Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Antikoncepcia Mirena - nežiadúce účinky

2nikusa
18. nov 2014

Ahojte, mám 22 rokov a po uvážení som sa rozhodla pre vnútromaternicové teliesko MIRENA.
No už 40 dní krvácam. Lekár mi povedal, že to je normálne, ale mňa to strašne obťažuje-keby mi povedal pre zavedením, že môžem takto dlho krvácať, určite si ju nedám.
Uvažujem nad tým, že si ju dám vybrať, necítim sa dobre.
A priateľ mi povedal, že pri styku to cítil-je to možné? Asi len vtedy, keby bola zle zavedená, nie? Ja ju necítim.
Tie ktoré máte s ňou skúsenosti, ako dlho ste krvácali? Mali ste ešte nejaké nežiaduce účinky? ďakujem

samasa
18. nov 2014

počkaj dva mesiace...niektorým ženám krvácanie ustalo až po pol roku...
ja som nekrvácela vobec...teda ak nepočítam to kým mi dobehlams při zavedení...
partner ju može cítit,,,- tie šňůrky čo z nej trčia...daj si ich pristrihnut,,, neboj nieje zavedená zle 😉 😉 😉
práve keby si ju cítila ty - bolelo ta podbruško, mala by si krče a silno krvácala jasno červenou krvou viac jako tri týždne vtedy je niečo zle

Tu začni písať odpoveď...

Odošli