Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Nepravidelná menštruácia počas užívania antikoncepcie

erika8988
16. dec 2014

Ahojte maminky chcem sa len opytat ci niekto nemal niekedy podobný problem ako ja. Berem hak uz asi 4 rok pposledne 3 mesiace mi menzes niak hapruje 1 mesiac som mala ani nnie jeden den iba mierne spinenie, na dalsi mesiac som mala normalnu menstruaciu , a tento mesiac som zatial ani nedostala ,Tehotensky test som si robila uz asi 4 krat :D :D :D co sa mi mama uz doma smeje ale tak preistotu.. samozrejme su vsetky negativne.Mavam aj tie svoje obdobie ako pred menstruaciou pazravost, bolenie prs,nalada ze by som niekoho zabila a hyperaktivita:D :D NIkdy som tento problem nemavala mate stým niektora skusenosti? Na prehladku som bola u gynekologa 4 mesiace dozadu vsetky vysledky som mala dobre .. Som stoho celkom nervozna

iva15231
1. jan 2015

ja mam podobny problem no beriem ju kratko tiez som nedosla minuly mesiac a tento cakam uz 3 dni u lekara som este nebola a test som si zatial nekupila lebo asi by som este nic asi nic nezistila po 2 dnoch 😒

fallenkaa
2. jan 2015

ak ťa to ukľudní, stalo sa mi to, keď som ešte nebrala antikoncepciu a sex s priateľom sme mali prerušovaný ,
menštruácia nie a nie prísť, bola som pažravá, napätie v prsníkov, išlo ma poraziť od nervov, robila som si tehotenský test a vyšiel negatívne, bola som u lekára, spravil mi sono a pichol vyvolávačku,dostala som to presne do týždňa 24.12. takže super darček na vianoce pred rokmi :D

takže ak berieš antikoncepciu pravidelne, nemala si hnačku alebo nebrala antibiotiká, neboj sa.. 🙂

sú to predsa hormóny ktoré spôsobujú riadne výkyvy

793978
Odpoveď bola odstránená
Zobraz

Tu začni písať odpoveď...

Odošli