Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Antikoncepcia a tlak na hrudi

trezalka19
25. nov 2012

Ahojte, chcem poprosit o radu alebo skusenost. Pred troma dnami som nasadila antikoncepciu Yasminelle. Mam
polycysticke vajcniky, velmi mi vypadavaju vlasy a chcela som aspon na par mesiacov zamaskovat tento problem.
Doktor mi ju nechcel dat, mavam caste zapaly posvy a pod. a celkovo nie som najzdravsia. No a moj problem - dala
som si vecer prvu tabletku a rano som sa zobudila s tlakom, steklenim na hrudi, ako by soms a nevedela doplna
nadychnut. Je to taky pocit kdesi nizo v krku, za klucnymi kostami. Neviem co mam teraz robit, ako mozem zistit
ci to ma suvis? Nechcem tabletky len tak vysadit. Uz som takyto problem mala v minulosti, trvalo to rok a potom preslo.
Nepamatam si ci som vtedy uzivala antikoncepciu, ale na nic vyznamne mi neprisli. Co by ste robili na mojom mieste,
ak si nechcem teraz hormony este viac rozhadzat? Mam strach. Dakujem

naomi6
25. nov 2012

@trezalka19 Pokud jsem to dobře pochopila, tak bereš HA kvůli vypadávání vlasů? Já bych tedy na tvém místě prášky nebrala, pokud to není nezbytně nutné. Navíc ani tvůj lékař to nedoporučil. Nevím, kolik ti je, ale já brala HA v kuse 8 let a pak jsem měla dost problémy po jejich vysazení. Takže já bych HA už nikdy nebrala. S tím tlakem nevím, jestli to má souvislost. Vypadávání vlasů může způsobit špatná funkce štítné žlázy. Tu máš v pořádku? Každopádně ti držím palce, ať je ti líp 😉

trezalka19
autor
25. nov 2012

@naomi6 mam polycysticke vajecniky, to znamena zle hladiny hormonov, nepravidelny cyklus a kedze pri tom byva aj viac muzskych hormonov, padaju vlasy. bohuzial prave tento prejav som schytala a ine riesenie vraj neexistuje. chcela som to len skusit, ci to pomoze, lebo som dost mlada na to aby som bola bez vlasov :(

ivular
25. nov 2012

@naomi6 Pokud jde o androgenní alopecii, tak jiné řešení než hormonální léčba pro ženy opravdu není ☹ HAK se v počátečních stádiích proto předepisují často.
@trezalka19 Neumím poradit ohledně toho tlaku na hrudi, ale pokud by Ti na problém s vlasy nepomohla HAK, doporučuji k tomu užívat i Androcur - ale to je asi už do jiného tématu 😉

kveta
25. nov 2012

Nie je v navode HAK, ze v pripade takychto priznakov mas vyhladat okamzite lekarsku pomoc? Myslim, ze ano.

alenana
25. nov 2012

kveta má pravdu. treba okamžite vyhľadať lekársku pomoc!

naomi6
26. nov 2012

@trezalka19 Aha, tak to chápu. Pokud se to nedá léčit jinak, tak to bych sama nevěděla, jak se rozhodnout..... Ale dlouhodobě se to stejně tak řešit nedá. Co až budeš chtít otěhotnět? Přeju hodně štěstí

Tu začni písať odpoveď...

Odošli