• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Menštruácia pri antikoncepcii. Nemáte skúsenosť so špinením?

22. októbra 2008 
Beriem HA uz skoro rok,tento mesiac este pred dobratim tabletiek som zacala mat take slabe spinenie co som pred tym nemavala a teraz ked som tabletky dobrala mam len uplne slabu menstruaciu, trochu sa obavam ci nahodou nie som tehotna. nemate nahodou skusenost?
1. máj 2008 o 22:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
naozaj nikto?
2. máj 2008 o 21:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sylvasik,tak spomen si ci si lieky uzila vzdy pravidelne,ci si nemala pocas uzivania hnacky,alebo zvracanie,vtedy by bola moznost,ze si otehotnela,ale ak si ich pravidelne uzivala,a aj keby si taketo problemy mala /tie hnacky,a tak/,bola by velmi mala pravdepodobnost otehotnenia.Lieky totiz potlacaju dozrievanie vajicok dost dlhy cas,niektorym parom sa po vysadeni antikoncepsie nedari otehotniet prave preto,ze sa z toho este organizmus nespamatal.To spinenie moze byt podla mna aj nejaky zapal,alebo nejake celkove ochorenie,na ktore takto reagujes,alebo to uz bol zaciatok menstruacie.Ak ti to bude dlhsie pretrvavat,tak zajdi k lekarovi.Ak to len tak prestane,nie je dovod sa nejako obavat.Pricin moze byt mnoho,takto mozem len nieco predpokladat,na to aby som ti vedela seriozne poradit by som potrebovala vediet viac.Ale nemusis sa obavat,nemalo by to byt nic vazne.
2. máj 2008 o 21:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sylvasik spinenie je normalna vec pri antikoncepcii precitaj si letak co mas k nej
2. máj 2008 o 22:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
dakujem mne normalne odlahlo lebo este ani teraz nemam menstruaciu a to utorok mam uz dalsiu tabletku.
3. máj 2008 o 14:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
pre istotu si urob test, ani hak nie je 100% spolahliva; ak bude negativny a ms nepride, skus zavolat lekarovi a poradit sa snim skor nez si das dalsie tabletky
3. máj 2008 o 15:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
aha citam, ze mas slabu ms - hak zoslabuje ms
3. máj 2008 o 15:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
lenze mam ju az taku slabu ze skorej by som povedala ze nemam skoro ziadnu, mam aj krce ako keby som mala strasne silnu menstruaciu a tie som mavala aj ked som tehotnela pri malej a stale som cakala ze dostanem menzes a nakoniec bola Simonka
3. máj 2008 o 22:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
jedine co ti mozem poradit - zavolaj, alebo este lepsie skoc rano k lekarovi
4. máj 2008 o 17:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
rano budem volat lekarovi a uvidim co mi povie, som strasne zvedava
4. máj 2008 o 19:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
zajtra idem k lekarovi takze sa uvidi
5. máj 2008 o 10:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Aj ja som teraz mala velmi slabu ms, len take spinenie cely cas, slabucke - ale dufam, ze za to mozu antibiotika, ktore som brala a nie je to tehotenstvo. Je mozne, ze by antibiotika sposibili, ze ms nepride taka, ako zvycajne? Len spinenie a ziadne krvacanie.
5. máj 2008 o 11:08  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
deina ja som dneska take nieco citala ze antibiotika take nieco mozu sposobit
5. máj 2008 o 21:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Nikto sem uz davno neprispel, tak dufam, ze mi niekto odpovie.
Zacala som uzivat HA a som zvedava ako sa mi zmeni menstruacne krvacanie.
Bude take iste ako bez HA alebo sa nejak zmeni? Ake mate skusenosti?
21. okt 2008 o 10:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Nik mi neodpovie?
21. okt 2008 o 17:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
cervena ciapocka pravdepodobne sa zmeni - zvycajne sa skrati a zoslabne aj bolesti ustupia - ale nemusi to tak byt, no a samozrejme zalezi aj, ci ti hak sadne, pri niektorych moze nastat pravy opak
22. okt 2008 o 17:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok