Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Zastavenie menštruácie a antikoncepcia

nikki16
19. júl 2014

Ahojte, mam taky problem, zastavila som si na leto menstruaciu tak ze som si dala antikoncepciu hned po dobrati poslednej tabletky. A pri konci druheho balenia som.zacala spinit.. Tak som prestala brat tabletky tak aby som dostala menatruaciu ale stale nic.len nejaky krvavo -hnedy vytok... Co s tym?? Doktorka.mi predpisala novu antikoncepciu a bojim sa ju zacat brat ked.neviem co znamena.toto..Uzivala som Triqilar ale teraz mam Maitalon.. DAKUJEM za kazdu radu 🙂

saxanita1
20. júl 2014

Ahojte ja mám zas ten problém že som v piatok mala ísť na operáciu a v pondelok som dostala menzes samozrejmé vzala som si antikoncepciu aby som to zastavila tak sa aj stalo no po operácii asi 2 dní sa mi to pustilo tak som znova zobrala tabletku a znova sa to zastavilo teraz sa bojím či som si to nejako nepokazila cyklus ..a teraz sa mi menzes pustí zastaví...neviem teraz čo mám robiť ....poraďte mi prosím Ďakujem 😉

Tu začni písať odpoveď...

Odošli