Injekcia na vyvolanie menzes nezabrala.Čo robiť ďalej?

5. júna 2015 
chcem sa spytat...vysadila som HAK a nedostala som MS,isla som k lekarovi ktory mi povedal ze je to celkom bezny stav,ze mi pichne injekciu...do 10 dni by mala MS prist!
lenze preslo 13 dni a MS nikde!pobolievaju ma prsia,aj brucho ako pred Ms,ale stale nic!mam ist znovu k lekarovi?co to moze byt?mate podobne skusenosti?
10. mar 2008 o 14:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
jaj super téma, ja som po potrate a tiež som nemala menzes
spravidla má dojsť do 14 dní od injekcie
aj ja som bola, zajtra tomu bude týždeň
skúsim dnes horúci kúpeľ s tonicom
10. mar 2008 o 14:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
autor
tak este mozem 1 den pockat!a ked nedostanem?tak co?
10. mar 2008 o 14:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Simonko, nie si tehotna?
10. mar 2008 o 14:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
vsak ked som tam bola robil mi ultrazvuk! a povedal ze tam nic zavazne nevuidi...ze je to normalny stav po vysadeni HAK...a dal mi tu injekciu....
10. mar 2008 o 15:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tehotenstvo nemusí vidieť tak skoro po vynechaní ani na UZV, u mňa pri oboch deťoch boli vidno až o viac ako 3týždne po vynechaní...

ja by som k nemu išla, nech sa radšej na to ešte pozrie, veď on bude vedieť, ako má ďalej postupovať

ja som bola raz na "vyvolávačke" a MS som dostala na 12deň
10. mar 2008 o 15:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
uhm....ale po tej injekcii mozem byt tehotna?
10. mar 2008 o 15:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som tiez po vyvolavacke dostala az 14 den,ale niekedy tie injekcie treba aj dve-mojej sestre vzdy zabrala az druhy-az kym nebola v tom

inak po tej injekcii tie kramy-myslela som ze umrem,hrozne,keby som to vedela,radsej cakam kym sama pride
10. mar 2008 o 15:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
je silnejšia po tej vyvolávačke ?
10. mar 2008 o 15:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
tak mozem ci nemozem byt tehotna po vyvolavacke?
10. mar 2008 o 15:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no ja som mala silnejsiu ovela,hrozne bolesti brucha-krce,a aj krizov-co normalne nemavam,ale neviem,ci mali aj ostatne baby take nieco.
ale tehotna mozes byt,coby nie ved pockaj do tych 14dni a uvidis.ja som bola na ultrazvuku v 6tom tyzdni a horko tazko to tam nasiel,takze ak je to moc skoro,ozaj to tam nemusel vidiet
10. mar 2008 o 15:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ak si nedostala MS, tak môžeš byť (ale aj nemusíš, môže to byť hormonálna porucha)
10. mar 2008 o 15:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
a ta injekcia na to nema ziaden vplyv?
10. mar 2008 o 15:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
myslim ze nie,ved s tym musia ratat ze mozes byt v tom
10. mar 2008 o 15:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
no ja v podstate ani nemam byt z coho...brala som Hak,vysadila som...MS neprisla isla som na k lekarovi....ale ani nespomenul taku moznost ze by som mohla by aaj tehotna
10. mar 2008 o 15:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nemá negat. vplyv na prípadné tehotenstvo, no veď sama musíš vedieť, či existuje taká možnosť, že by si bola tehotná......on to nemôže predsa vedieť, pokiaľ mu to nepovieš, na to, aby to videl na UZV je skoro (pri oboch tehotenstvách aj napriek pozitívnym testom mi lekár tvrdil, že nie som tehotná, lebo to tam nevidí , hoci som na tom trvala )
10. mar 2008 o 15:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
no myslim ze nei som....aj ked mozne je vsetko....
10. mar 2008 o 15:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
inak to ti moze haprovat tym ze si vysadila,kym sa telo z toho pozviecha ze uz to tam nema v krvi...
ja som dnes tiez este nedostala menzes, a to mi chodi presne vzdy doobeda,no neviem neviem tak to by bol vrchol keby som bola v tom,s tabletkami a este k tomu som pred par dnami celu noc vracala,noooooo.....
10. mar 2008 o 15:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
veď choď k lekárovi, on to ešte raz pozrie a prípadne dá ďaľšiu vyvolávačku, budeš kľudnejšia a zistíš, na čom si
10. mar 2008 o 15:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som raz dostala po vyvolávačke až po 3 týždnoch
10. mar 2008 o 15:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
simonko tak ako ?
12. mar 2008 o 11:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
simonko asi to bude hormonalna nerovnovaha, ja som vysadila antikoncepciu 09/06 a odvtedy som mala len parkrat spontanne ms, vasinou mi dlho nechodila - aj dva-tri mesiace, tak potom som isla na vyvolavacku, dostala som obvykle dvojnasobnu davku a ms mi prisla okolo 10 dna, raz to trvalo skoro tri tyzdne ...dufam ze nebudes moj pripad
12. mar 2008 o 11:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
poleva nijako....dnes uz aj mam take bolesti ako pr MS ale zatial nic....zajtra asi budem musiet k tomu doktorovi!a ty?
jablonka ja som brala Hak nieco okolo roka a vysadila som,lebo mi nebolo dobre...lekar ma aj upozornoval na tento pripad,ze niekedy to trva kym sa vlastne hormony zotavia.....no a kedze sa nenastartovali hned,uz som dostala tu vyvolavacku...ale zatial nic....inak ja som take hormon.poruchy mala uz asi 2 krat,este predtym ako som brala HAK....ale to mi vacsinou meskala tak najviac tyzden....
12. mar 2008 o 12:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
simonko, ja som isla k svojej lekarke, ze som nejaka chora. Povedala mi, ze mam zapaleny mechur, dala mi antibiotika a poslala ma pre istotu este ku gynekologovi, aby vylucila nejaky vnutromaternicovy zapal. Tiez mi meskala menstruacia a kedze som mala pred svadbou, gynekolog mi pichol vyvolavacku. Uz bolo aj po svadbe a stale nic. Za tri tyzdne som s placom bezala na sukromnu gyn. kliniku, ze mi urcite nieco je, ze umieram (mozno rakovina), ze nech spravia vsetky testy, ze si zaplatim, co treba. A cuduj sa svete, uz som zacinala 8tt. Hm. Nastastie, ani antibiotika, ani vyvolacka dietatku neuskodili. Mame teraz zdravu (tuk, tuk) dcerku
12. mar 2008 o 14:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte ja nič... zatiaľ
a to sa dá otehotnieť aj bez mrchy ? zucha ???
12. mar 2008 o 14:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
simono inj. ti môže zabrať aj po 15 dnoch ,mne vždy pichne radšej dve naraz a dojdú hned
29. mar 2008 o 21:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
chcem povedať skúsenosť s iscare
29. mar 2008 o 21:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
iscare poznam jak moje boty,chodím tam tak často že ma to už obťažuje
29. mar 2008 o 21:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
chce niekto kecat o iscare
29. mar 2008 o 21:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahoj, neviem či je to ešte aktuálne, ale pre istotu ti napíšem. Ja som do 21 rokov nemávala. Brala som aj antikoncepciu na upravenie ale ani to nezabralo. Tak nakoniec mi asi rok v kuse pichal každý mesiac agolutin - injekciu na vyvolanie .
To , že ti menštruácia neprišla je pri tejto inekcii normálne . Mne môj gynekológ povedal ,že keď mi inekcia nezaberie , tak v tom prípade mi pichnú ešte jednu, ktorá by už mala zabrať.
5. apr 2008 o 23:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
cafte ja mam podobny problem ale akurat ,ze ja nsz a nemam menzes uz som dostala aj vyvolavacku dnes je 10 den a nic uz sa dost bojim ,ze co je somnou neviete niekto poradit aky je postup ak ich nedostanem tehu doki vylucil Mam 35r nemam nejaky precasny prechod boze
My by sme chceli este jedno babo stresne sa bojim,ze co je somnou
22. okt 2008 o 13:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok