Mám si s malou vybaviť kúpele?

kajala
21. aug 2011

Dievčatá chcela by som počuť Váš názor.
S dcérkou 3,5 roka som na predĺženej rodičovskej dovolenke.Známa mi poradila nech si s ňou skúsim vybaviť kúpele.
Študujem tu už druhý deň a už som s toho chorá.
Malá má diagnózy ADHD, opozičná vzdorovitá porucha,dilatácia KPS 1 st a ešte poruchu reči nakoľko nerozpráva.
Mám to skúsiť podať či nie?Už sama neviem .
ďakujem za odpovede

pingu1
21. aug 2011

skus. za to nic nedas.

diid
21. aug 2011

nemyslim, neviem ako mozu kupele pomoct s ADHD alebo recou.

kajala
autor
21. aug 2011

diid ako hlavnu diagnozu by som si podala problemy s oblickami (ta dilatacia) a ten zvysok by bolo pripnute samozrejme tiez ako diagnozy dietata.a co ja viem mozno by jej pomohla zmena prostredia aby kecala a ako som pozerala v niektorych kupeloch maju rozne terapie pre deti s ADHD

kvakynka
25. aug 2011

ahoj, skor by som skusala peda-psychologicka poradna - tam by ti skor pomohli s ADHD a logopeda - neviem odkial si, ja som nasla skvele detske integracne centrum v BA - Ruzinove, kde maju psychologa, logopeda aj fyzioterapeuta a maju vedla aj sukromnu skolku pre deticky s nejakym mensim problemom - ja som bola tiez dlho nestastna, lebo som nevedela Vandicku nejak umiestnit - ADHD, separacna uzkost, oneskoreny vyvin reci, oslabeny imunitny system a neustala chorobnost a ideme do kupelov /aj s mladsim synom/ teraz v septembri do tatier na mesiac - tak sa tesim aj obavam sucasne - ako to tam vzladnem s nimi sama 🙂 .... kazdopadne ale kupele sme dostali kvoli neustalym infektom hornych a dolnych dychacich ciest a oslabenej imunite .... na ADHD a logo problemy som nepocula ze by "existovala" kupelna liecba ...

alami
25. aug 2011