Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Užívam antikoncepciu Yaz a nedostala som menzes. Prečo?

tehulka28
1. dec 2012

ahojte.treti mesiac uzivam yaz a teraz som nedostala menstruaciu.douzivala som predvcerom poslednu placebo tabletku a nedostavila sa.pouzivam pre istotu aj inu ochranu zo zaciatku,takze tehotna byt nemozem.ma niekto podobnu skusenost?dakujem.

zuzka1008
1. dec 2012

kazdy hovori, aka je vyhoda brat tuto nizkohorm. antik., ja mam s nou velmi zle skusenosti... tvoje telo si asi este nenavyklo, porad sa s lekarkou, ta ti najlepsie odpovie

jeenifeer
29. dec 2012

YAZ pouzivam uz 3roky, a tento rok (po 2r) mi vynechala menstruacia 3x za sebou..myslela som ze uz som v tom,ale po vysetrniach nic...ze vsetko je ok a ze sa to bezne pri tejto antike stava...cize ziadne obavy....teraz zas v pohode, cyklus mam pravidelny....vsetko vraj zavisi aj od vnutra-cize stresy, nachladnutia, nervozita, tak ak niesi tehotna, nemaj obavy....

dvekacicky
29. dec 2012

ahoj, to sa ti upravy,antikoncepcia je velky zatah pre organizmus,musi sa vyzporiadat a potom sa ustali,tento cyklus bude asi vseliaky,a potom uvidis,ale ja si mislim ze sa upravi aj ja som to takto mala,len PROSIM chod casto na kontroly,lekary nevolaju aby sa nieco nezanedbalo paaaaa 😉

daka122
29. dec 2012

ahoj, to sa stalo aj mne nemala som ju 6 mesiacov u tej to antikoncepcie sa to môže stať, ja som hned chaosila a moja dr. mi povedala že to je ok :-ň

michaelavyskocilova
Odpoveď bola odstránená
Zobraz

Tu začni písať odpoveď...

Odošli