Antikoncepcia Minerva. Upravila vám menštruáciu?

Ahojte,zacala som brat Antikncepciu Minerva,upravila vam menstruaciu?ake mate s nou skusenosti?dakujem... 🙂
cervena_vila
9. apr 2009
Ahoj, mně napsal doktor minervu asi proto, že jsem měla dva pupínky na čele 😃 minerva obsahuje hodně hormonů a dává se při velkých problémech s pletí. Cyklus upraví bez problémů. Když jsem ji vysadila, naskákalo mi víc pupínků, než jsem zažila kdykoliv před tím a trvalo půl roku, než mi zmizely.
shaarka
9. apr 2009
HAK neupravuje nic!!! (vynimka je endometrioza a pod.)
minule sa moja gyndoska vyjadrila, ze ak ma niekto proglemy s cyklom, tak predpisanie HAK tejto zene by malo byt trestnym cinom!! ]-(
blondynka400
9. apr 2009
shaarka, to by ale pak většina gynekologů byla ve vězení 😃 😃 😃
bubinko83
1. júl 2009
baby pomohla vam tato antikoncepcia na plet?
des
1. júl 2009
Ano, pomohla...brala jsem ji 8 let (ještě pod názvem Diane 35) a po vysazení žádné extrémní zhoršení (možná proto, že už nejsem puberťák). Ale dr mi ji nenasadil primárně kvůli pleti - prostě se mu asi líbila.

shaarka: souhlasím, problém s cyklem neřeší, pouze ho překrývá
bubinko83
1. júl 2009
des,dakujem.Ja sa bojim toho čo napisala červena_vila a že ked HAK vysadim zhorši sa mi plet.Ja som chcela antiku teraz hlavne kvoli pleti a aj som si taku od gynekologičky pytala.Poradila mi tuto.
zuzana0612
1. júl 2009
ja som brala antikoncepciu niekoľko rokov. ale nebola to minerva. mala som fakt super pleť, aj nechty, aj vlasy. keď som ju vysadila, tak sa mi asi dva mesiace robili stále nejaké vyrážky na čele, krku, nohách. ale potom to prestalo.
bubinko83
1. júl 2009
zuzka a aku HAK si mala? Mne dokina doporučila minervu na plet ale neviem či si ju mam nasadit. =-)
zuzana0612
1. júl 2009
ja som mala yadine a pred tým mercilon a lindinete 20. najlepšie mi vyhovuje yadine, lebo mi nezadržuje v tele vodu. chvílu som mala aj nuvaring, to je krúžok na vkladanie. nerobil mi problém ale bolo to také zvláštne 🙂
bubinko83
1. júl 2009
a mylsiš že minerva zadržuje vodu v tele?
zuzana0612
1. júl 2009
tak to neviem. ja som mala problém, že mi opuchali nohy a doktor povedal, že yadine obsahuje nejakú zložku, ktorá nezadržuje vodu v tele, a že je to teda dobré, tak mi to predpísal. a fakt mi neopuchali nohy ani ruky. a ty už minervu užívaš? alebo ešte si nezačala?
bubinko83
2. júl 2009
zuzka ešte som nezačala ,čakam ešte na jedny vysledky krvi.
zuzana0612
2. júl 2009
ja by som to na tvojom mieste vyskúšala. uvidíš, ako to bude na teba vplývať. každý reaguje rozlične. na mňa tiež nevplývali všetko rovnako a dobre.
bubinko83
2. júl 2009
ved aj ja si to myslim a aj dokina povedala že nech si najskor skusim na mesiac tu minervu a uvidim ako sa budem citit.Takže to asi skusim. 🙂
zuzana0612
2. júl 2009
ja som vždy skúšala 2-3 mesiace a keď mi nesadla, tak som si dala predpísať niečo iné. Ešte si nemala žiadnu antikoncepciu?
bubinko83
2. júl 2009
mala som logest a cerazette ,logest bol dobry a z tej druhej som bola strašne spuchnuta vodou naliata.Ale teraz som chcela niečo aj na plet tak neviem.
zuzana0612
2. júl 2009
ja som s pleťou nemala nikdy problém, vždy pohoda. brala som tabletky 7 rokov a bez ohľadu nato, aké boli, pleť aj vlasy a nechty som mala OK. Potom som prestala brať a prvé dva mesiace som bola vyhádzaná na čele na krku, ale prešlo mi to. Ale možno je to tým, že ja nemám veľmi problémy s pleťou. Neviem, ako si ty na tom, či máš pleť problematickú. Mne stačí, keď sa večer odmalujem, použijem čistiacu penu s tou sa umyjem a pleťová voda.
bubinko83
2. júl 2009
praveže nemam problem s pletou,toto sa mi začalo až po porode by sa dalo povedat.Neviem či su to len nejake hormonalne zmeny,tehotenstvo ,porod ,kojenie atd.V tehu som mala super plet aj vlasy.Asi by som mala čo najskor otehotniet 😃 .Ale nie.........ešte je skoro. A mam teraz problemy so štitnou žlazou može to byt asi aj tym.
zuzana0612
2. júl 2009
no tak to môže byť určite aj z toho. nepýtala si sa nato lekárky? veď určite chodíš s tou štítnou žlazou na kontrolu, tak sa skús spýtať. ale môžu to byť kludne aj hormonálne zmeny. veď uvidíš čo to spraví, keď začneš s minervou
majdinka
3. júl 2009
Ahoj holky,
prosim vás,jsem 6 měsíců po porodu,nekojim a před měsícem jsem nasadila minervu.Užívala jsem ji pravidelně každý den ve stejnou dobu.Dnes mi končí 7 denní pauza a menstruace nikde.Jen mě lehce bolí břicho.Stalo se vám to někdy?????
amorek
24. okt 2009
Ahojte, chcela by som sa opytat ci sa niektorej z Vas pri uzivani Minervy vyskytli aj nejake problemy? napr. bolesti hlavy, vypadavanie vlasov a pod. Dakujem
lusinkajautor
24. okt 2009
ahojte,chcem sa spytat mam na predaj antik.minerva na 2 mesiace....mate niekto zaujem?ja som ju zacala brat,ale nechcem ju tak som hned po 1 mes.ju vynechala....ak tak sa mi ozvite do ip...dakujem
jesterka01
16. máj 2011
ahoj, mám také dvě platíčka antikoncepce minerva, kdo by měl zájem, piště do ip. 🙂
kris2008
26. máj 2011
@zuzana0612 kdyby si mela zajem mam jedno platicko yadine,ja nepotrebuji 🙂 napis kdyztak do IP.Milca
zuzana0612
27. máj 2011
@kris2008 ahoj, ďakujem, ale už viac ako rok som bez HAK
kimka311
27. máj 2011
@jesterka01 mam zaujem o hak minervu vdaka,,kimka@post.sk,,
viktoria0147
2. júl 2011
ahojte. chcela by som sa opýtať... Začala som brať minervu pred týždnom a odkedy ju beriem mi je zle... nemam chut do jedla a citim sa zle.. čo mam robit??..Je to z tabletiek??
moncaka
4. júl 2011
Ahoj, holky, já brala Minervu, cca 5 měsíců, za tu dobu jsem přibrala 16 kg!! 😞 teď jsem již delší dobu brala jinou a naštěstí se mi nabraná kila podařilo dostat dolů, ale Dr. zjistila, že mi to opravdu způsobila Minerva. Pro mě to byla nejhorší HA, kterou jsem kdy brala 😞
lusina17
6. jan 2012
predam antikoncepciu minerva 2 blistre za 15 eur vratane postovneho lusina17@gmail.com
lordicka
1. feb 2012
ahoj, chtěla jsem se zeptat, jestli Vám někdy Minerva dělala problém s cyklem, už jí beru 6 měsíců a jeden měsíc měsíčky mám a druhý, ne už jsme byla i u doktora a dělal mi testy na hormony, ale ty jsou v pořádku a říká že to tím není, ale já myslím, že jo , i jsem přibrala 8 kg což je hrůza 😞

Začni písať odpoveď...

Odošli