Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Zabudla som užiť antikoncepciu

sunnyday1111
2. máj 2016

Ahojte baby, minulý týždeň som zabudla jednu tabletku - nechcem riešiť prečo, stalo sa mi to prvýkrát. Mala som hektický týždeň a ani neviem kedy som ju zabudla poriadne(už som zakladala aj inú diskusiu), minulý týždeň keď som ešte brala HAK dostala som menštruáciu,alebo skôr slabý tmavohnedý/tmavočervený výtok, ktorý už dnes nemám. nebolo toho moc, stačila jedna intimka/deň.
Včera som skončila s užívaním blistra, myslíte že menštruáciu dostanem? Alebo to " krvácanie"minulý týždeň mohol byť aj prejav otehotnenia?
Väčšinou ma prsia pred menštruáciou o takomto čase bolia a sú naliate, zatiaľ nie sú... ale podbruško ma bolí..
ďakujem

mircalla
2. máj 2016

to spinenie mohlo byt prave z toho, ze si ju zabudla uzit, i ked z nej tabletky sa mi to nestalo, stalo sa, ked som zabudla uzit 2

sunnyday1111
autor
2. máj 2016

@mircalla ja som čítala v jednom príspevku,že to špinenie môže byť spôsobené aj uhniezdením "plodu" do maternice alebo ako to mám nazvať, tak som sa zľakla....dúfam že príde ☹

mircalla
2. máj 2016

@sunnyday1111 ano, ale nemyslim, ze pri vynechani jednej tabletky si tehotna, malo pravdepodobne

misel0806
2. máj 2016

@sunnyday1111 tak sa otestuj co neni moze byt......😊

sabibi51
2. máj 2016

@sunnyday1111 ja som za 8 rokov tooooolkokrat zabudla ze az nikdy sa nic nestalo 🙂

evittam
2. máj 2016

@sunnyday1111 Mne sa to za roky čo beriem HAK stalo párkrát - nikdy som neotehotnela. Tá pravdepodobnosť je veľmi malá aj keď tu je tá možnosť. Robiť si test je ešte skoro.....

Tu začni písať odpoveď...

Odošli