• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

90-dňová dieta II. Pokračujeme...

21. novembra 2016 
Ahojte! Fíha, je tu už 967 strán ... no, nechce sa mi čítať od začiatku :sweat_smile: Chcela by som sa vás spýtať, podľa akých receptov držíte túto diétu? Teraz som našla na nete knihu "90-dňová rozlišovacia diéta od Breda Hrobat". Dobre som spravila, že som ju objednala? Má ju niekto? Alebo máte iný návod? Ďakujem pekne :slight_smile:
2. aug 2011 o 13:30  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@kukku ahoj..ja mam 90ku v elektronickej podobe..myslim,ze je zbytocne ju objednavat,lebo ti bude padat na nu prach..a ten uplny zaklad mas napisany aj na jednej stranke,ktoru hned hodim a recepty z knihy mi nechutili nikdy..takze na tejto stranke najdes aj vyborne recepty.. :slight_smile:
http://chudnime.kiga.sk/index.php
2. aug 2011 o 13:34  • Odpovedz  • Páči sa mi to
a dokonca tusim na mmb som videla,ze baby zarabaju na tejto diete v elektornickej podobe..poslete 1evri a oni vam poslu mailom knihu..akoze co je vela,to je vela..nie???
2. aug 2011 o 13:35  • Odpovedz  • Páči sa mi to



V skratke: základné pravidlá 90-dňovky

V 90tich dnoch sa striedajú styri rozne dni, podla toho ktore potraviny v urceny den kombinujete. Dieta sa vzdy zacne bielkovinovym dnom, po nom nasleduje skrobovy den, potom den UH, po vitaminovom dni sa zase opakuje bielkovinovy. Kazdy 29ty den je den vodny, vtedy pijete len vodu a nic ine. Poradie dni nesmiete menit.
Jedzte 3krat denne, ak ste dopoludnia velmi hladni, doprajte si na desiatu jeden kus ovocia. Ak mate dlhy pracovny cas a nemate moznost naobedovat sa, namiesto obeda zjedzte jeden ku ovocia a vypite pohar dzusu. Dzus sa rata namiesto jedneho jedla
Dieta je zostavena tak, aby ste mohli jest aj v restauraciach. Objednajte si presne to, co mozete jest v ten den. Trvajte na svojej objednavke. Objednajte si napr: maso a salat, zemiaky a salat, alebo cestoviny s paradajkovou omackou, alebo ovocny pohar bez šlahacky.

Kniha je zostavena tak, aby ste nemuseli rozmyslat, co budete jest na dalsi den. Nie je nutne, aby ste presne dodrziavali jedla napisane v knihe. Dôlezite je len to, aby ste pocas kazdeho dna jedli len tie potraviny, ktore su v ten den dovolene. Zjednoduste si varenie a niektore jedla pripravte tak, aby ste ich mohli ulozit do mraznicky.

Varenie
Na varenie pouzivajte kvalitny olej ( 1cajova lyzicka na varenie, 1cajova lyzicka na salat) rozne koreniny a bylinky. Nebojte sa novych chuti. Pouzivajte co najmenej soli, jedlo osolte az pred podavanim
V diete je vela druhov zeleniny:listovej, korenovej, hlubovej, mnoho strukovin a obilnin. Pripravte si ich podla vlastnej chuti. Pri nakupe vyberajte kvalitnu zeleninu, nekupujte si ju do zasoby. Konzervovana a mrazena zelenina je tiez kvalitna. Obcas si kupte aj zeleninu, ktoru nepoznate. Budete prekvapeni novou chutou

Konzumovanie jedal
V bielkovinovom dni nech je prestavka medzi obedom a vecerou 4hodinova. Po 20 hodine nejedzte uz nic. Ak ste neskoro obedovali, a zda sa vam, ze ste syti, vsetko jedlo, zjedzte na veceru len celkom malo(polovicnu davku) Pri ostatnych dvoch dnoch si medzi obedom a vecerou urobte 3 hodinovu prestavku
Prvy a druhy den je dovolene pri obede jest chlieb, samozrejme celozrnny. Výber je velky, vyskusajte, ale len jeden krajec
V den, ked su na rade UH, je na veceru sladkost a 1 tablicka cokolady na varenie, pricom cokolada je povinna. Obcas treba jest aj sladke. Mozete si ho upiect aj sami. Ak nemate cas, alebo sa na to necitite, pripadne mate strach, ze by ste zjedli pol plechu, odbocte radsej do prvej cukrarne alebo pekarne a kupte si len 1kus. Ak sladkosti nejedavate na veceru si dajte zvysok obeda. Cokolada je vsak povinna, ale len 1 tablicka - 1kúsok cokolody na varenie
Pri vitaminovom dni jedzte viackrat denne, prestavky medzi jedlami nech su aspon 2 hodinove. Na zacitku diety zjete celkom iste viacej ovocia, lebo budete hladni, to vsak len dovtedy, pokym si organizmus nezvykne na novy sposob stravovania. Neskor uz hlad nebudete pocitovat. Ovocie je zakonom. Vyberajte si podla vlastnej chuti
Dovolene je aj susene ovocie, naratajte si 8 kusov. To by Vam malo stacit. Ak ho nechate cez noc namocene, ma velmi dobru chut. Napuci a mozete ho pomaly prezuvat. Susene ovocie vzdy dobre umyte, aby ste mohli vodu, v ktorej bolo namocene, vypit. Pocas vitaminovych dni konzumujte aj rozne oriesky a semena. Kupte si 10dg vrecko a rozdelte ho na 4casti. Oriesky a semena sice obsahuju tuky, aj ked rastlinne, ale vo velkom mnozste mozu skodit. Solene aj prazene su zakazane. Ak nemate radi oriesky, ci semena, zamente ich za cerstve alebo susene ovocie
Maso mozete menit podla potreby a chuti, uprednostnujte vsak chude maso, najme hydinu, vyrobky z kvalitneho hydinoveho masa a ryby. Nemate radi maso alebo ste vegetariani? Aj vy mate vela moznosti, vyuzite ich
Pri vybere potravin vyberajte tie z oznacenim racio a vyrobky, ktore obsahuju najmenej tukov alebo obsahuju tuky kvalitne. Vyberajte si vzdy len kvalitne potraviny, radsej menej, ako viac. Velmi uzitocne je precitat si informaciu na obale vyrobku, kde sa dozviete, kolko skrytych tukov, cukrov a soli vyrobok obsahuje. Tie su skodlive aj vtedy, ked nedrzite dietu. Ked idete nakupovat, drzte sa pravidla: menej je viac! Pri nakupoch budte dosledni a kupujte len to, co potrebujete. Peniaze budete potrebovat na nove oblecenie

Tekutiny
Vypite aspon 2 l vody denne, radsej viac nez menej. Pite aj caje a ovocno-zeleninove dzusy
POZOR: ovocno-zeleninove dzusy sa rataju ako porcia jedla
Kááva je dovolena, ale bez cukru a bez mlieka. Vyskusajte aj zitnu kavu
Pitie alkoholu zastavuje proces chudnutia, a preto pocas trvania diety je alkohol zakazany
2. aug 2011 o 13:37  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@zuzana1710 ďakujem, si zlatá :slight_smile: Skúsim nájsť knihu v elektronickej podobe, som typ človeka, ktorý musí mať pred sebou presné jedlá, lebo som ochotná si pridávať a meniť podľa seba, a koniec je stále rovnaký - žiadny úspech :frowning2: Ešte raz ďakujem :slight_smile: Idem na to :grinning: Držte mi palce!!!
2. aug 2011 o 14:20  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@zuzana1710 odkiaľ si zohnala v elektronickej forme? Hľadala som na MMB, ale nič som nenašla. Vedela by si mi s tým pomôcť? Ďakujem
2. aug 2011 o 14:27  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@kukku vsetci ju tu mame v e podobe :wink: hod mali a ona ti uz pride sama :grinning:
2. aug 2011 o 18:39  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@kukku ano posli mail a cakaj darcek :wink:
2. aug 2011 o 20:27  • Odpovedz  • Páči sa mi to
jééj, dostanem darček :slight_smile: Ďakujem baby :wink: Môj mail: kristinakunova@gmail.com
3. aug 2011 o 12:15  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@kukku darcek odoslany :wink:
3. aug 2011 o 13:54  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@ivella už som ho aj otvorila, ďakujem. Teraz už len začať! Držte mi palce :grinning:
3. aug 2011 o 14:47  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
kočky,ktoré ste už skončili..ako vám to ide dalej s udržiavaním???? :grinning:
3. aug 2011 o 18:48  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojte tiez by som sa rada pridala a zacala s touto dietou ale nemate niekto nejaku tabulku"tahak" ktore potraviny patria do ktorej skupiny ktore sa v danom dni mozu??? dakujem:slight_smile:
3. aug 2011 o 20:06  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@dajna11 ahoj, náhodou som prečítala tvoju otázku, už sem nemám čas chodiť...ale tak môžem ti povedať za 90dňovku -10 kg, potom som šla hore postupne 4 - tie mi držali a teraz ako som začala chodiť do práce zas -2 kg a jem skoro všetko - aj sladkosti... keby som sa držala, tak určite idem ešte dole, ale jem - aj tak som veľmi spokojná - mám 66 kg... dúfam, že postupne pôjdu dole nejaké 4 ešte :wink:
mimika má dole 15 a drží sa - palec hore!!!
3. aug 2011 o 20:51  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@monikka22 prečítaj si diétu a tabuľku si ľahučko urobíš aj sama :wink:
napr: bielkoviny - mäso, vajcia, syry, jogurty, tofu, ryby
škroby: zemiaky, ryža, strukoviny - hrach, fazuľa, šošovica (všetky zemiakovo - zeleninové polievky)
UHT: langoše, cestoviny, pizza, cornfleksy
vitamíny - ovocie, zelenina,

a postupne doplňaj :wink:
3. aug 2011 o 20:56  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@suezana super kočky.....aj ja sa držím,po diete bolo dolu 10kg a po skončení šli doli ešte tri....teraz sa držím na tom...ale som rada....snažím sa držať jedálnička,ale tak jasné že prehrešky sú :grinning:
3. aug 2011 o 21:02  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@dajna11 super super a koľko máš teraz? nech závidím :grinning: :grinning: :grinning:
3. aug 2011 o 21:03  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@suezana juj nemáš čo závideť....mám 70kg.....som šla po porode dolu z váhy 83...fuuuuuj
3. aug 2011 o 21:04  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@dajna11 no na fotke vyzeráš na 50 :confused: :confused: :confused:
a čo veverička? Ako ste to zvládli?
3. aug 2011 o 21:05  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@suezana ale tak mám to čo pred otehotnením,všetko oblečiem....som spokojná a páčim sa aj mm :grinning: :grinning: to je hlavné......a som vysoká,tekže tá váha aj ked by mohla byť nižšia,je celkom ok.veveričky mám už dve :grinning:
3. aug 2011 o 21:14  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@dajna11 no, ja som malá :stuck_out_tongue_closed_eyes:
a dcérka je v pohode? zvykla si na nové prírastky? daj foto :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face:
3. aug 2011 o 21:57  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@suezana ale ano,z maleho sa teší,pomáha mi s ním.....je velká sestra....
4. aug 2011 o 08:05  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@dajna11 ja som myslela foto veveričky :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: ale tak aj veveričiak so sestričkou sú zlatunkí :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face:
4. aug 2011 o 17:52  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@suezana aha:slight_smile:....hned
4. aug 2011 o 18:44  • Odpovedz  • Páči sa mi to
jééééééééééééééééj :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: kráááásne....vanesku uhryzla jedna v obchode - ona jej strčila prst a to bol moment a veverička chňap :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:
vy ich aj hladkáte? dajú sa?
4. aug 2011 o 18:48  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@suezana dakujem presne nieco taketo som myslela len napriklad s cim v bioelkovinovy den jete maso ked nemoze sa ani ryza ani zemialky ide mi o nejake rozdelenie priloh skor :slight_smile: ale moc krat dakujem :slight_smile: pomohla si
4. aug 2011 o 21:15  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@monikka22 nie je zač :slight_smile: k mäso (k bielkovine akejkoľvek) môžeš 1 krajec chleba/ žemľu (celozrnná kaiserka) a zelenina ... kopa zeleniny :sweat_smile:

to sa ti len zdá, že je to možno kompllikované..... veľmi rýchlo prídeš na to, že je to úplne jednoduché a nakoniec na jedno kopyto :wink:
4. aug 2011 o 21:19  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@suezana :wink: presne ved to zda sa mi to strasne na jedno kopito ze po dvoch tyzdnoch uz nebudem vediet co jest:slight_smile: nie este 3 mesiace:P ale skusime a uvidime mozem sa spytat ako dlho ju drzis ty??
4. aug 2011 o 21:24  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@monikka22 ja ju nedržím :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:

držala som od januára 3 mesiace, schudla som 10 kíl, ale bavilo ma to - super mi bolo :dizzy_face: teraz sa snažím stále doobeda ovocie, obed, keď sa dá, tak delený a večer už čo príde pod ruku :wink: pribrala som 4 kilá a teraz, ako som začala do práce chodiť išli 2 dole, tak som stále -8 kg a som celkom spokojná... aj keď.... no ešte nejakých 4-6 by mohlo ísť dole :sweat_smile:
4. aug 2011 o 21:37  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojte baby neviete mi poradiť na ktorých stránkach by som našla, čo vyhodiť z chladničky a čo hlavne kupovať podla programu jste to co jíte? dakujem vám veľmi pekne a chudnete nietkorá s nou? aké stránky využívate alebo najčastejšie sledujete a niečo vám dali? lebo ja už 3 den sedím a kukám a furt to isté, už som z toho zmätená, dakujem vám za pomoc a prajem pekný den.
7. aug 2011 o 20:46  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok