Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Ako schudnúť každý týždeň jedno kilo?

tina27111
14. júl 2014

prosim vas ako ste schudli kazdy tyzden jedno kilpo ? co mozem a co nie ? poprosim len tie ktore takto schudli kazdy tyzden jedno kilo ... nepotrebujem tu premudrena nazory niekorych bab ze mam vynechat pecivo atd nie vzdy sa to kazdy den podari ....

gubcikova
14. júl 2014

poradím takto.do obeda sacharidy,poobede bielkoviny.ked tak pečivo nie z bielej múky,ryžu ked tak hnedú.na večeru zelenina s cotage syrom,alebo camember.vynechať sladké,vyprážané,mastné.

guinevre
14. júl 2014

Vynechat pecivo a sladkosti je dolezite. Teda, pecivo by som si dala iba na priklad kusok, 1 platok celozrnneho chleba so zeleninkou, sunkou. Obed vacsina maso, ryza, zelenina, nic mastne a vyprazane. Vecera salatik s kuracim masom alebo rybou, a po 19h nepapat. Desiata a olovrant nejake ovocie,ale dbat na velkost porcie. Inak sa to neda, ked sa ti nepodari dodrziavat sa pravidiel, tak len tazko schudnes.

lalinko2010
14. júl 2014

treba cvičiť a upraviť stravu alebo ak sa budeš stravovať nezdravo, tak cvič. myslím že to by malo zabrať, koľko energie príjmeš, toľko musíš aj vydať.
ja som kvôli štítnej žľaze schudla snáď za 6mesiacov aj 10kg, ale od štvrtka som na liekoch, tak mi ani cvičenie a zmena stravy nepomôže.

drobec888
14. júl 2014

nejesť po určitom čase je taká somarina.večera by mala byť posledná 2 hodiny pred spánkom.neviem si predstaviť sa najesť o 18-19tej a ísť spať o pol noci.takže dve hodinky pred spánkom kludne sa najesť.ale to znamená nie vyprážaný rezeň,hranolky a pizzu.zeleninový šalát zo syrom ako písala gubcikova,alebo kur.psom.a pol hodku pred spánkom kludne len samostatný tvaroh ak si hladná,alebo cotage syr či mozzarelu

edie63
14. júl 2014

Mne pomohol test potravinovej intolerancie. Nechcela som schudnut, ale podarilo sa mi zhodit cca 10kg (mozno aj 12, neviem kolko som vazila pedtym) za 3 mesiace tak, ze som vynechala potraviny, ktore mi nevyhovuju podla testu a bolo. Zacala som viac pit (minimalne 2l tekutiny denne, ale vacsinou je to 2,5-3l), jem viac zeleniny a ovocia, cvicim iba raz, mozno dvakrat do tyzdna a obcas si dam aj nejaku sladkost (napr cokoladu s vyssim obsahom kakaa alebo mliecnu s ryzovym mliekom a pod.). Vynechala som uplne biely cukor, psenicnu muku, zemiaky a kravske mlieko (aj vyrobky z neho) a okrem toho este kopu inych veci. Napriek tomu sa stravujem normalne (samozrejme v ramci moznosti), takze nedrzim ziadnu dietu a ked som hladna, tak sa najem aj o 10 vecer. 😝

maria1989
14. júl 2014

@edie63 - čo tu na nás vyplazuješ jazyk? 😀

kinna
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
violetta17
30. dec 2014

Skus si kupit stacionarny bike mne to pomohloo😊

lorela
30. dec 2014

Napísať ti, čo môžeš a čo nie - a to dokonca len v jednom príspevku bez možnosti nejakých reakcií, no to neviem, neviem 🙂
Dobre, takže mám len jeden pokus:
Chudnutie začína v hlave. V tvojej. Nie mojej, takže nalinajkovať ti tu čo môžeš jesť dnes, čo zajtra a čo nemôžeš nie je pre teba pomoc v pravom zmysle. V prvom rade musíš ty sama chcieť. Ale strašne! Vydolovať v sebe všetko odhodlanie a pevnú vôľu. A začni čítaním, vzdelávaním sa, hoci len na nete. Hľadaj zdravé chudnutie = racionálnu životosprávu. Bez potrebných znalostí sa ďaleko nedostaneš. Načo ti mám písať, aby si jedla len celozrnné výrobky, keď si ich v obchode nebudeš vedieť vybrať? Vieš čo sú základné živiny? Optimálny denný príjem? Výdaj? Kalorický deficit? Energetické tabuľky? Glykemický index? Zdravé jogurty? Nízkotučné alebo polotučné bielkoviny? Prečo tvrdý syr do 30% tuku v sušine a nie roztierateľný? Prečo panenský olej do šalátov a nie rastlinné maslo na kaiserku? Študuj. O pár týždňov si zostavíš taký jedálníček, že ti ho budú závidieť a hlavne, hlavne tú postavu, ktorú ním môžeš dosiahnuť...

Zlaté pravidlo pri chudnutí je jesť pravidelne a vyvážene, t.j. 5 - 6x denne malé porcie, každé 2 - 3 hodiny, inak sa metabolizmus spomalí. Veľmi dôležité je raňajkovať a posledné jedlo 2 - 3 hodiny pred spaním. Na pitie je najvhodnejšia čistá voda, príp. nesladený čaj, cca 2 - 3l denne. Ak k tomu pridáš pravidelný pohyb 3 - 4x do týždňa, tak vytúžený cieľ na seba nenechá dlho čakať 😉.

illyria
12. jan 2015

Každý ti povie niečo iné, univerzálne rady veľmi nepomáhajú a vidím, že ich ani nechceš 🙂
Mňa presviedčali, že sacharidy (čiže ani ovocie) už poobede nesmiem, lebo to nespálim a z toho sú kila navše. A aj napriek tomu, že som o siedmej večerala vždy nejaký banán s jogurtom, som dala dole 8 kíl asi za tri mesiace.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli