Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Zmena antikoncepcie a slabá menštruácia

zuzkal99
6. nov 2013

ahojte baby. po porode som zacala uzivat HA Minervu po case mi ju gynekolog zmenil na Mistru s mensim poctom hormonov, zo zaciatku som krvacala sestricka mi povedala ze to je normalne mesiac dva. Vcera som mala dostat menstruaciu ale mala som len slaby vytok jak keby mi koncila menstruacia, mam sa ist spytat svojho doktora na to alebo s tym mate uz skusenost niektora

hviezdicka111
6. nov 2013

@zuzkal99 mne sa pocas hak stavalo, ze som mala velmi slabu menstruaciu, skor len take spinenie....myslim, ze nejaka vada to nie je 🙂

zuzkal99
autor
6. nov 2013

No ja mam presne to isté a bola si s tým aj u svojho doktora

hviezdicka111
6. nov 2013

@zuzkal99 nie nebola...ono pri hak je bezne, ze ms je slabsia ako obvykle....nikdy som nemavala daku extremne silnu, cize som to neriesila 🙂
ale myslim, ze je to v poriadku

Tu začni písať odpoveď...

Odošli