• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Čierny povlak na jazyku, pukanie v krku u dcérky. Čím to je?

Dobry den. Velmi by som Vas chcela poprosit o radu. Moja dcerka 2,5 rocna ma cierny povlak na jazyku uz 2 tyz.Pred rokom to mala tiez no predtym uzivala liek na zelezo Aktiferin tak sme to pripisovali tomu no teraz neberie ziadne lieky ani pol roka dozadu nebrala nic lebo ja zdrava no pred 2 tyz. sa jej znova spravil cierny povlak, Neviem comu to mam pripisat. TAktiez jej puka v krku pri otacanio hlavky na jednu a druhu stranu- pocas dna to nieje nejak pocut no ked sadi (pozera rozpravky dlhsie) tak ked sa potom zacne hybat tak jej znova puka a este k tomu vsetkemu na predne zubky pokazene zacinaju jej cernat no to mi lekarka na slovensku podela ze to ma z likekov lebo opo narodeni bola velmi casto chora. Neviem ci tieto tri veci mozu nejak spolu suvisiet.Momentalne sme v zahranici v Irsku a kedze moja jazykove znalosti niesu moc dobre tak som s nou nesla do lekara. Prosim Vas mozete mi poradit????Velmi sa bojim aby to ze ma ten cierny povlak na jazykui nebolo nieco vazne. Dakujem Vam za radu
13. júl 2009 o 11:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak ať s vámi k tomu dr. někdo jde, kdo se trochu umí domluvit
13. júl 2009 o 11:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
mkr myslis si zeby to mohlo byt nieco vazne???
13. júl 2009 o 11:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
pokial ja viem, tak je mozno si poziatad to tlmocnika, len to treba povedat na recepcii ci povedat lekarovi...inak ste aj u nejakeho lekara zaregistrovane, alebo vyuzivas tu eurokarticku?
moja kamka chodi k midwife len za asistencii tlmocnicky a v poho :wink: mas na to narok...
13. júl 2009 o 12:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
já bych k dr. šla jistota je jistota, ať už je to vážné nebo ne, to se stejně dozvíš jen od něj
13. júl 2009 o 12:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, mám 6 mes. syna a od 3. týždnoich po narodení užíva antibiotika BISEPTOL, a 2 dni pozorujem že má taký tmovo-zelený a ž čierny povlak na jazyku.(žiadna teplota ani sople ani kašel..) vievm že z užívania mlieka BEBA HA - hypoalergénna je tmovo -zelená stolica to máva...to je ok ale može sa to prejavit aj na jazyku??? alebo to je dlhodobým užívaním liekov??? Lekárka mi povedala že mám zvýšit množstvo tekutína zvýšit dávku probiotík...može to suvisiet aj s príkrmami?? dávam asi už mesiac. Teraz sme začali ovocím...???? dakujem za rady??? ak áte niektorá s tým skusenosti dakujem...:/
30. máj 2014 o 11:16  •  čaká bábätko, termín má v novembri 2013  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok