Prečo má 7-ročný chlapec žlté zuby?
7 ročný ma zlte zuby, hlavne tie predne veľké to už má dospelacke. Zuby si umývame 2x denne, po raňajkách a večer pred spaním, kefka curaprox podľa veku, pastu používame od bielej perly alebo elmex tiež podľa veku na obale. Čím to môže byť? K zubárke ideme koncom mája
Skúsila si pevnejšou kefkou či je to iba povrchové alebo je to zafarbenie zvnútra?
Môže to byť stravou - ochutené nápoje alebo vývojová fáza. Niekedy to môže byť aj príznak nedostatku niektorého vitamínu či minerálu, najčastejšie sa rieši doplnenie vitamínu D.
* Som len laik so skúsenosťami a nazbieranými informáciami. 😉
Kamoškinu chlapcovi tiež vyrástli žlté trvalé zuby, bola z toho nešťastná, lebo sa o zuby starajú, ale zubárka jej vravela, že to bude mať takto zafarbenú sklovinu 🙄
Zuby by sa mali umývať pred raňajkami. Žlté zuby môžu byť aj z niektorých liekov. Môžte skúsiť ísť na dentálnu hygienu ak ste ešte neboli
Trvale zuby maju iny odtien zubov ako mliecne. Neumyvaj mu v ziadnom pripade bieliaciu pastou. Ta je urcena pre dospelech, odstranujd nanosy z kavy, cajov, coly, cerveneho vina, fajcenia. Co z toho tvoje 7r dieta konzumuje? Skor mu dokafres sklovinu. Posli fotku, ake to ma..
@dadis https://www.pilulka.sk/biela-perla-junior-6-12r...
Píše že používa značku biela perla podľa veku. Keď ma 7r tak predpokladám túto na 6-12r
Mojmu tiez narastli trvale zuby zlte mal krasne bielucle prve bez kazov. ..s tym nespravis nic. Chodi aj na dentalnu a su zlte. Je zdravy krv ok ma 10.
Mladsia dcera ich ma zlte a riesila som to so zubarkou. Mala ich take mliecne a ma aj trvale, hlavne horne jednotky... Na tych ma este aj biele flaky... Zial, ma taku sklovinu, pricina neznama... Stravu mala ako male dieta kvalitnu, dostatok vapnika a vsetkeho, tym to nie je. K zubarke chodi pravidelne cca. od 2 rokov. Od 5-tich chodi 1x rocne na zubnu hygienu, no ani po nej tie zubky nie su biele. V kazdom pripade ma 11 rokov a jediny kaz, to je pre mna dolezite. Dbaj na: