Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Otehotnenie pri hormonálnej antikoncepcii

marianna00255
27. apr 2014

Prosim o radu.beriem 3 mesiac hak mistra pravidelne.no mala som sex a partner do mna dal plnu davku.bojim sa ze aj tak otehotniem.a teraz mi zistili aj zapal krcka maternice.myslite ze mozem byt v tom?

misaelka
27. apr 2014

nemyslim si, ze by si mohla otehotniet-kuo si tehu test.ked sa bojis tehotenstva chran sa dvojnasobne tabletky+kondom.

ivana1410
27. apr 2014

určite nie

valeriap
27. apr 2014

@marianna00255 píšeš že pravidelne berieš ;) podľa mna keď žena berie pravidelne tehotná nemôže bit 🙂 ved práve preto existuje antikoncepcia 😉

marianna00255
autor
27. apr 2014

Citala som ze niektore zeny otehotneli aj tak

bosoriak
27. apr 2014

@marianna00255 Prosim, precitaj si pribalovy letak. Precitaj si o principe antikoncepcie, napr. tu: http://www.antikoncepcia.com/antikoncepcia-od-a...
Je takmer nulova sanca, ze si tehotna.

marianna00255
autor
27. apr 2014

Dakujem

renata9
27. apr 2014

@marianna00255 ahoj,ja som pri pravidelnom užívaní Hak otehotnela............ale plod odumrel a bol s toho missed abort

marianna00255
autor
27. apr 2014

Jak to co sa ti stalo?

valeriap
28. apr 2014

@marianna00255 no tak to je už zázrak...sestra jednu pilulku..zabudla a šup maly ma už 3 mesiace :D no keď berieš pravidelne nemalo by sa to stať

Tu začni písať odpoveď...

Odošli