icon

Koľkokrát do týždňa je dobré cvičiť na zadok?

21. feb 2026

Dobrý deň, koľkokrát ste cvičili na zadok silový tréning ako začiatočníčky? 2 alebo 3krat do týždňa? Ďakujem za info

biba_18
21. feb 2026

koľko chceš a aké cviky to budú, aké náročné. to ťažko takto radiť…
ja cvičím 1-3 podľa toho čo som písala hore a nie som začiatočník…

a0
21. feb 2026

@anonym_autor no v prvom rade, treba cvičiť súmerne celé telo, ja viem, že je trendy mať pekný guľatý zadok ale ak nechceš mať seknuté kríže a aj posúvať váhy napr na mŕtvy ťah, tak to striedaj so zvyškom tela (aby si tie váhy udržala v ruke), koľkokrát záleží od toho, koľkokrát chodíš cvičiť. Ak ideš 4x do týždňa do fitka, tak 2x je ideál.

autor
21. feb 2026
@a0

@anonym_autor no v prvom rade, treba cvičiť súmerne celé telo, ja viem, že je trendy mať pekný guľatý zadok ale ak nechceš mať seknuté kríže a aj posúvať váhy napr na mŕtvy ťah, tak to striedaj so zvyškom tela (aby si tie váhy udržala v ruke), koľkokrát záleží od toho, koľkokrát chodíš cvičiť. Ak ideš 4x do týždňa do fitka, tak 2x je ideál.

@a0 mne ide hlavne o pokrok, či dvakrát do týždňa nebude málo?

autor
21. feb 2026
@biba_18

koľko chceš a aké cviky to budú, aké náročné. to ťažko takto radiť…
ja cvičím 1-3 podľa toho čo som písala hore a nie som začiatočník…

@biba_18 Bulhary 15kg max, Rumunský ťah 20kg. Postupne zvyšovať+ abdkcia. Bude stačiť zatiaľ 2x?

summer138
21. feb 2026
@anonym_autor

@biba_18 Bulhary 15kg max, Rumunský ťah 20kg. Postupne zvyšovať+ abdkcia. Bude stačiť zatiaľ 2x?

@anonym_autor chýba ti hiptrust.

kiki68
21. feb 2026

3 krat cvicim a uz roky, na vysledky to bohate staci

kiki68
21. feb 2026
@anonym_autor