• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Antikoncepcia Triquilar a skúsenosti s ňou

18. novembra 2016 
Ahojte...Cem sa opýtať na antikoncepciu Triquilar....Lekár mi ju predpísal iba nedáwno a ešte som ju nezačala brať... Kedy sa má zobrať prwá tabletka ??.. V prwý den menzesu, či.. ??.. Lebo som z toho zmätená :slight_smile:..
3. dec 2009 o 19:07  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojte babule chcem sa opytat na triqullar ze co a ako...lebo predtym som brala yadine a ta mi apsolutne nesadla. Takze ako je to s touto HAK priberanie prsia vracanie a tak ....lebo to co som zazila s Yadine neprajem nikomu ....dakujeeem
19. jan 2010 o 18:34  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ajojte prosím vas POMôŽte MI!!! chcem sa spítať ked som začala brať tabletky Triquilar vo štvrtok prvýkrat a som sa pomýlila ja som si zobrala asi tak tretiu v poradí lebo pod nou bolo že štvrtok ale to som mala začať brať od prvej tabletky lenže ja som si ten dátum mala zaškrtnúť nižšie a dnes som zobrala po nej čo ide. mam zobrať ZAJTRA tú prvú a potom tú druhu??neškodí to?inak oni by mali mať rovnkaé hormooony prosím PORADTE:,((((
12. feb 2010 o 23:01  • Odpovedz  • Páči sa mi to
certica1761 : ja ju beriem asi pol roka a musela som s ňou na dva mesiace prestať kvôli chorobe...všetko bolo v poriadku len som nevedela kedy mi príde menštruácia...to bolo asi jediné zlé...inak nič by sa nemalo stať pokiaľ sa nebudeš prejedať tak by to malo byť ok : :wink:
4. mar 2010 o 23:40  • Odpovedz  • Páči sa mi to
nikolaa258 : ahoj to nevadí :slight_smile: začala si s červenými tabletkami nie?v každej by malo byť to isté takže by to nemalo vadiť..aj ja som sa raz tak zmýlila neboj sa kľudne zober tú prvú a druhú nasledujúci deň.Len si musíš dávať pozor aby si prvý týždeň brala v rovnakom čase tie tabletky..ale to už asi vieš :slight_smile:
4. mar 2010 o 23:44  • Odpovedz  • Páči sa mi to
cawte ja som triquilar brala asi dva roky a potom mi doktor povedal ze sa to nesmie brat dlhsie a predpisal mi lindynette 30, pocula som vsak ze z neho zeny dost priberaju a toho sa dost bojim ....ja som bola s triquilarom velmi spokojna ...prosim poradte mi
9. apr 2010 o 14:08  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahoj ja tiez pouzivam tabletky triquilar a nemam snim dobre skusenosti! dost som z tabliet pribrala ,som strasne naladova aanemam niekedy ani chut na sex!
23. jún 2010 o 20:19  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ak sa mozem pridat,ja som brala Triquilar cca rok a nemam s nim dobre skusenosti.Ja som pri nich schudla,pokazili mi zaludok a ku koncu som uz spinila aj cez cyklus.Od kedy som ich brala mam slaby zaludok.Urcite by som ich nikdy nebrala.Potom som brala Novynette a to bolo super.
23. jún 2010 o 20:29  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ja som triquilar brala 5 rokov a vsetko v pohode. ziadne vedlajsie ucinky,ani priberanie a menzes som mala presne na hodinu. mne vyhovoval :slight_smile:
2. júl 2010 o 12:54  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojte.nemá Triquilar nový obal?predtým to bolo koliesko s nálepkov.teraz som po porode a mam začať brať zzrovna dnes a nemám leták.a neviem ako začať.neporadíte niektorá?prosím
8. júl 2010 o 08:46  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojte :slight_smile: akurát dnes mi doktor predpísal Triquilar :slight_smile: Som zvedavá čo to somnou urobí a dúfam že bude všetko v pohode a nebudem mať také problémy ako ste niektoré napísali :slight_smile:
4. aug 2010 o 13:47  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte, uzivala som trigular 2 roky, nemala som ziadne bolesti, ziadne tazkosti, menstruacia prebehla skvelo bez bolesti. Len maly hacik to malo u mna - chut na sex na bode mraze :confounded: Preberala som to s mojou doktorkou a vravela mi, ze je dost silna, obsahuje najviac estrogenov a to mi mohlo sposobit nechut.
Tak ale kazda sme ina :slight_smile:
5. aug 2010 o 09:29  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@luciaj
@krivka5
Docitala som sa tu, ze ste roky uzivali tuto antikoncepciu a kedze uzivam Triregol (co ma rovnake zlozenie a je trojfazova), tak sa Vas chcem spytat ako dlho pred snazilkovanim ste ju vysadili a ci ste si robili pocas tych rokov aj 1-2 mes pauzy (ako niektori lekari odporucaju).
31. okt 2010 o 10:49  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@katie1 ja som uzovala tuto HAK naozaj dlho a nemala som s nou problem, ale to bbolo pred takmer 5timi rokmi ... vysadila som pol roka pred otehotnenim ... a pocas uzivania som si nerobila pauzy, teda aspon si nepamatam, ze by boli cielene ... mozno obcas, ked som nestihla ist predpisat HAK, tak mesiac, ale asi skor vynimocne.
31. okt 2010 o 11:37  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@katie1 ano robila som si po dvoch rokoch vzdy pauzu na dva mesiace a uzivala som ho asi 5 rokov. uplne mi vyhovoval,ziadne neziaduce ucinky. ked sme isli na dovolenku tak som ho uzivala bez pauzy aby som nedostala menzes a bolo to v pohode. menzes som vzdy dostala na hodinu presne :slight_smile: ked som ho vysadila sa mi nedarilo ote :slight_smile: hotniet vobec,ale nakoniec mi zistili nepriechodnost vajcovodov tak som bola na umelom oplodneni a podarilo sa na prvy krat :slight_smile:
31. okt 2010 o 21:39  • Odpovedz  • Páči sa mi to
1. nov 2010 o 05:41  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@krivka5 ahoj, pozeram, ze aj ty mas synceka septembroveho a tusim aj takmer v rovnaky datum ako ja :slight_smile: my sme 25.9.:slight_smile:
1. nov 2010 o 07:34  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@luciaj veru :slight_smile: ti nasi chlapci su zaciatok znamenia vahy,ja som chcela este pannu,ale nevidalo :slight_smile: hlavne ze je zdravucky :slight_smile:
1. nov 2010 o 14:57  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ja som z nej kazdu noc vracala, bolo to hrozne :rolling_eyes:
3. nov 2010 o 11:05  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojte prosim vas pomozte mi beriem tuto antiku asi 2 mesiace som s nou spokojna ale raz som si zabudla tabletku zobrat a mala som asi po 25 hodinach nechraneny sex mozem byt tehotna pls odpiste mi niekto hned
14. nov 2010 o 19:42  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojte..zacala som brat Triguilar treti den..a hlava ma bolela 2 dni v kuse!!! hroznee :unamused: uvidim co to spravi,,doberiem celych 21 tabliet..a ked priberiem tak je cela nanic.!! :frowning2:
23. jan 2011 o 13:12  • Odpovedz  • Páči sa mi to
mne teraz predpisal gynekoloq triquar : a preto sa chcem spytat ktora farba sa berie prva
3. apr 2011 o 11:39  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte, potrebovala by som poradiť. Pomýlila som sa a začala som brať tabletky Triquilar opačne. Brala som ich od konca a teraz sa bojím, že nebudú mať taký účinok ako by mali mať. Môžete mi s tým poradiť, či je to tak??? Dosť sa bojím, že otehotniem :frowning2:
6. apr 2011 o 07:40  • Odpovedz  • Páči sa mi to
baby stalo sa Vám, že počas 7dňovej pauzy pri antikoncepcii Vám neprišla mcha? Berie antikoncepciu už skoro rok, a toto sa mi stalo prvýkrát.Len také špinenie som trošku mala a dosť.A to som mala dostať mrchu už v pondelok :unamused:
4. jún 2011 o 10:21  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahoj chcela by som vediet od kedy zabera ta antikoncepcia.....po kolkych dnoch od jej uzivania DAKUJEEM :slight_smile:
27. nov 2011 o 17:10  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojte baby dneska mi gynek predpisal triquilar lebo jeanine mi nejako nerobilo dobre...a ked citam vase prispevky sa aj mierne bojim...riesila soom to snim po telefone tak neviem co ma caka...mate nejake rady premna ked idem prechadzat z inej HAK?dakujeeem
16. dec 2011 o 10:27  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte baby, prosim Vas, som zufala a neviem ci to je normalne alebo nie... prvy krat mi dal gynekolog triquilar a menzes mi trval 7 dni a teraz krvacam stale a uz 4 dni po menzese.. je to normalne ... dokedy mi to bude trvat.. dikes za odpoved
10. sep 2012 o 13:17  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojte baby,vidim ze pisete o tabletkach triquilar,ako je financne narocny
22. nov 2012 o 12:45  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte potrebovala by som poradila vysadila som po troch rokoch triquilar menzes som mala naposledy po dobratí 6.4. potom mi prišiel 11.5.trval 3 dni a 23.5. som krvácala ráno a doteraz špiním,občas aj krv,čo to može znamenat????pradte mi prosím
24. máj 2013 o 13:22  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte... ja beriem triquilar už 2 roky, lenže ma posledného pol rok strašne začala pri menštruácií bolievať hlava :frowning2: mám dosť veľkú migrénu a zhoršila sa mi pleť.... myslíte, že do môže byť z nej ??? Lebo do vtedy mi nič nebolo, ani som nemala bolesti ani nič ale ten posledný pol rok je hrozný. Ďakujem
12. aug 2013 o 12:09  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Tvoj príspevok