Bojím sa že otehotniem z tej tekutiny
Dobrý deň zdravím vás žienky upozorňujem vopred blbé komentáre si prosím nechajte pre seba
Nebudem vám klamať mám 16 rokov zachvilku 17 mám priateľa sme spolu 2 roky ľúbime sa veľmi a rozumieme si ja študujem učím sa za kaderníčku a on je v robote (pracuje) rodičia o nás vedia chodíme už ku sebe o panenstvo som prišla v 14 apríla najprv sme malý pohl styk iba s kondómom potom sme už nepoužívali máme prerusovany styk len mám vždy strach že otehotniem s tej predejakulacnej tekutiny aj keď viem že je to malá šanca stresujem sa ale nakoniec dostanem menštruáciu vzdy presne , na plodné dni si dávame pozor antikoncepciu nechcem užívať lebo som ešte mladá a mama nechce aby som tak skoro si zničila hormóny atď .. frajer sa do mňa nikdy neurobí a po sexe idem hneď do sprchy a sa umyjem tam dole mislite keď takto budeme pokračovať že si budeme dávať pozor na plodne dni a neurobí sa Domna tak by sa nemalo nič stať ? A používame aj ten lubrikant Durex originals klasický ten čo spomaľuje spermie s mamou sa nechcem o tom baviť lebo sa hambim ale viem že ona tiež praktizuje už veľa rokov prerušovaný styk a neotehotnela ... Stresujem sa vzdy tak po sexe. Frajer na mňa kričí že prečo čítam tie hlúposti na nete potom sa stresujem a aj tak nakoniec dostanem menštruáciu aj moje sesternice ktoré majú už po 30-tke, mi hovoria že sa toho nemám báť keď sa do mňa neurobi tak nemalo by sa nič stať .
😏😏😌prosím je tu niekto kto praktizuje už roky prerušovaný stýk a otehotnela len vtedy keď t ste to chceli vy? Ďakujem za odpovede budem vďačná ,❤️
K a otehotnela len vtedy keď to
Môžeš áno