Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Máte skúsenosť s antikoncepciou Belara?

aja028
28. máj 2012

ako na vas vplyva jej uzivanie? pribrali ste od nej?

2205
3. jún 2012

ja som ich mala,trochu som bola nafuknuta ale nejak extra som nepribrala,nesmie sa fajcit,a pozor na opuchajuce nohy,pri nich sa mi upravil krasne cyklus,momentalne ich neuzivam a cyklus ostal pravidelny. 🙂 😉

dadanedockava
13. aug 2012

to ze sa nesmie pri nej fajcit ti niekto prizvukoval alebo preco si to tu napisala???ja ju beriem mesiac a spinila som asi 5dni teraz mam druhy den svoje dni tak hadam bude vsetko ook .. ale nepribrala som od nej :D

lenka_b
13. aug 2012

Ja ju uzivam pravidelne a nemam ziadne problemy. Pekne sa mi upravil cyklus, nepribrala som z nej. Ziadne vedlajsie ucinky sa neprejavili. Som s nou velmi spokojna.

nicky07
13. aug 2012

Ja som ju užívala asi 2 roky... bola výborná... nepribrala som len mi pekne vytvarovala prsia čo po dvoch pôrodoch bolo úplne super... Po dvoch rokoch ale som začala mať problémy... Najprv vo forme rýchleho tepu a po tom aj vysoký tlak. Došlo to až do takého štádia že som mala aj nepravidelný pulz. Samozrejme som to nepripisovala tomu že by to mohlo byť s antikoncepcie. Bola som na internom potom na kardiológii nikde nič nenašli čo by to mohlo spôsobovať. V tom období som zmenila gynekologičku len tak som jej to spomenula a okamžite mi ju vysadila. Má dosť vysokú hladinu hormónov a zrejme dlhodobo nie je veľmi vhodná. Aj keď som sa po nej cítila ozaj fajn a žensky... 🙂 Prešla som potom na antikoncepciu s nižším obsahom hormónov a moje ťažkosti sa naozaj stratili takže som si istá že to naozaj spôsobila Belara.

katrinus
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
veverka335
13. aug 2012

ja som ju uzivala 6 rokov a bez problemov. cyklus bol na den pravidelny a nepribrala som. po vysadeni som otehotnela tak po troch mesiacoch.

lenitta007
16. aug 2012

ja som ju uzivala dva roky, v pohode.

kvietocek55
16. aug 2012

ja som ju tiež užívala asi tri roky a nemala som žiadne problémy.. a pravidelný cyklus.. po vysadení som ale mala cysty na vaječníkoch, ťažko povedať či z toho.. ale otehotnela som hneď.

matka1000
7. sep 2012

asi budem jediná s negatívnym ohlasom 🙂 ja som ju začala brať asi rok po pôrode, a nebola mi dobrá. Behom 3 mesiacov som dostala menzes asi 6x, aj pri pravidelnom užívaní som začala po 12 dňoch užívania krvácať, lekár to pripísal hormonálnym zmenám po pôrode alebo nejakej poruche. Tešila som sa, že mi vylepší pleť, žial musela som ju vysadiť a momentálne nemôžem brať žiadnu. Pritom pred pôrodom som brala HA - síce inú - ale bez problémov 9 rokov :(

olivka224
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
ustrachana
9. sep 2012

aj ja mam negativnu skusenost, si pripadam ako zena po prechode preto s nou uz koncim, zacala som ju brat po porode, myslela som si, ze ide o zmeny tykajuce sa poporodnemu stavu, ale ako vidim stav sa nemeni takze ja bohuzial musim tbl zmenit

p.j.jacky
4. nov 2012

Ahojte,ja som ju brala prvy mesiac 10/2012 a nedostala som menzes.Teraz mam zacat uzivat druhe plato,ale neviem ci pokracovat,alebo vysadit.Tiez citim nafuknute brucho a mam aj na vzhlad.Prsia mam pevnejsie,ale citlivejsie aj pobolievaju.A som dost spava.Ak viete poradit,napiste mi do IP,dakujem.

bbarboraa
4. nov 2012

nepribrala ale nesedela mi

gabrielka13
2. dec 2012

Ja ju užívam asi 9-10 mesiacov .. Najprv mi pekne upravila cyklus a zmiernila aj bolesti.. ale posledné 3-4 mesiace mám s ňou problémy... Zopár krát som nedostala krámy vôbec a na ďalší mesiac presne.. a potom som zase nedosala vôbec... Rozmýžľam o zmene antikoncepcie, pritom mi zo začiatku tak dobre vyhovovala 😒

adri003
8. dec 2012

Ahojte ja sa chcem spytat kedy ste zacali uzivat BELARA .Mam ju uzit na druhy den ked som dostala menstru. a mam ju brat 21 dni a potom 7 dni vynechat a zase 21dni brat . Ja som pretym jedla kazdy den ale inaksiu antikoncepciu.Prosim poraditemi ?

adkasmolka
8. dec 2012

Ja mam s nou negativne skusenosti-vyhadzana plet,prsia brutalne citlive a bola som opuchnuta.

danidanidani
8. dec 2012

Ja ju užívam asi 6 rokov, nemala som a nemám žiadne problémy, otehotnela som hneď prvý mesiac po vysadení tabletiek 🙂

angie147
7. feb 2013

ahojte beriem ju už asi dva roky, upravila mi MS zmizli bolesti pribrala som asi 3kg ale to asi ..sama kvoli sebe" 😀 ano tiez mi nepride ms niekedy kazdy treti mesiac . vyhovuje.., ale budem ju brat len kým bude nutné ppotom poleti do kosa predsa je to sama chemia 🙂

emminka
8. feb 2013

Ja ju pouzivam cca 5 rok a vsetko OK ,ziadne vedlajsie ucinky nemam,, 🙂 a co pocuvam od kamosiek ake maju na nich vplyv ine hormonalne tabletky,tak len ziram....Mne vyhovuje.

janka2509
10. feb 2013

ahojte, užila som 5 tabletiek Balery a chcem ju vysadiť lebo mi je z nej zle. Môžem tak urobiť hneď alebo musím dobrať všetkých 21 tabletiek?

arizona
11. feb 2013

brala som 2 mesiace, ale vôbec mi nesadla. okrem skoro 2-mesačného nepretržitého krvácania som iné nežiadúce účinky nemala 🙄

26kaja12
18. feb 2013

ja som belaru uzivala cca 1,5 roka a nepribrala som vobec nic. troska mi mozno prsia narastli a plet sa mi upravila 100%. Po vysadeni som za 2 mesiace otehotnela 🙂 . cyklus som mala na den presny, pomaly este aj na hodinu 😀

brenda16
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
andy660
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
alekska
17. mar 2013

Ja som predtým rok brala Triquilar, teraz mi to zmeni doktor na Belaru. Začala som ju užívať po zvyčajnej 7dňovej prestávka, užívala som pravidelne, žiadne špinenie ani nič sa u mňa nevyskytlo. Deň predtým ako som dostavala som začala špinit a potom nič. Teraz stale čakám čakám a kramy nechodia. Nemala som žiadne problémy, len nizky tlak, ale to je u mňa bežne. Teraz začnem po 7dnovej pauze zasa uživať a keď sa nebudem cítiť dobre, alebo sa zasa nič nedostavi pôjdem k doktorovi aby mi ju zmenil...mate aj vy taketo skusenosti? napíšte mi

Inak, za ten mesiac som schudla viac ako 0,5kg

louisiana1
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
danndy
25. mar 2013

Brala som Belaru 3 mesiace, pribrala som 8 kg, zmeny nálad, bolesti hlavy, zhoršenie pleti....cyklus pravidelný..... teraz som prešla na Daylette

selma775
7. apr 2013

Ahojte prešla som z Chloe na Belaru a po prvom týždni mi začalo špinenie tmavej farby,je to zmenou tabliet ?mám ešte počkat alebo ju vysadit?v minulosti ked som menila tablety nijaké špinenie som nemala,mate s tým skusenosti?Dakujem

soci323
9. apr 2013

Ahojte ja sa chcem spýtať začala som brať tabletky Belara a užívam ich 2 mesiace a menštruáciu mám len 2,3 dni je to normálne???

michi20
Odpoveď bola odstránená
Zobraz

Tu začni písať odpoveď...

Odošli