icon

Intímna hygiena u 3,5-ročného dievčatka

19. feb 2025

Ahojte, zas sa obraciam na vaše rady.

Mávame problémy občas svrbenie občas začervenanie.
Používam pre ňu detský Lactacyd Girl ... no niekedy po kúpaní mi pripadá, že zapácha od spodu neviem či v škôlke sa utiera sama, to si zajtra ešte zistím ... no neviem teda ako jej s týmto pomôcť a nepoužívať nič čo by jej uškodilo.

Na kúpanie tela používame normálne detsky sprchový gél Johson Baby 😊
Pozerala som aj na nete majú dosť tých intímnych gélov mydiel atď, mate priamo s nejakým dobre skúsenosti? 🙂

Prípadne ak sú nejaké detské intímne utierky, že by som ich dala učitelkám do škôlky aby ju utierali s tými po cikaní 🙂
Všetko čo som našla je písané len vo všeobecnosti, určené pre ženy 🙂

Zajtra kontaktujem aj detskú gynekologičku.

Vopred ale ďakujem aj keď za prečítanie.

Strana
z3
patka06
19. feb 2025

Na intímnu hygienu úplne stačí čistá voda, problémy jej môžu spôsobovať práve tie prípravky, ktoré používaš.
Nemyslím si, že na to to je potrebná gynekologička.

mondolina
19. feb 2025

čistá voda.

elanor
19. feb 2025

zaplat panboh za obycajnu cistu vodu...
Naco tak male dieta gindzis umelymi somarinami?

rebi789
19. feb 2025

Určite nepoužívať intímne gely pre také malé dieťa, čistá voda stačí

milaadka
19. feb 2025

Ahoj. Skús ako aj žienky vyššie písali, na nejaký čas len čistú vodu a ak by sa to neupravilo, tak by som to potom riešila už ďalej 😊 Také veci môžu (aj nemusia) narušiť prirodzenú kyslosť a môžu vzniknúť potom problémy, ktoré má nap. teraz tvoja malá🙂

lenkadaniel1988
Odpoveď bola odstránená
44janica44
19. feb 2025

Nepoužívať nič len vodu. Ešte aj ten Johnson sprchac by som vymenila za niečo prirodnejsie. A uz vôbec nie intímne obrusky, pre dieťa sú bordel aj vlhcene obrusky každý detský gynekológa urolog ti poradí iba vodu nič iné dokonca aj dospelým ženám.... intim mydla sú čistý marketing ktorý urobí viac škody ako úžitku.

mameha7
19. feb 2025