Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Vysadenie antikoncepcie Dienorette

terezia1477
22. máj 2018

Ahojte 🙂 beriem vyše roka antikoncepciu dienorette a chcela by som ju vysadiť. Viete mi poradiť niečo čo užívať pri vysádzaní alebo po ňom, aby mi normalne nabehol cyklus a vsetko bolo tak ako ma ☺️ (Pred antikoncepciou som nemala problém s nepravidelným cyklom, vždy tam max deň hore dole avšak počas nej sa mi viac krát stalo že mierne krvácanie prišlo v strede mesiaca, alebo trvalo dlho-12-14dni alebo rôzne iné "odchýlky", s tým že som určite nezabudla užiť tabletku) plus pred užívaním som mala dosť problematickú pleť (akné), ktoré mi po asi dvoch mesiacoch užívania zmizlo a rada by som, ak sa dá nejak predísť tomu aby sa mi to celé vrátilo spat. Ospravedlňujem sa ak je tu už niekde podobná téma, nenasla som 😬 Vopred dakujem za rady ☺️

pininka
22. máj 2018

Ahoj, ja som vysadila hak a nabehol mi normalne aspon ten prvy menzes, nic neocakavane neprislo, dalsi mesiac som uz ale bola tehu. U mna neboli vplyvom hak ziadne vykyvy, len tak ako my vravela doktorka, ze sa to vsetko vrati do povodneho stavu, cize mi opat bude v kuse meskat a aj sa to potom stalo. Ale ak si mala normalny cyklus podla mna ti nabehne normalne.

lin232
22. máj 2018

Ahoj no ja som vysadila anti minuly april a cyklus som mala 35/39 dni.

titla
22. máj 2018

Myslím, že nič také neexistuje. Nedá sa dopredu vedieť ako tvoje telo zareaguje - či ti cyklus nabehne bez problémov hneď alebo to bude trvať mesiace... Moderná medicíny doteraz nevie poriadne vysvetliť pôsobenie hormónov. My ti tu môžme akurát popísať našu skúsenosť. Mne po vysedí HAK prišla MS na 31 deň. Do troch mesiacov sa mi to upravilo na 26-28 dní, tak ako pred užívaním. Pleť a vlasy sa zhoršili hneď po vysadení.

terezia1477
autor
22. máj 2018

@pininka dakujem za info, dúfam teda že nabehne normalne aj mne 🙂

@lin232 dakujeem 🙂

@titla dakujem za info, pleť sa potom zhoršila na akú dlhu dobu, alebo čo pomohlo na zlepšenie ? Lebo mne sa to pred užívaním aj napriek niekoľkomesačnym antibiotikám, všetkým možným od rôznych kožných lekarov nepodarilo veľmi zmierniť a tomuto by som sa už rada vyhla pchať do seba lieky. Nebol to zas nejaký extrem ale bolo toho dosť na tvári, chrbte aj hrudníku a bojim sa aby sa z toho nestal iba začarovaný kruh, že buď antikoncepcia alebo problematická pleť. Pripadne u niektorých žien sa to vraj vyrieši tehotenstvom a už nikdy nevráti, ale asi mi ostáva len čakať ako bude reagovať moje telo

titla
22. máj 2018

@terezia1477 no zhoršila sa do takej podoby ako to bolo pred užívaním HAK - čiže mastné vlasy a viac vypadávali. Mastná pleť a ako vravíš na tvári, pleciach, chrbte a hrudníku akné. Žiaden extrém, dobrý make-up spraví veľa, ale hlavne v lete s odhalenými ramenami sa necítim komfortne. Ale ja som si vedomá, že u mňa je to hormonálna záležitosť, zvýšený testosterón, čo to spôsobuje. HAK činnosť vaječníkov utlmila, testosterón klesol, ale po jej vysadení sa to vrátilo do starých koľají. Zhoršilo sa na trvalo. Ja tiež dúfam v "zázračný efekt tehotenstva" ale zatiaľ sa mi otehotnieť nepodarilo, ale keď sa pozerám na svojich rodičov a ich pleť v 50-tke veľké nádeje tomu nedávam... problematickú mastnú aknóznu pleť majú obaja, ale aspoň málo vrások na svoj vek. Snažím sa nájsť pozitíva ;)

nela6
22. máj 2018

@terezia1477 ja som po 9rokoch vysadila hak tak ze som dobrala a prisla prestávka na MS a dalej som nebrala... Dalsi cyklus bol taky isty ako pocas brania HAK, nenastal u mna ziadny výkyv, aj otehotnenie slo vpohode.... Len sa mi vratili drobne kožné problemy, kedze su hormonalneho pôvodu;)

terezia1477
autor
22. máj 2018

@titla dakujem ti pekne za info 🙂 a drzim palce nech sa to vyrieši a aj podarí otehotnieť ak si to želáš 🙂

@nela6 no to znie fajn, dúfam že to tak pôjde aj u mna. V prípade že je to hormonálneho pôvodu tak to ale nevplýva nejak na otehotnenie, alebo sa mýlim ?

nela6
22. máj 2018

@terezia1477 akné ti nezabráni otehotnieť, len sa moze vratit, kedze sa vrátiš do pôvodného rezimu

terezia1477
autor
22. máj 2018

@nela6 dobre dakujem pekne teda 🙂

vierka0508
22. máj 2018

@terezia1477 mozes skusit alchemilkovy caj, upravuje hormonalne vykyvy a je dobry aj pri problemoch s otehotnenim

terezia1477
autor
22. máj 2018

@vierka0508 ten sa pije 1-2x denne v prípade ak sa žena snazi otehotniet tak do ovulácie a v prípade že chce upraviť cyklus tak úplne cely mesiac bez prestávky ?

vierka0508
22. máj 2018

@terezia1477 ja som ho pila takmer kazdy den asi tak pol litra, ale to som hned neplanovala otehotniet...v tehotenstve sa tusim nesmie

terezia1477
autor
22. máj 2018

@vierka0508 ešte neplánujem úplne hneď ani ja. Vyskusam teda aspoň ten caj. Dakujem pekne 🙂

iviss11
12. apr 2019

Ahojte dievčatá ... Na úvod len zhrniem moje skúsenosti s dienorette aby ste boli v obraze, prečo som ju vlastne začala brať, atď.. Takže - moja skúsenosť s HAK Dienorette je v celku pozitívna, čo sa týka zlikvidovania akné jednoznačne môžem za seba len odporúčať...., Ako vážne tá pleť ako bábätko je skvelý pocit, nebáť sa pozrieť na seba do zrkadla je úžasné....Pred tým, keď som chodila na VŠ, sa mi asi zo stresu v bakalárskom ročníku začali robiť po tvári vyrážky, ale až tie také hlboké, veľké, navreté, tvrdé - forma vriedkov - nedali sa vytlačiť, nedalo sa s nimi robiť v podstate nič, iba čakať cca týždeň, kým zmizli a chodiť s takými hrčami nebolo teda naozaj nič príjemné..... jedna kozmetička sa mi to snažila nasilu, doslova až do krvi vytlačiť a čo docielila? že mi ostalo po jej vyčíňaní celé líce zjazvené.. no díky pekne.. počas užívania Dienorette som brala na tri mesiace aj tabletky od kožnej lekárky, ktorá tam tie zápalové ložiská po prejdení paličkou namočenou v tekutom dusíku proste videla, takže to liečila ako bolo treba - bez odkladu... Musím konštatovať, že pleť ostala po užívaní HAK Dienorette a týchto tabletiek od kožnej skutočne krásna.. Vyrážka sa mi vyhodí tak asi raz za rok ak vôbec 🙂 nevýhodou Dienorette je neschopnosť schudnúť, resp. celkovo ako som začala s antikou som šla zo svojich bežných 49 - 50 - 52 kíl na 55 - 56 - 57kg na výšku 164 cm a mám už aj nábeh na celulitídu - štíhla baba pomerne... Z čoho plynie istá frustrácia, no nie taká veľká, ako z vyhádzanej tváre... Nechuť na sex sa dostavila tiež, ale nie pre to, že by človek nemal na ten sex chuť, ale preto, že sliznica vo vnútri je skutočne počas užívania tak suchá, že v podstate sex doslova znemožňuje bez použitia nejakého zvlhčujúceho prípravku... Zároveň takto suchá sliznica je náchylnejšia na vznik gynekologických infekcií, a to mi nikto neodškriepi že nie.. Sama si tým už vyše roka a pol prechádzam, resp. prechádzala, aktuálne to riešim..... Cez preliečenia ureaplazmy (našťastie úspešne) až po opakované bolesti pri pohlavnom styku, ktoré mi nikto nedokáže bližšie špecifikovať z čoho plynú, pretože momentálne je "tam dolu" všetko ok, žiadne mykoplazmy, žiadne ureaplazmy, žiadne chlamýdie, žiadne baktérie v škodlivom množstve... Čiže, užila som si svoje, no zároveň mám strach Dienorette vysadiť... A tu smeruje aj moja otázka na Vás dievčatá... Aký bol priebeh po vysadení konkrétne tabletiek Dienorette? Menštruácia? Stav pleti? Myslíte, že sa pleť znova môže zhoršiť aj v prípade že pleť bola preliečená cielene počas užívania HAK kožnou lekárkou??? (Bez užívania HAK nebola liečba možná, nakoľko tie tabletky silne poškodzujú možný plod) ....Čo robiť v prípade, že by zhoršenie nastalo? akú kozmetiku používať? Aké doplnky výživy zaradiť? Multi maca? Aloe vera? Chlorela? Ostropestrec??? Yum? Grepové extrakty? Oreganový olej? Lecitín? Vitamíny B? Rybí olej? Čajovníková kozmetika? Čo z tohto lebo keby si mám zaobstarať všetko tak ako nemám mesiac na chleba.... HAK užívam cca 3, 5 roka... Prosím poraďte pomôžte ... mám 28 rokov, otehotnieť zatiaľ neplánujem, ale viem, že to nemôžem užívať večne.. No mám strach čo to spraví.., Pracujem v prostredí, kde sa od ženy čaká, že troška aj vyzerá..... Momentálne si jazvy, čo mi ostali, nechávam odstraňovať laserom, to hojenie je strašné, všetko to čo podstupujem pre normálnu peknú pleť je nákladné a na psychiku náročné.. Nechcem do kolotoča problémov s pleťou nastúpiť znova.. Trpí tým strašne psychika... kto zažil iste pochopí.... Ďakujem za vaše názory 🙂 🙂 Iste mi veľmi pomôžu... Prepáčte za ten román, ale nevedela som stručnejšie popísať svoju situáciu 🙂