Zaberá vám chudnutie v ketóze?
Zaberá niekomu?
Nie, ja som zástancom vyváženej stravy 😅 a teda nie som ani certifikovaný odborník na výživu, iba som sa vrámci štúdia biochémie zaujímala o rôzne typy diét a som si spomenula na tento článok, ktorý je podľa mňa super spracovaný a hovorí ojektívne fakty, aj pre aj proti, tak som ti ho chcela posunúť, že možno ti pomôže sa rozhodnúť sa, či to je správny spôsob stravovania pre teba 🙂
@siskaa86 v ketoze na 100% schudnes, telo vtedy prestava brat energiu z cukrov a namiesto toho pouziva zlozitejsi chemicky proces premeny tuku na energiu. Schudla som tak skoro 15 kil za 2 mesiace, ale teda to bolo pred stuzkovou, lebo saty kt sa mi pacili mali iba male cislo :D ono je to fajn na nastartovanie ak ti psychicky pomoze relativne rychlo vidiet vysledky. Dlhodobo neudrzatelne a zrejme ziaden extrem nie je uplne dobry pre telo. Isla by som do toho na nejaky mesiac max (kedze chvilku aj trva kym sa telo dostane do ketozy) urcite ta nastartuje ten ubytok vahy a potom by som uz riesila iba vyvazenu stravu (resp primerany deficit) bez nejakych extremov a pripadne raz za cas ako kvazi “ocistu” si to zopakovala na nejake 2-3 tyzdne. Po ketoze postupne pomaly zaraduj sacharidy (nemyslim tym cokoladku ale teda zemiaky, ryza, vlocky, nejake pecivo, ovocie...)
@siskaa86 ja skúsenosti mám, schudnúť sa dá, ale nie zázračne, z noci na ráno a bez námahy. asi záleží aj na tom, na akej váhe a stravovacích návykoch človek s keto začína..
@122laura122 akú námahu myslíš? Co si jedla?
@siskaa86 myslím hlavne to, že ma to stálo (a stojí) dosť času, a študovania, nemala som žiadneho poradcu, takže som sa učila svojpomocne, spôsobom pokus-omyl. nikdy som nemala žiadny keto mix, takže len "reálne" jedlo. chce to trošku cviku a zvyku, ale potom je to podľa mňa celkom ok 🙂