BDSM a hardcore kluby v Bratislave
Ahojte, prosím vás poznáte v BA alebo niekde v okolí BDSM, Hardcore alebo nejaké Underground kluby? Miesta kde sa necháte zbiť, zneužiť, poslúžite ako napríklad ja neviem stôl :D otrok, atď....
Prosím iba seriózne odpovede (chápem, že niekomu sa to môže zdať moc), sto ľudí sto chutí.
Ďakujem za odpovede.
Hladaj na amateri.cz, tam je ozaj všetko.
Nie je lepšie si nájsť na to niekoho s kým sa trocha zblížiš a môžeš mu dôverovať? Nie je to aj o dôvere? Skus badoo tam chodia ľudia od výmyslu sveta nájdeš tam aj priaznivcov tejto komunity
@anonym_a9be05 práveže ja nehľadám partnera/partnerku, nezáväzne....Samozrejme by bolo pekné si niekoho takého nájsť, ale ťažko...
Na Sundecku bude taká akcia pozri na IG
Ale sú také kluby skúsim pozrieť našla som to na amatéri
V BA nie, tam jedine privat a potom su tam nejake akcie. Klub ofiko nie. Ked chces klub tak Wien- No Limits, S Café a potom je este jeden myslim Atelier Mystique. Dalsi club je Linz co viem. Tie vo Wien su vybavene na toto a maju aj kazdy tyzden program. Potom su pre Wien parties a to su velke akcie ako Subrosadictum, alebo TG.
Nemal si traumaticke detstvo, ze sa ti zneuzivanie spaja s laskou? Rozumiem, ze chute moze byt rozne, ale ked taketo pocujem vzdy ma boli srdce. Mozno terapia by bola na mieste, to myslim max v dobrom. Sorry teda, ze nedavam odpoved na otazku, ale nedalo mi 😌
Nemal si traumaticke detstvo, ze sa ti zneuzivanie spaja s laskou? Rozumiem, ze chute moze byt rozne, ale ked taketo pocujem vzdy ma boli srdce. Mozno terapia by bola na mieste, to myslim max v dobrom. Sorry teda, ze nedavam odpoved na otazku, ale nedalo mi 😌
@wayway na mna ani na muza nikto nikdy z rodiny nejak nesiahol fyzicky, mali sme pekne detstvo, v pohode rodicov a vidis 😀 Ani neviem co by som na sebe liecila.