icon

Je prerušovaný styk spoľahlivou ochranou pred otehotnením?

3. okt 2025

Ahojte, mám 18 a pár mesiacov tvorím pár s 23 ročnou priateľkou a dlho sme rozmýšľali, či sa chrániť alebo nie, ona je moja prvá takže skúsenosti príliš nemám a neviem, či je vhodné takto riskovať, keďže ešte obaja študujeme a naozaj netúžime po dieťati ale na druhej strane neviem, či to potom bude také príjemné hlavne pre mňa. Antikoncepcia nepripadá do úvahy, nechcem aby mala rozhádzané hormóny len kvôli mne, dá sa prerušovaným stykom dosiahnuť 100% “ochrana” alebo je to takto nezodpovedné? Ďakujem veľmi pekne vopred za odpovede.

Strana
z2
anonym_d1e371
3. okt 2025

Prerušovaný - Ak to nevieš tak to nerob 😅

anonym_58c729
3. okt 2025

🙈
áno, ste nezodpovední

cyneric
3. okt 2025

Chceš deti? Bez ochrany.
Nechceš deti? S ochranou. Najlepšie aj antikoncepcia aj kondóm keď chcete mať väčšiu istotu. Existuje aj mužská forma antikoncepcie ale neviem či je dostupná aj u nás, to by si sa musel porozprávať s obvodným.
Prerušovaný styk je ako keď si do plastového sáčku spravíš dieru a dáš do neho ťažký nákup, nevieš kedy/či sa pretrhne ale asi by si tomu sáčku nedával veľké nádeje. Toľko k tomu.

belllinka
3. okt 2025

existuje predsa aj nehormonálna antikoncepcia

anonym_9c9bc3
3. okt 2025

@anonym_autor prerusovany mozes "vediet" ako chces, ale urcite to je uplne naprd ochrana... takmer ziadna...
Hormony sa jej nerozhadzu, castokrat sa antikoncepcia predpisuje na "zrovnanie hormonov"... ak nema ine zdravotne tazkosti... to jej povie jej gynekolog (pecenove testy apod)...
Samozrejme, ze s prezervativom to nebude take dobre pre teba... ale akoze sorry...

beata_k
3. okt 2025

@anonym_autor Prerusovany styk nie je ochrana. Len raz sa nepodari a mate problem tak na 18 rokov. Ver, ze radsej kus nepohody ( kondom) ako tehotna 18-rocna frajerka.

bg92
3. okt 2025