Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Užívanie antikoncepcie a problémy s trávením

kvetinka5494
13. máj 2016

Dobrý deň žienky, chcela by som sa Vás spýtať, či náhodou niektorá z Vás nemala problém pri užívaní HAK s trávením alebo pankreásom a pod. ? Už dlhší čas mám problémy, zvracanie, bolesti, kŕče. Bola som na každom možnom vyšetrení čo sa dalo ale v podstate mi nič nepovedali. Až jeden lekár mi navrhol, či by som nechcela prestať užívať HAK, čo keď je to z toho. Tak ak by mal niekto podobný problém rada si vypočujem vaše názory poprípade rady. Ďakujem Vám za Váš čas. Pekný deň 🙂

safranca15
13. máj 2016

Mne byvalo zle z antiky az na vracanie a hlavne sa mi hlava tocila ako nahle som ju vysadila tak to preslo

katica312
14. máj 2016

Ja som mala niečo podobné, zo začiatku len občas ale potom ma po skoro každom jedle buď pálila záha alebo som mala kyselinu, bolieval ma žalúdok, a to nehovorím, že som dosť pribrala, zvýšil sa mi tlak atď .... Po tom ako som ATK vysadila sami zhruba do 2 týždňou začalo doslova uľavovať, dokázala som zjesť bez problémov aj niečo mliečne bez toho aby som mala kyselinu asi za 10 - tich, do 3 mesiacov som začala pozvoľna chudnúť bez cvičenia a diét, upravil sa mi tlak atď. Dnes je to 2,5 roka čo som vysadila a mám dolu16 kíl, teraz už skôr nízky tlak, a je mi podstatne lepšie. 🙂

keira34
19. máj 2016

Ja som mala takmer všetko čo matica 312 vysadila a bolo zasa opäť všetko v poriadku

keira34
19. máj 2016

Pardon katica312 dáko mi prekleplo 🙂

Tu začni písať odpoveď...

Odošli