Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Problémy s antikoncepciou Azália

terezkazv
25. okt 2012

Ahojte 🙂
Jsem 5 měsícu po porodě. Po 8 týdnech po porodě jsem si nechala předpísat pilulky a doktor mi napsal Azálii s tím, že je super počas kojení a že menstruaci nemám ani velmi očekávat klidně i rok. Já se potěšila, po týdnu od návštěvy doktora jsem začala užívat pilulky (do té doby jsem od porodu nekrvácela) a na druhý den jsem to hned dostala. Bylo to ale celkem slabé. Trvalo to ta 4 dny a potom týden nic a zase toto. Tím, že to bylo takové slabé, mi to bylo celkem i fukt a brala Azálii dál. Je tomu víc jak měsíc, co jsem začala krvácet a asi okrem 3 dnu krvácím stále. Někdy až velmi, někdy slabo. Okrem toho mi začaly šíleně padat vlasy, jen se prohrábnu ve vlasech, mám jich v ruce za hrst. Dokonce se mi už začínají dělat sem tam kolečka, kde mám jen vlásky jako muj 5 měsíční syn. Navíc se mi po těle začali dělat jak štípance od komára. Doma už nemáme nic , ani jeden komár nebo moucha, žádné zvíře, nezměnila jsem ani jeden druh kosmetiky, pracího prášku nebo tak. Ani manžel ani syn to nemají, ale já mám denně jak 10 štípancu. Vubec nevím co to muže být a či to má nějakou souvislost nebo to muže být na to nějaká alergie Jdu k doktorovi na kontrolu příští týden, ale chtěla bych vědet váš názor a zkušenosti. Druhé miminko s manželem plánujeme tak za 2 roky, takže pilulky se mi zdály jako jediná přijatelná ochrana, ale myslím, že než krvácet celý měsíc a ještě si za to platit a nervovat se a vlastně ani žádný sex, tak mi to příjde dost blbé. Nemáte zkušenost s nějakýma jinýma pilulkama co se dají brát počas kojení ? Na přerušovaný sex si myslím, že jsme už dospěli oba dva a nějaké jednorázové ochrany já a ani manžel nejsme co jsme manželé. děkuji za radu

severanka96
25. okt 2012

ahoj ja sopm takto pochdila s Qlairou,síce som nekojila,ale dostala som od nich tzv.liekovú lišaj,ja som mala vysypané lakte a kolená a srvbelo ma to akoby som mala svraba,myslela som že do krvi sa vyškriabem :((takže na tvojom mieste by som hneĎ volala gynekovolovi a následne ho navštívila,ako aj kožného lekára aby si mala istotu a samozrejme viedla "normálny život"brala som pol roka prednisom korkosteroid kým som sa z toho vylízala ☹ tieto lieky ti určite nevyhovujú,môže byť tzv.spinenie ale nie viac mesiacov a nie stále....avšak nemusí to byť vždy tak vážne...čo sa týka vlasov mne tak padali po pôrode,že mi zredli na polovicu,a to ich mám dosť,už som sa bála že mi nezostane nič na hlave ☹( daj si predpísať Alpicort F,je to skutočne niečo super,mala som ho aj po prvom pôrode,ale to mi nepadali za hrste,po mesiace mi prestali padať úplne a to som skúšala ja už naozaj kadečo a len toto mi pomohlo.moja kamoška to používala tiež a tiež jej prestali padať.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli