mesiac

titla
1. feb 2019

Tieto tabletky fungujú na princípe veľmi vysokej dávky hormónov. Cyklus môžeš mať rozhádzaný ešte niekoľko mesiacov.

gennara
1. feb 2019

Prave som to isla povedat, to nie ze 5 dni ti meska, to ti bude blbnut aj 5 mesiacov. Toto je des, preco do seba nieco take zeny pchaju, aby si zistili, co to je a ake nasledky to moze mat do buducna.

mishel1611
24. júl 2019

Zdravím neviem či to máte ešte aktuálne, ale áno da sa aj po tej tabletke otehotnieť. Užila som escapelle konkrétne a už som v 8 týždni... boli sme z toho s priateľom v šoku, ale tak vieme kedy sa to stalo aj som to užila včas ale aj tak sa to ujalo 😄 teraz sa už len tešíme a myslíme na to aby bolo všetko v poriadku 😌

Tu začni písať odpoveď...

Odošli