Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Vysadenie antikoncepcie

tinka881
7. aug 2014

Baby, chcela by som radu...beriem 8 rokov antikoncepcie...chcem ju vysadit. Musim dobrat cele mesacne balenie alebo mozem kedykolvek prestat uživat? dakujem za radu 🙂

ichbinich
7. aug 2014

@tinka881:
Ja som jednoducho dobrala cele balenie, teda blister.
Neviem, ako je to s prestanim uprostred, radsej zavolaj svojmu lekarovi/lekarke.

zuzimia
7. aug 2014

@tinka881
Radsej dober cele balenie, nech telo nie je pomylene viac ako je nevyhnutne.

mimi8814
7. aug 2014

dober urcite cele balenie

evittam
7. aug 2014

@tinka881 určite dober balenie mesačné. Ja som tiež tak prestávala po 7.rokoch. 🙂

tinka881
autor
7. aug 2014

@evittam oki, dakujem za info....som zvedava aka bude moja mentruacia, ked ich vysadim.... ☹

evittam
7. aug 2014

@tinka881 JA som mala stále rovnakú aj po vysadení, len je pravda, že pri prvom som otehotnela do 2 mesiacov a pri druhom cca do mesiaca 🙂 .

timi_timi
7. aug 2014

tinka881 Treba dobrať blister, ak by si ho nedobrala môžeš si celý cyklus rozhádzať. Radšej by som to neriskovala. 😒

miminka89
9. aug 2014

@tinka881 ja som dobrala celý blister a potom ďalší mesiac som už nezačala... po 7 rokoch som vysadila... a u mňa teda osobne ten prvý mesiac akoby sa telo zbláznilo od hormónov, ale potom sa to už unormálnilo... inak MS mám takú ako predtým ako som začala HAK brať, len trošičku slabšiu, lebo ja som predtým aj odpadávala a tak... teraz mám len silnejšiu ako keď som brala tabletky a trochu bolestivejšiu, ale dá sa to prežiť 🙂

tinka881
autor
10. aug 2014

@miminka89 ja som az skrabala steny, preto sa bojim co bude.Ešte mi ostavaju 2 tabletky 🙂aj si schudla ked si ich vysadila? lebo ja som pribrala 10kg odkedy ich beriem.

miminka89
10. aug 2014

@tinka881 vieš čo schudla som, ale nie hneď potom, takže pochybujem, že to kvôli tabletkám... Ale ja som z nich ani nepribrala, keď som ich začala brať... Len mi vlasy začali brutálne vypadávať a akné som mala po tom čo som ich vysadila... Ale teraz je to už lepšie

denice
11. aug 2014

Baby ja som vysadila antiku tiez po 8 rokoch, naposledy som mala Sunyu, predtym Belaru a Chloe, tusim aj Triquilar na zaciatku, proste viacere znacky. V maji tento rok som mala skoro cely mesiac menzes, potom som teda HAK vysadila a zatial menzes nikde. Akoze cely jun, jul som nemala a to som dokonca bola u gynekologa na vyvolanie, pichol mi injekciu ale menzes proste stale nemam. Je to mozne? Co s tym? Mali ste niektora nieco podobne?

tinka881
autor
12. aug 2014

@denice nestras ma 🙂 vcera som dobrala poslednu tabletku. tiež som 8 rokov brala lieky. Som zvedava co to porobi s mjim telom...

evittam
12. aug 2014

@tinka881 Tak ako som ti písala s mojím telom to nenarobilo nejak nič, MS bola rovnaká ako predtým, potom som pri kojení tiež brala HAK ale takú čo berieš stále, čiže som nemala vôbec MS a keď som prestala kojiť, tak som si dala aj napísať inú HAK a MS som mala ako predtým ďalších cca 5 rokov 🙂 . No ale každá sme iná, tak uvidíš.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli