Babysitterka v Bratislave

elementissa
25. apr 2021

Ahojte, chcem sa spytat, dievcata z BA, kde hladate babysitterky pre svoje deti? Mate nejaky overeny portal ci agenturu, prijala by som kludne nejaku studentku vyzera to tak, ze 2x tyzdenne po 3-4h, kto by mi dieta prebalil, nakrmil, obliekol, vyvencil a rozvijal po rozumovej stranke, nie ho nechal len tak ladom na pieskovisku. Idealne teda studentka pedagogickej fakulty, jazyky su vyhoda. Viete o niekom ci poznate dobry portal, kde sa da povyberat? Plus mi prosim napiste, kolko davate na hodinu vasim babysitterkam,aby som sa vedela zariadit, ked sa ma bude pytat na plat, pripadnu ako ju korigovat, keby si pytala prilis vela. Viem, ze je to individualne, ale rada si spravim obraz o trhu. Dakujem

tanisha
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
123sofia123
25. apr 2021

@elementissa ja som robila babysitting ale je to v podstate už rok lebo počas korony sa to všetko porušilo cez leto sa ro rozbehlo vlastne ešte ale na jeseň znova. Ja nie som na pedagogickej ale na lekarskej no teraz bude čo chvila skuškove nie len u nas ale na vsetkych fakultach takže neviem🤷‍♀️ ale cez leto zoženiete určite veľa dievčat kt. Budu mat záujem . Ja som bola prihlasena na domelii aj tam som našla rodinku u ktorej som robila. Takže skuste tam

elementissa
autor
26. apr 2021

@123sofia123 dakujem, popozeram

elementissa
autor
26. apr 2021

@123sofia123 a este ak to nie je tajomstvo, kolko si mala na hodinu ako babysitter a ake si mala povinnosti?

nikadomi
26. apr 2021