Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Poraďte tréningový plán na chudnutie

denisenda
26. máj 2015

Ahojteee .Chcela by som Vás poprosiť o radu ohľadom formovania postavy.Mám 21 rokov,169 výšku a 60 kg váhu.
Už cca rok sa snažím dostať na vysnívanú váhu, musím podotknúť ,s prestávkami(kvôli skúškovému).
No už 3 mesiace žijem v Nórsku a snažím sa pravidelne každý druhý deň cvičiť. Cvičenie mi zaberie približne 40 minút. Cvičím rôzne cardio workouty na youtube ,ktoré spájam so samotným posilňovaním partií (bruško, zadok, nohy, ruky).Cítim na sebe ,že sa mi postava máličko formuje, no akosi je to stále skryté pod vrstvou tuku. Môj hlavný problém je ,že sa neviem popri cvičení a vôbec celkovo stravovať.
Môj jedalníček vyzerá asi takto.
Raňajky :
-ovocný šalát s mandlami
-šálka ovsených vločiek s orechami,makom,jablkom a škoricou.
-omeleta z dvoch vajíčok,krajec slnečnicového celozrnného chlebíka+šalát
-tuniakový šalát so zeleninou a olivovým olejom
Olovrant :
-ovocie(banán,jablko)+mandle
-jogurt s orieškami a škoricou
Obed (tu často pochybím,pretože,jedávam,veľa veľa šalátu a skoro minimum mäsa a často je to aj s veľkým odstupom od posledného jedla.)
-celozrnná tortilla plnená zeleninou syrom a bazalkovým pestom
-Ryža naturall s tuniakom v olivovom oleji+šalát
-Zapečená brokolica so syrom+jeden zemiak
- Tuniakovvý šalát s veľkým množstvom zeleniny
-Dusená zelenina+grilovaný losos+zelenina
Olovrant :
- cottageese syr+zelenina+plátok knäckebrotu
-acidko s ľanovými semiačkami a mandľami
-Poprípade tuniak vo vlastnej štave+zelenina(ak som ho nemala počas dňa)
Večera
-Varená mrkva+losos+zelenina
-Zeleninový šalát s cícerom, červenými fazuľkami
-Acidko/jogurt so škoricou
-grilované kuracie mäso so zeleninou

Jedávam s odstupom 3 hodiny medzi jedlami.Cvičím buď ráno na ľačno, poprípade si dám pred tréningom polku banánu.Alebo cvičím večer. No problém je, že váha neubúda. Tak v tom musí byť pochybenie v stravovaní ,zle zostavenom jedálničku a nevhodným stravovaním pred a po tréningu.Zakúpila som si aj Srvátkový proteín WPC80,no neviem či je pre mňa vhodný.Chcela by som zhodiť približne 7 kg,moje problémové partie sú boky bruško a stehná.
Týmto by som Vás chcela poprosiť o rady typy, poprípade kritiku, kde robím chyby a ako by som to mohla napraviť. Už začínam byť zúfalá, pretože výsledky sa stále nedostavujú. Ďakujem pekne.

bajana
26. máj 2015

@denisenda nedám ti radu, len malý postreh - tiež mám 169cm, keď som mala 54kg, už som bola príliš chudá...chcem tým povedať, že tvoje telo je možno tak stavané, že už skrátka váhovo dolu nepôjdeš...dôležité sú centimetre, nie kilá...pokračuj ďalej a postupne ubudne tuku a pribudne svalov (ktoré sú ťažšie ako tuk, možno preto ti váha stojí)....inak pred jedalnickom klobúk dolu, nesvedčí o tom, že sa nevieš stravovať 😉

viera27
26. máj 2015

@bajana a tak vzdy sa da ist vahovo dole, o tom potom. Len je to tazsie.
@denisenda skus doplnit draslik. Inak ja by som tolko pojest ani nevladala, klobuk dole. Ja by som kratkodobo vyradila vecere, az do ziadaneho ubytku na vahe, respektive teda na tuku. Ako spravne podotkla bajana, vaha je uuuuplne vedlajsia. Odkedy som napriklad trebars ja zacala posilovat, pribrala som 7kg, pricom mam o cislo mensiu konfekcnu velkost :D

pan_dokonaly
26. máj 2015

3mesiaca je """"kratka doba""""

@bajana ma pravdu, ze dolezitejsie su centimetre ako kilogrami.
Srvátkový proteín WPC80 - nie je to kto vie aky protein - sam som ho volakedy ma a je velmi zle rozpustny, dlho som shakeroval, kym som ho rozpustil a tabletove prichute nic moc. Nie je zly, ale jet o low end.
Prtotein mas na to, ked chces doplnit do stravy bielkoviny, aby ti cviceni nevytravilo svaly.

Osobne by som ti odporucil nejaky L-Karnitin (napr http://www.mnutrition.sk/kategoria/spalovace-tu...) klasicky a testovany spalovac tukov. Zahreje ta pocas treningu a tak spalujes viac. Velmi obrazne sa ti zohrieva telo a to zerie energiu.
Po cviceni si mozes dat protein ak chces, ale kup si nieco lepsie: http://www.mnutrition.sk/kategoria/proteiny/srv...
Ano je 2x drahsi ako ten co mas, ale je to najlepsi protein vsetkych cias. Zlozenie, aminokyseliny, rozpustnost, chut... Optimum nutrition je mozno najlepsia znacka.

Sportuj dalej, uzivaj si to. Je to beh na dlhu trat a nie sprint. Dolezite je vydrzat a neprestat 🙂

Tu začni písať odpoveď...

Odošli