Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Po vysadeni antikoncepcii bolesti v podbrušku

map0007
5. feb 2016

Ahojky žienky,chcem sa opytat nemate niektora skusenost.Po vysadeni antikoncepcie so mala menstruaciu,od 24.1do 29.1trvala troska dlhsie nez pri uzivani.teraz mam strasne bolesti celodenne v podbrusku a riedsi vytok od utorka.Neviem ci to je ovulavia taka silna,alebo to bude prechladenie.Aj na dotyk mam cele podbruško citlive.Davam si nospu a urologicky caj,ale nepomaha.Snažime sa o mimčo.😉Gynekologička vravela ze mozme hned po vysadeni.Dakujem za odpovede.

cabellera
12. apr 2016

@map0007 ahoj, ja mam teraz presne to iste, vysadila som a od vcera bolesti, aj na dotyk, no dnes som bola u gyndy, podla vypoctu plodne dni presne. Pozrela utz, vzala ster, tak uvidime. Uz presla nejaka dobs, mas stale tie bolesti pocas ovu?
Teraz sa akurat obavam akne, pred 2r ked som vysadila, rok som bojovala, no hrozny ksicht som mala

map0007
autor
13. apr 2016

@cabellera ahojky,bolesti mi ustupili,je to lepsie.Potom sa mi opakovali dalsi mesiac,ale to ma liecili na zapal mocovych ciest,chvilku bolo dobre a po milovani zas zacali,poslali ma na urologiu.Medzi tym som si sitiahla menstruacni kalendar do mobilu a zistujem ze ovulacia je presne,lebo som podrazdena a nafuknuta.Akne som nemala,tak neviem to posudit.Sem tam pocas menstruacie sa objavi nejaka😉Snazime sa o mimčo tak uvidim či sa podari😉pa

Tu začni písať odpoveď...

Odošli