Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Krvácanie počas antikoncepcie

tterkat
14. máj 2012

Ahojte dufam ze mi jedna z vas poradi,,, prestala som kojit no mala som este antikoncepciu pre zeny ktore este dojcia.. no menstruacia mi dosla asi tak na 4 den pocas tabletiek..pritom dr hovorila ze nebudem vobec krvacat kym ich budem uzivat, ale brala som to tak dokojila som musim sa vycistit.. mala som 7 dni a silne .. doktorecke ked som volala povedala ze mam brat dalej no lenze mne po tyzdni prisli znova ☹ bola som za nou nech mi da normalnu HAK nakolko uz nekojim tak mi zmenila pozrela mi ultrazvukom cez brucho ale povedala ze nic take tam nevidi iba ze mam sliznicu nizsie tak to aj krvacanie sposobuje.. nasadila som si nove tablety beriem ich uz 8 den a krvacam stale dokopy uz 12 dni!!! uz som zufala s toho..neviem ci sa to vidi iba mne ale mam pocit ze zacnem vzdy ked zoberem tabletku moze byt??? lebo k veceru som cista rano cista no vezmem poctivo aj v tu istu hodinu tabletu a do pol hodiny mam uz krv a to uz asi 5 dni vkuse toto ☹ ☹ ☹

janaalzbeta
15. máj 2012

to nie je tím ja menštruujem skoro vkuse od sekcie, teraz mám špinenie s menzesom 3 mesiace ☹ a podľa lekárov je vš. ok. tak neviem. Môže to byť z prechladnutia, skrytý zápal ☹ .Tvoj gynek.ti bral vzorky výtery a tak.............? Ak nie tak ho o to požiadaj